MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Hip Hop top 100

zoeken in:
zaaf schreef:
(afbeelding)
Dat is echt een pracht route langs de kust!

Dennisami
Ik zal dit weekend wel wat proberen samen te stellen. Alleen het lijkt mij lastig want onbekende favo's komen toch niet in de eind lijst?

Met zo'n klein deelnemerveld, waarin straks een twee keer genoemde track waarschijnlijk al in de eindlijst eindigt, zou ik me niet zo veel zorgen maken over je obscure favorietjes. Er hoeft maar één iemand het nummer ook tof te vinden..

zaaf
34 deelnemers tot nu toe, en er komt nog wel wat bij. vind ik geen klein deelnemersveld hoor!
en dan hebben we het nog maar over de kwantiteit

DjFrankie (moderator)
zaaf schreef:
34 deelnemers tot nu toe, en er komt nog wel wat bij. vind ik geen klein deelnemersveld hoor!
en dan hebben we het nog maar over de kwantiteit

Dat is idd een mooi aantal, bij de punk 100 waren er 36

Hiphop is alive on Musicmeter!

Heb ik daarop gestemd?

Ha, leuk. Kom na tijden weer eens hier, en ik zie dit! Lang nadenken hoor, maar ik zal wel wat sturen!

zaaf
Elohim schreef:
Ha, leuk. Kom na tijden weer eens hier, en ik zie dit! Lang nadenken hoor, maar ik zal wel wat sturen!
Leuk Thomas, niet te lang he, de deadline is over plm een weekje....

Ben nu al bezig!

Het zal een lange avond nadenken zijn, hoor. Ik kan niet te lang met dit bezig zijn, dan wil teveel veranderen... Een beetje momentopname werk dus, maar dat zal het altijd zijn, denk ik.

Gisteren De Jeugd van Tegenwoordig gezien in de Oosterpoort. Dat is een heel leuk sfeertje die de mannen neerzetten. Het komt wel goed met de jeugd.

Geschikt voor hip hop top 100? Geschikt voor hip hop top 100!

De obscure favorieten komen er waarschijnlijk niet in dan nee, maar om dan om die redenen mijn top 20 aan te passen vind ik ook niet leuk... Dus ja, ik stuur zo mijn lijstje op, die voornamelijk gebaseerd is op mijn recente spotify geschiedenis en wat ik al dan niet op de PC heb staan, omdat mijn CD-collectie op dit moment buiten mijn bereik is. Als één ervan al een tweede keer is genoemd, ben ik blij.

zaaf
Je kunt blij zijn

Hebben ook alle numero enen een steunstem? Of vallen die soms buiten de top 100?

zaaf
van de 39 nummer enen hebben er 19 (!) nog geen steunstem. die vallen buiten de top 100.

panjoe (moderator)
Mijn nummer 1 staat er wel in, denk ik. Immers: birds of the same feather flock together.

zaaf
kijk jullie komen er eerlijk voor uit. dat neemt jullie voor me in.
maar toch, als ernstig spelleider: foei!

Rare vogels die flockers.

Ik vind het raar dat jullie blijkbaar A Flock Of Seagulls in jullie hiphoplijst gezet hebben.

zaaf

zaaf schreef:
van de 39 nummer enen hebben er 19 (!) nog geen steunstem. die vallen buiten de top 100.

Dus als ik het goed begrijp telt het eerst mee hoeveel keer een nummer is genoemd, en daarna hoeveel punten hij heeft gekregen?

Nee, maar een nummer mag pas in de lijst als het minstens twee keer genoemd is.

Oh, op die fiets.

zaaf
Nou zo straf als Teun het formuleert wilde ik het niet opzetten.

Ik wilde wel het feit dat een nummer het meermalen tot de top 20 heeft geschopt 'belonen'.
Dat doe ik door de score van iedere benoeming na de eerste met tien punten te vermeerderen.

Zo is de top 100 nu samengesteld, met natuurlijk bij de presentatie ook de 'naked' score, en uiteindelijk ook de 'naked' version van de top 100.

Ook neem ik DjFrankie zijn idee van het ploegenklassement over: hoe vaak welke act is genoemd en hoeveel verschillende nummers.

Fuck, nog 2 dagen he. Ga mn best doen, maar m'n masterscriptie zit in de weg. Morgenavond misschien

zaaf
Harderwiek schreef:
Fuck, nog 2 dagen he. Ga mn best doen, maar m'n masterscriptie zit in de weg. Morgenavond misschien
masterscriptie, masterscriptie... waar gaat het nou om in het leven?

Gast
geplaatst: vandaag om 20:44 uur

geplaatst: vandaag om 20:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.