MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Album Top 10 Per Jaar

zoeken in:

Eindelijk weet ik wat ik ben. Geen Europeaan maar een Melomaan

Cellulord schreef:
(quote)

Eindelijk weet ik wat ik ben. Geen Europeaan maar een Melomaan

Je komt van de Maan?

Bonk schreef:
(quote)

Of het zijn de users die niet denken dat ze de waarheid in pacht hebben en met de mogelijkheid rekening houden dat het wellicht zou kunnen, dat ze het beste album van 1981 nog niet kennen

Ik heb even in jouw stemmenlijst bij de O gekeken en ik denk dat dit in jouw geval wel op gaat

Odyssey - I Got the Melody?

Ben inmiddels bezig met 1983 en mijn motivatie begint enigszins te minderen. De New Wave is duidelijk over zijn hoogtepunt heen. Dat was trouwens al in 1982. 1981daarentegen is een topjaar. Voor mij het beste jaar van de eighties en het jaar dat de new wave op zijn hoogtepunt was.

Met die laatste opmerking ben ik het zeker eens. Dit was dan ook nog een voortzetting van de late jaren 70 (post-punk).
Vanaf 1982 gaan we een nieuwe fase van de 80s in, maar die is naar mijn mening minstens zo goed.

Casartelli (moderator)
Bonk schreef:
Of het zijn de users die niet denken dat ze de waarheid in pacht hebben en met de mogelijkheid rekening houden dat het wellicht zou kunnen, dat ze het beste album van 1981 nog niet kennen
vigil schreef:
Ik heb even in jouw stemmenlijst bij de O gekeken en ik denk dat dit in jouw geval wel op gaat
Ik heb ook even gekeken, maar Bonk kent het beste album van 1981 al. Hij heeft wel nog tot vanavond om zijn score nog een halve ster op te krikken.

wibro schreef:
Ben inmiddels bezig met 1983 en mijn motivatie begint enigszins te minderen. De New Wave is duidelijk over zijn hoogtepunt heen. Dat was trouwens al in 1982. 1981daarentegen is een topjaar. Voor mij het beste jaar van de eighties en het jaar dat de new wave op zijn hoogtepunt was.

Zeker een uitzonderlijk goed jaar, zeker voor de new wave, post-punk en aanverwanten (al heb ik nu een techno-voorloper op 1). Wat mij betreft ook het beste jaar voorlopig. Heb 9 albums die 4,5* of 5* scoren, in de rest van de jaren in de 80s zijn dat er eerder meestal 4 of 5.

Casartelli schreef:
Hij heeft wel nog tot vanavond om zijn score nog een halve ster op te krikken.

Haast geboden!

herman schreef:
(al heb ik nu een techno-voorloper op 1)

Ik ook! Zou overigens leuk zijn als we allebei een andere nummer 1 blijken te hebben

Ik weet al wie er gaat winnen. En dat terwijl we sinds kort in een nieuw donker tijdperk zijn beland. Hoe toepasselijk.

GrafGantz schreef:
(quote)

Ik ook! Zou overigens leuk zijn als we allebei een andere nummer 1 blijken te hebben

Of dezelfde in een andere taal.

catchup
Hoe laat sluit de stemming? Net op tijd weer terug voor zo'n mooi jaar.

Ik kan tegen vanavond ook nog wel een lijst insturen, was er nog niet van gekomen.

zaaf
catchup schreef:
Hoe laat sluit de stemming? Net op tijd weer terug voor zo'n mooi jaar.
Jullie zijn welkom. 22 uur ga ik schrijven en tellen.

Die van mij stuur ik nu naar je op zaaf. Uiteindelijk toch wel een mooi jaar 1981, maar geen top jaar voor mij.

zaaf
Sorry west, jij bent ook meer dan welkom!

GrafGantz schreef:

Vooral die Henri-S, die schijnt uit een hele rare familie te komen.

Zo aardig is dat nog nooit omschreven

herman schreef:
(quote)

Of dezelfde in een andere taal.

Jawohl!

zaaf
Herren! Verlassen Sie sofort das Küchentisch!

It's more fun to work at the Küchentisch.

Dat zijn weinig dagen

Geen (priori)tijd zaaf, excuus!

zaaf
Edgar18 schreef:
Geen (priori)tijd zaaf, excuus!
was er al bang voor.

Techno?
私は日本のテクノを好みます

lijstje verstuurd.
Een lijstje uit de hel, vol met bosgeesten,slangen en moordenaars. Ja, 'tis lopen of kreperen. Maar je kan ook op God vertrouwen.

Ook mijn bescheiden lijstje is weg. Op de valreep nog even nagegaan of vigil gelijk had (die me wel bezighoudt, moet me ook nog even op de heer Collins storten elders op dit forum zag ik), maar Casartelli maak ik iets gelukkiger, denk ik. Hoewel ik wel wat mooie nieuwe ontdekkingen opgedaan heb, zijn het toch ook niet helemaal mijn jaren. Ik heb ook wel het een en ander vroegtijdig afgezet de afgelopen dagen.

Conclusie: er zijn meer deelnemers en er is minder eensgezindheid.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:19 uur

geplaatst: vandaag om 13:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.