Muziek / Muziekgames / Album Top 10 Per Jaar
zoeken in:
0
zaaf
geplaatst: 4 oktober 2016, 19:55 uur
Nog ruim 2 dagen… lijstjes binnen van:
Brunniepoo, EttaJamesBrown, GrafGantz, Henri-S, johan de witt, Johnny Marr, Koenr, LucM, Lying Mouth, Superbitch, Telamon, teus, vigil, west ende wibro
Dus nog niet en graag wel van:
Arno, ArthurDZ, Ataloona, bikkel2, Bonk, Casartelli, Cellulord, Dwejkk_, dynamo d, Edgar18, Film Pegasus, herman, HugovdBos, luigifort, Lura, nelis, Renoir, Rudi S alsmede Teunnis
Brunniepoo, EttaJamesBrown, GrafGantz, Henri-S, johan de witt, Johnny Marr, Koenr, LucM, Lying Mouth, Superbitch, Telamon, teus, vigil, west ende wibro
Arno, ArthurDZ, Ataloona, bikkel2, Bonk, Casartelli, Cellulord, Dwejkk_, dynamo d, Edgar18, Film Pegasus, herman, HugovdBos, luigifort, Lura, nelis, Renoir, Rudi S alsmede Teunnis
0
geplaatst: 4 oktober 2016, 20:08 uur
zaaf schreef:
Die van mij had jij zondag als, met onze jongens op 1

2
geplaatst: 4 oktober 2016, 20:36 uur
Feyenoord?
Ben jij nu ook ineens uit de supporterskast gekomen

2
zaaf
geplaatst: 4 oktober 2016, 20:50 uur
Sorry Olli, je hebt gelijk. Soms zie ik de olifant in de kamer niet 

0
geplaatst: 4 oktober 2016, 21:12 uur
0
geplaatst: 4 oktober 2016, 21:15 uur
Benieuwd of jullie de 27x winst 7x gelijk van Ajax evenaren in 95 of 96 geloof ik..
0
geplaatst: 4 oktober 2016, 21:18 uur
luigifort schreef:
Benieuwd of jullie de 27x winst 7x gelijk van Ajax evenaren in 95 of 96 geloof ik..
Dit klinkt wat zuur....

Maar Luigi toch: dit is niet het sporttopic!

0
zaaf
geplaatst: 4 oktober 2016, 21:21 uur
Heren, even ontopic alstublieft. Gebruik uw tijd liever om het vele verborgen schoons uit 1976 te beluisteren (dat is nogal wat, anders zou er niet zo op '76 gemopperd worden)
0
geplaatst: 4 oktober 2016, 21:33 uur
zaaf schreef:
Gebruik uw tijd liever om het vele verborgen schoons uit 1976 te beluisteren (dat is nogal wat, anders zou er niet zo op '76 gemopperd worden)
Gebruik uw tijd liever om het vele verborgen schoons uit 1976 te beluisteren (dat is nogal wat, anders zou er niet zo op '76 gemopperd worden)
Oké, oké: ik zal ook wel iets Japan gaan beluisteren....
0
geplaatst: 4 oktober 2016, 21:36 uur
zaaf schreef:
Is dit een verzoek voor een lijstje van 1976, zaaf?!
0
geplaatst: 4 oktober 2016, 21:42 uur
Nee, het was gewoon een vraag, omdat er niet bijstaat waar het over gaat, zaaf
Deze rubriek hou ik nl niet elke dag bij.
Deze rubriek hou ik nl niet elke dag bij.
1
zaaf
geplaatst: 4 oktober 2016, 21:44 uur
Ik leer hiervan dat ik het jaar moet vermelden bij de tags. Dankje Theo.
0
geplaatst: 4 oktober 2016, 23:08 uur
Zal voor mij Donderdag worden.
Echt zo'n week waar je aan de leuke dingen amper toe komt.
Maar....komt er aan.
Echt zo'n week waar je aan de leuke dingen amper toe komt.

Maar....komt er aan.
0
geplaatst: 5 oktober 2016, 10:34 uur
0
geplaatst: 6 oktober 2016, 13:17 uur
Verdoeme, 'tis bijna "deadline" voor het '76 lijstje en ik heb nog zoveel te beluisteren

0
geplaatst: 6 oktober 2016, 13:23 uur
Ik ben al druk bezig met 1978. Ik loop dus al ver vooruit. Dat voordeel heb je als je niet meer hoeft te werken en lekker van je pensioen kunt genieten, wat bestaat uit de hele dag muziek luisteren en film kijken. 

0
geplaatst: 6 oktober 2016, 13:45 uur
Tja ben ook al bijna 2 maand met vakantie en heb nog geen genoeg tijd. Een dag is zo om
. Heb wel nog 3 maand voor het werk weer begint 
Er zullen ook wel mensen zijn die muziek kunnen luisteren tijdens hun werk.
. Heb wel nog 3 maand voor het werk weer begint 
Er zullen ook wel mensen zijn die muziek kunnen luisteren tijdens hun werk.
0
geplaatst: 6 oktober 2016, 15:17 uur
lijstje '76 verstuurd.
bevat:
6 Japaners
6 Duitsers
4 Fransen (waarvan èèntje eigenlijk Afrikaans)
2 Amerikanen
1 Hongaar
1 Afrikaan
bevat:
6 Japaners
6 Duitsers
4 Fransen (waarvan èèntje eigenlijk Afrikaans)
2 Amerikanen
1 Hongaar
1 Afrikaan
0
geplaatst: 6 oktober 2016, 15:45 uur
In 1976 had je West Duitsers en Oost Duitsers Cellulord. De Muur was nog niet gevallen. 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.