Muziek / Muziekgames / Album Top 10 Per Jaar
zoeken in:
0
geplaatst: 14 november 2016, 21:10 uur
0
geplaatst: 14 november 2016, 21:15 uur
0
geplaatst: 14 november 2016, 21:17 uur
1
geplaatst: 14 november 2016, 21:27 uur
0
geplaatst: 14 november 2016, 22:15 uur
Je hebt 11 stemmen staan voor 1981. Haal die Queen verzamelaar weg en je hebt een top 10, en ook nog eens allemaal minstens 3,5*

0
geplaatst: 15 november 2016, 14:10 uur
Dacht dat ik (voorlopig) klaar was met 1981 maar heb zojuist nog een stapeltje top albums gevonden. 
Ook zie ik dat ik op een top album, het beste van betreffend artiesten, nog geen stem heb geplaatst. Aiaia een beetje meer discipline zou me goed doen.
0
geplaatst: 15 november 2016, 20:49 uur
Ik heb geen slaap want ik krijg bezoek van moordenaars van de maffia die hier de baas is. 

0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 15 november 2016, 22:14 uur
Ik heb mijn lijstje zojuist ook ingediend.
Eigenlijk komt 1981 een halve maand te laat. Met iets meer orde en regelmaat waren we wellicht op tijd geweest, maar ik wil de architect van dit topic ook weer niet te veel op de vingers tikken, dat wordt toch al gauw een morele discussie. Per slot van rekening kan er ook gewoon een spook in zijn computer gezeten hebben, of een soortgelijke banale uitvlucht. En als u nu denkt, wat zit die Casartelli weer te ouwehoeren ("van welke planeet komt hij?", "is zijn magnetisch veld van de leg?", enfin, u kent dat wel), wel dat zullen mijn zusterlijke gevoelens wel geweest zijn. Het geval wil dat ik net in het kader van mijn werk een workshop mindfulness gevolgd heb (toch een groeiende beweging!) en dan maak je op een gegeven moment toch een ware reis door je lichaam.
De goede verstaander heeft hier elf albumtitels in herkend (de respons viel vorige keer wat tegen, dus het verwerken van zowel artiest- als albumnamen was wellicht wat hooggegrepen). Laat ik als twaalfde nog weggeven dat er een album in staat waarvan heel zichtbaar is dat het rangnummer in mijn lijstje overeenkomt met het rangnummer in de discografie van de band in kwestie.
Eigenlijk komt 1981 een halve maand te laat. Met iets meer orde en regelmaat waren we wellicht op tijd geweest, maar ik wil de architect van dit topic ook weer niet te veel op de vingers tikken, dat wordt toch al gauw een morele discussie. Per slot van rekening kan er ook gewoon een spook in zijn computer gezeten hebben, of een soortgelijke banale uitvlucht. En als u nu denkt, wat zit die Casartelli weer te ouwehoeren ("van welke planeet komt hij?", "is zijn magnetisch veld van de leg?", enfin, u kent dat wel), wel dat zullen mijn zusterlijke gevoelens wel geweest zijn. Het geval wil dat ik net in het kader van mijn werk een workshop mindfulness gevolgd heb (toch een groeiende beweging!) en dan maak je op een gegeven moment toch een ware reis door je lichaam.
De goede verstaander heeft hier elf albumtitels in herkend (de respons viel vorige keer wat tegen, dus het verwerken van zowel artiest- als albumnamen was wellicht wat hooggegrepen). Laat ik als twaalfde nog weggeven dat er een album in staat waarvan heel zichtbaar is dat het rangnummer in mijn lijstje overeenkomt met het rangnummer in de discografie van de band in kwestie.
1
geplaatst: 16 november 2016, 01:51 uur
1
geplaatst: 16 november 2016, 11:19 uur
0
geplaatst: 16 november 2016, 13:11 uur
Hee, doet dit linkje het nog wel bij jullie? https://www.musicmeter.nl/user/2254/votes/1981
Krijg een melding dat er nog geen stemmen zijn :/
Krijg een melding dat er nog geen stemmen zijn :/
0
geplaatst: 16 november 2016, 13:16 uur
Ah oke
.
Geen probleem verder, op eigen stemmen zoeken kan natuurlijk ook nog.
.Geen probleem verder, op eigen stemmen zoeken kan natuurlijk ook nog.
0
geplaatst: 16 november 2016, 21:26 uur
misschien een soort van variant op de vroeg boek korting gaan toepassen, kom op met die lijstjes.
0
zaaf
geplaatst: 16 november 2016, 21:34 uur
dan moet ik de deadline eerder stellen. dat hoeft niet hoor, als men er maar aan denkt.
0
geplaatst: 16 november 2016, 21:59 uur
Hm, het is wel een stelletje luie user die jij in dat berichtje noemt 

1
geplaatst: 16 november 2016, 23:03 uur
Vooral die Henri-S, die schijnt uit een hele rare familie te komen.
1
geplaatst: 17 november 2016, 00:04 uur
Of het zijn de users die niet denken dat ze de waarheid in pacht hebben en met de mogelijkheid rekening houden dat het wellicht zou kunnen, dat ze het beste album van 1981 nog niet kennen en tot het laatste moment gedreven zijn om nog een nieuw pareltje te kunnen ontdekken in tegenstelling tot al die arrogante betweters die altijd zo vroeg zijn

Of ze kennen gewoon niet zo veel albums uit 1981 en hebben gewoon lang gewacht op hun vrije dag (ook omdat het er eerder gewoon weer bij ingeschoten was) om in ieder geval tot een enigszins representatieve top 1981 te kunnen komen, dat kan natuurlijk ook

0
geplaatst: 17 november 2016, 05:32 uur
Bonk schreef:
Of het zijn de users die niet denken dat ze de waarheid in pacht hebben en met de mogelijkheid rekening houden dat het wellicht zou kunnen, dat ze het beste album van 1981 nog niet kennen en tot het laatste moment gedreven zijn om nog een nieuw pareltje te kunnen ontdekken...
Of het zijn de users die niet denken dat ze de waarheid in pacht hebben en met de mogelijkheid rekening houden dat het wellicht zou kunnen, dat ze het beste album van 1981 nog niet kennen en tot het laatste moment gedreven zijn om nog een nieuw pareltje te kunnen ontdekken...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.