Muziek / Muziekgames / Punk Top 100
zoeken in:
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 16 maart 2016, 23:12 uur
Punk top 100 staan een hoop nummers in die nog niet zijn genoemd
En hier staan er al genoeg om meer dan drie van die verzamelaars te maken.
En hier staan er al genoeg om meer dan drie van die verzamelaars te maken.
0
geplaatst: 17 maart 2016, 08:18 uur
Mijn #1 staat niet op Spotify. Spotify is niet punk genoeg voor mijn #1 

0
geplaatst: 17 maart 2016, 08:48 uur
0
geplaatst: 17 maart 2016, 08:56 uur
Ach ja, ik kan al die helden op mijn leeftijd ook niet meer uit elkaar houden 

0
geplaatst: 17 maart 2016, 12:06 uur
Mooie snoepdoos ja, er staan er wel een paar tussen die ik ook heb en ook wel een handjevol die ik heel mooi vind maar niet door mijn punkfilter zijn gekomen.
0
geplaatst: 17 maart 2016, 12:20 uur
0
geplaatst: 18 maart 2016, 07:26 uur
Mijn punkfilter stond ruim afgesteld. Alles met een vierkwartsmaat en de juiste attitude maakte kans.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 19 maart 2016, 14:12 uur
23 lijstjes nu 
in de week na pasen ga ik gefaseerd de lijst bekend maken.

in de week na pasen ga ik gefaseerd de lijst bekend maken.
0
geplaatst: 19 maart 2016, 20:05 uur
Herr Unser Herscher of Wir setzen Uns mit Tränen nieder wel mooie teksten voor n punkversie

0
geplaatst: 19 maart 2016, 23:56 uur
Krijgen we dan toch veel nummers van Crass - Christ - The Album (1982) ?
0
geplaatst: 20 maart 2016, 21:33 uur
Ha,ha, rare vogels (Do They Owe Us a Living? ), ik vond ze wel lekker weird maar ik geloof dat muziekkrant Oor ze eens een interview heeft afgenomen waarbij ze geblinddoekt naar hun commune werd gebracht.
De muziek vond ik niet zo vindingrijk hun namen dan weer wel

Maar goed het gaat jou waarschijnlijk om het paasthema.
0
geplaatst: 20 maart 2016, 21:35 uur
DjFrankie schreef:
Nog een week voor nieuwe lijstjes verwacht er nog van dynamo d ArthurDZ Mjuman buizen frolunda pjh1967 Snoeperd Lukas en johan de witt
dan zouden we de grens van 30 kunnen halen
Nog een week voor nieuwe lijstjes verwacht er nog van dynamo d ArthurDZ Mjuman buizen frolunda pjh1967 Snoeperd Lukas en johan de witt
dan zouden we de grens van 30 kunnen halen
Ben nog bezig, Frank. Moet nog paar albums beluisteren. Mag proto-punk zoals The Stooges ook?
0
geplaatst: 20 maart 2016, 21:38 uur
De mijne krijg je alvast heel binnenkort, DjFrankie! Alle twintig nummers zijn geselecteerd en min of meer gerangschikt, nu nog een laatste keer de lijst aan het overlopen en dan stuur ik 'm door!
Ik heb in ieder geval heel wat (Britse) punk uit de eerste golf, wat vroege hardcore-dingen en twee protopunknummers. Het oudste nummer is uit 1969, het jongste uit 1991. Er zullen dus sowieso nog genoeg ontdekkingen te halen zijn uit de uiteindelijke lijst!
Ik heb in ieder geval heel wat (Britse) punk uit de eerste golf, wat vroege hardcore-dingen en twee protopunknummers. Het oudste nummer is uit 1969, het jongste uit 1991. Er zullen dus sowieso nog genoeg ontdekkingen te halen zijn uit de uiteindelijke lijst!

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 20 maart 2016, 21:41 uur
dynamo d schreef:
Ben nog bezig, Frank. Moet nog paar albums beluisteren. Mag proto-punk zoals The Stooges ook?
(quote)
Stooges mag. Oerpunk
0
geplaatst: 20 maart 2016, 23:13 uur
Ho, jongens, rustig maar. Stooges hoeft niet op één. Maar ze mogen natuurlijk niet in zo'n top 100 ontbreken.
Vette band, dat Crass. Heeft zeer lang geduurd eer het kwartje bij me viel. Maar ze hebben mijn top twintig niet gehaald, spijtig genoeg.
Rudi S schreef:
Ha,ha, rare vogels (Do They Owe Us a Living? ), ik vond ze wel lekker weird maar ik geloof dat muziekkrant Oor ze eens een interview heeft afgenomen waarbij ze geblinddoekt naar hun commune werd gebracht.
(quote)
Vette band, dat Crass. Heeft zeer lang geduurd eer het kwartje bij me viel. Maar ze hebben mijn top twintig niet gehaald, spijtig genoeg.
0
geplaatst: 20 maart 2016, 23:28 uur
Ingediend. Slint uiteraard niet meegerekend als punk, en The Stooges staan er 395437 keer in.
* denotes required fields.