Muziek / Muziekgames / Album Top 10 Per Jaar
zoeken in:
0
geplaatst: 6 oktober 2016, 21:19 uur
Ik sluit 1976 nog even af met een heerlijk atmosferische discoplaat, heerlijk om bij in de wolken te zijn, al is het hier maar één wolk... Iets meer dan een handvol stemmen op MuMe, maar voor mij een zekerheidje in de top 10.
0
geplaatst: 6 oktober 2016, 22:10 uur
Cellulord schreef:
Tja ben ook al bijna 2 maand met vakantie en heb nog geen genoeg tijd. Een dag is zo om
. Heb wel nog 3 maand voor het werk weer begint 
Er zullen ook wel mensen zijn die muziek kunnen luisteren tijdens hun werk.
Tja ben ook al bijna 2 maand met vakantie en heb nog geen genoeg tijd. Een dag is zo om
. Heb wel nog 3 maand voor het werk weer begint 
Er zullen ook wel mensen zijn die muziek kunnen luisteren tijdens hun werk.
Heb het drie keer gelezen, maar er staat echt 'maand' in plaats van 'week'.
0
geplaatst: 6 oktober 2016, 22:15 uur
Ik denk dat het om dagen gaat ipv maanden
Maar goed de verwarring is begrijpelijk, hier duurt een jaar ook maar een week
Maar goed de verwarring is begrijpelijk, hier duurt een jaar ook maar een week

0
zaaf
geplaatst: 6 oktober 2016, 22:21 uur
Oja, case closed of iets in die trant.
Tot morgen! Zal voor west mn best doen voor 11en te starten...
Tot morgen! Zal voor west mn best doen voor 11en te starten...
0
geplaatst: 6 oktober 2016, 23:49 uur
Zon gaat op in het oosten dus west wordt des avonds pas wakker 

0
Franck Maudit
geplaatst: 7 oktober 2016, 00:39 uur
zaaf schreef:
Er gaan wat filosofen aan ons verloren
Er gaan wat filosofen aan ons verloren
Maar ik ben een échte, waardoor alles weer in balans is.
Hebt geen vrees koene lijstjesstrijders, thans kunt u weer rustig slapen gaan!
1
geplaatst: 7 oktober 2016, 09:06 uur
Ik zeg: één bijzonder goedemorgen allemaal! 
Vandaag begint de ontknoping van het muziekjaar 1976! Bent u er allen klaar voor? Kop koffie in de aanslag?

Vandaag begint de ontknoping van het muziekjaar 1976! Bent u er allen klaar voor? Kop koffie in de aanslag?
0
geplaatst: 7 oktober 2016, 09:46 uur
Wat zullen we nu beleven, gaat zaaf nu zijn priveleven prevaleren boven het altijd boeiende MusicMeterleven , dat kan toch niet..
0
geplaatst: 7 oktober 2016, 11:00 uur
0
geplaatst: 7 oktober 2016, 11:07 uur
Niet het einddoel , maar de reis ernaartoe is waar het om draait.
0
geplaatst: 7 oktober 2016, 11:11 uur
Dat zeggen ook de pelgrims die de Camino van Santiago de Compostella hebben gelopen. Ook ik ben een van die "pelgrims". 

0
zaaf
geplaatst: 7 oktober 2016, 11:23 uur
Come On Pilgrim!
Hierrrr is ie dan!!! Enorm aan mijn privéleven gewerkt voor mijn werkgever, dus ik ben er klaar voor.
Hierrrr is ie dan!!! Enorm aan mijn privéleven gewerkt voor mijn werkgever, dus ik ben er klaar voor.
0
zaaf
geplaatst: 7 oktober 2016, 11:23 uur
https://lifebeginsatfourtee.files.wordpress.com/2015/08/made_in_1976_invitation-r41053a7436754bd1a37f822e1ad3225e_zk9yv_324.jpg
31 lijstjes geven het volgende resultaat…
31 lijstjes geven het volgende resultaat…
0
zaaf
geplaatst: 7 oktober 2016, 11:24 uur
10. Genesis - A Trick of the Tail
https://www.musicmeter.nl/images/cover/1000/1141.300.jpg
Punten : 213
Nom. : 10
Nr. 1 van : wibro
Deed het aanvankelijk redelijk, rond plek 20, maar na een klein boostje op maandag en een grotere op woensdag en donderdag kwam zowaar - op de kleine puntjes - de top 10 in beeld.
Eerste van de twee studio-albums zonder eye-catcher Peter Gabriel, die wat duivels uit te bannen had, en nog met Steve Hackett, die zich op deze plaat meer kon laten gelden als componist.
Na 400 auditie-tapes te hebben beluisterd om tot de keuze te komen voor een nieuwe frontman, dook men toch maar de studio in om het instrumentale deel op te nemen. Squonk vond men erg geschikt om door Phil Collins te laten doen en dat ging zo goed dat hij werd overgehaald om het hele album in te zingen.
Het vertrek van Gabriel ademt door de hele plaat, alles is erop gericht de luisteraar ervan te overtuigen dat Genesis het ook zonder kan, ook tekstueel, met name Robbery, Assault and Battery waar Gabriel's humor nog in doorklinkt.
Eerste die ik van Genesis leerde kennen. En da's wel gek, juist deze. Zonder Gabriel en voor de hitjes. En ik vond m wel goed. En in retrospectief nog wel, maar hoor er ook - hoe is het mogelijk - het gekunstelde in. Eh noemen we zoiets ambivalent?
https://www.musicmeter.nl/images/cover/1000/1141.300.jpg
Punten : 213
Nom. : 10
Nr. 1 van : wibro
Deed het aanvankelijk redelijk, rond plek 20, maar na een klein boostje op maandag en een grotere op woensdag en donderdag kwam zowaar - op de kleine puntjes - de top 10 in beeld.
Eerste van de twee studio-albums zonder eye-catcher Peter Gabriel, die wat duivels uit te bannen had, en nog met Steve Hackett, die zich op deze plaat meer kon laten gelden als componist.
Na 400 auditie-tapes te hebben beluisterd om tot de keuze te komen voor een nieuwe frontman, dook men toch maar de studio in om het instrumentale deel op te nemen. Squonk vond men erg geschikt om door Phil Collins te laten doen en dat ging zo goed dat hij werd overgehaald om het hele album in te zingen.
Het vertrek van Gabriel ademt door de hele plaat, alles is erop gericht de luisteraar ervan te overtuigen dat Genesis het ook zonder kan, ook tekstueel, met name Robbery, Assault and Battery waar Gabriel's humor nog in doorklinkt.
Eerste die ik van Genesis leerde kennen. En da's wel gek, juist deze. Zonder Gabriel en voor de hitjes. En ik vond m wel goed. En in retrospectief nog wel, maar hoor er ook - hoe is het mogelijk - het gekunstelde in. Eh noemen we zoiets ambivalent?
0
geplaatst: 7 oktober 2016, 11:29 uur
Met Wind and Wuthering voor mij de beste albums van Genesis. Daarna gingen ze mij te veel op de commerciële toer en was het voor mij ook gelijk afgelopen. Ook trouwens de laatste prog-rock albums die in mijn top 20 te vinden zijn. De concurrentie werd vanaf 1977 veel te groot.
0
geplaatst: 7 oktober 2016, 11:30 uur
zaaf schreef:
Enorm aan mijn privéleven gewerkt voor mijn werkgever
Enorm aan mijn privéleven gewerkt voor mijn werkgever
Jij hebt een betaalde baan bij MuMe? Tell me more

1
zaaf
geplaatst: 7 oktober 2016, 11:32 uur
Nee ik word erg gewaardeerd door mijn klanten en daar buitensporig voor beloond 

1
geplaatst: 7 oktober 2016, 11:32 uur
Het echt enige goede aan Genesis in de top 10 is dat 'ie aan het begin staat.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.