Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #4: Bombay Bicycle Club
zoeken in:
0
geplaatst: 18 september 2019, 12:31 uur
Geldt nu ook al twee punten verschil of is dat pas in een volgende ronde? Deze battle is wel echt bloedstollend (en bloedstollend moeilijk)
0
geplaatst: 18 september 2019, 13:35 uur
Hanszel schreef:
Geldt nu ook al twee punten verschil of is dat pas in een volgende ronde? Deze battle is wel echt bloedstollend (en bloedstollend moeilijk)
Geen idee, dat zal je de spelleider moeten vragen.
Door deze KO werd ik getriggerd om Angel Dust eens te pompen. Gloeiende genade, wat een waanzin zeg. Heerlijk.
0
geplaatst: 18 september 2019, 13:38 uur
Stem dus maar gauw op Jizzlobber! Kapot geniaal album inderdaad. Eén van de gekste, origineelste albums van de 90s.
0
geplaatst: 18 september 2019, 15:09 uur
Wie verlost The Real Thing uit zijn lijden?
Of wordt het toch dat geniale eindstuk van Angel Dust die we niet meer terug zien? Moeilijk dit!!!
Al moet ik wel zeggen dat zowel Malpractice als Jizzlobber echt absoluut skipnummers waren toen ik deze net had. Wat een herrie! Inmiddels weet ik wel beter....
Of wordt het toch dat geniale eindstuk van Angel Dust die we niet meer terug zien? Moeilijk dit!!! Al moet ik wel zeggen dat zowel Malpractice als Jizzlobber echt absoluut skipnummers waren toen ik deze net had. Wat een herrie! Inmiddels weet ik wel beter....
0
geplaatst: 18 september 2019, 16:00 uur
Hanszel schreef:
Al moet ik wel zeggen dat zowel Malpractice als Jizzlobber echt absoluut skipnummers waren toen ik deze net had. Wat een herrie! Inmiddels weet ik wel beter....
Hehe, grappig, dit had ik vroeger ook. Zie m'n mening bij het album er maar eens op na.
Met Jizzlobber is het helemaal goedgekomen bij mij, maar Malpractice...pfff, daar blijf ik toch moeite mee hebben hoor, het enige nummer van Angel Dust waar ik iets minder mee kan.
0
geplaatst: 18 september 2019, 20:24 uur
Hanszel schreef:
Eerste ronde tot 5, 1 verschil. Succes!
Eerste ronde tot 5, 1 verschil. Succes!
Je hebt het zelf gezegd

5-4
17 Caffeine vs. We Care a Lot
0-1
0
geplaatst: 18 september 2019, 20:49 uur
En dit is nog maar de eerste ronde... alweer zo'n duivels dilemma. Ik ga toch weer voor die van Angel Dust.
1-1
1-1
1
geplaatst: 18 september 2019, 21:22 uur
Duidelijk toch
2-1
Voor de zekerheid
Jizzlobber vs The Real Thing
6-4
2-1
Voor de zekerheid
Jizzlobber vs The Real Thing
6-4
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.