Muziek / Muziekgames / Iconen van de 21e eeuw (K.O.)
zoeken in:
0
geplaatst: 3 januari 2016, 23:09 uur
robbie williams, pffrt? is dat niet eerder iets van vorig millennium? haha, hij had een song die zo heette 
1-5
al wil ik stromae ook niet overschatten. formidable was wel vrij formidable.

1-5
al wil ik stromae ook niet overschatten. formidable was wel vrij formidable.
0
geplaatst: 3 januari 2016, 23:09 uur
1-6
Matigste battle. Wat Robbie Williams te zoeken heeft in de kwartfinales is mij ook een raadsel.
Matigste battle. Wat Robbie Williams te zoeken heeft in de kwartfinales is mij ook een raadsel.
0
geplaatst: 3 januari 2016, 23:15 uur
1-8
Ik snap niet zo goed hoe Stromae geen icoon is: hij heeft een ongelooflijk herkenbare stijl, zowel qua muziek als qua uitstraling als qua video's als qua dans, hij is in Europa grenzeloos populair (en in de VS populairder dan iedere andere in een Europese taal zingende artiest) en hij valt in de smaak bij zo ongeveer iedere leeftijds- en smaakgroep. Go Stromae.
Ik snap niet zo goed hoe Stromae geen icoon is: hij heeft een ongelooflijk herkenbare stijl, zowel qua muziek als qua uitstraling als qua video's als qua dans, hij is in Europa grenzeloos populair (en in de VS populairder dan iedere andere in een Europese taal zingende artiest) en hij valt in de smaak bij zo ongeveer iedere leeftijds- en smaakgroep. Go Stromae.

0
geplaatst: 3 januari 2016, 23:16 uur
hoi123 schreef:
Hij heeft gewoon de songs niet.
0
geplaatst: 3 januari 2016, 23:19 uur
Tja, op het vlak van persoonlijke smaak kan ik best begrijpen dat je hem niks vindt, maar als je kijkt naar de dingen die een icoon echt een icoon maken doet Stromae het toch best goed, lijkt me.
0
geplaatst: 3 januari 2016, 23:24 uur
Ik vind toch dat een icoon vooral goeie songs moet hebben en wat dat betreft is het voor mij toch eerder een one hit of desnoods Two hit wonder dan een icoon.
* denotes required fields.