MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Iconen van de 21e eeuw (K.O.)

zoeken in:
5-3

Kendrick maakt fantastische muziek, maar het publiek heeft nauwelijks interesse in de persoon achter de muziek, waar Alex Turner één van de weinige echte rocksterren van deze eeuw is.

Het is verleidelijk om de laatste paar jaar zwaarder te laten wegen.

5-5

10-7

4. Eminem vs. Win Butler (Arcade Fire)

0-1

johannesA
6-5

6-7

Eminem's grootste successen waren 2 platen begin van deze eeuw.

west schreef:

Eminem's grootste successen waren 2 platen begin van deze eeuw.

Nou en, dat is toch ook al de 21ste eeuw?

Johnny Marr schreef:
(quote)

Nou en, dat is toch ook al de 21ste eeuw?

Ik bedoel het in vergelijking met Win Butler: Arcade Fire heeft al vanaf 2004 continu succes. En hij is de drijvende kracht achter dit alles en DE man op het podium.

Ik vind overigens The Marshall Mathers LP erg goed. Die heb ik ook op LP. Maar na de Eminem Show in 2002 hield het toch wel snel op voor Eminem.

west schreef:
(quote)

Maar na de Eminem Show in 2002 hield het toch wel snel op voor Eminem.

Hmmm, hij heeft toch nog veel succesvolle singles gehad hoor. En Recovery uit 2010 was toch wel een comeback van jewelste; wereldwijd het bestverkochte album van het jaar. Maar dat album was uiteraard niets vergeleken met MMLP, wat een meesterwerk is.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:23 uur

geplaatst: vandaag om 23:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.