MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #4: Bombay Bicycle Club

zoeken in:

5-2

F for FAKEEEEEE

6-2
Stripsearch sowieso top-3 materiaal voor mij

15 The Crab Song vs. A Small Victory

0-1

16 Jizzlobber vs. The Real Thing

0-1

Wrathchild1
1-3

johannesA
4-3

Geldt nu ook al twee punten verschil of is dat pas in een volgende ronde? Deze battle is wel echt bloedstollend (en bloedstollend moeilijk)

Hanszel schreef:
Geldt nu ook al twee punten verschil of is dat pas in een volgende ronde? Deze battle is wel echt bloedstollend (en bloedstollend moeilijk)

Geen idee, dat zal je de spelleider moeten vragen.

Door deze KO werd ik getriggerd om Angel Dust eens te pompen. Gloeiende genade, wat een waanzin zeg. Heerlijk.

jordidj1 schreef:
(quote)

Door deze KO werd ik getriggerd om Angel Dust eens te pompen.

Stem dus maar gauw op Jizzlobber! Kapot geniaal album inderdaad. Eén van de gekste, origineelste albums van de 90s.

Wie verlost The Real Thing uit zijn lijden? Of wordt het toch dat geniale eindstuk van Angel Dust die we niet meer terug zien? Moeilijk dit!!!

Al moet ik wel zeggen dat zowel Malpractice als Jizzlobber echt absoluut skipnummers waren toen ik deze net had. Wat een herrie! Inmiddels weet ik wel beter....

Hanszel schreef:

Al moet ik wel zeggen dat zowel Malpractice als Jizzlobber echt absoluut skipnummers waren toen ik deze net had. Wat een herrie! Inmiddels weet ik wel beter....

Hehe, grappig, dit had ik vroeger ook. Zie m'n mening bij het album er maar eens op na.

Met Jizzlobber is het helemaal goedgekomen bij mij, maar Malpractice...pfff, daar blijf ik toch moeite mee hebben hoor, het enige nummer van Angel Dust waar ik iets minder mee kan.

Hanszel schreef:
Eerste ronde tot 5, 1 verschil. Succes!

Je hebt het zelf gezegd

5-4

17 Caffeine vs. We Care a Lot

0-1

En dit is nog maar de eerste ronde... alweer zo'n duivels dilemma. Ik ga toch weer voor die van Angel Dust.

1-1

Duidelijk toch

2-1

Voor de zekerheid

Jizzlobber vs The Real Thing

6-4

johannesA
2-3

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:46 uur

geplaatst: vandaag om 18:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.