Muziek / Muziekgames / Album Top 10 Per Jaar
zoeken in:
0
geplaatst: 4 december 2016, 19:04 uur
shinybeast schreef:
Climate of Hunter via stemmenlijst 1983;
ik heb correctieverzoek verstuurd naar MM crew voor
releasejaar 1984
(quote)
Climate of Hunter via stemmenlijst 1983;
ik heb correctieverzoek verstuurd naar MM crew voor
releasejaar 1984
Prima, doe ik hem gewoon nog een keer

/edit: zie op Discogs twee versies uit 1983 overigens, maar daar is Wikipedia het duidelijk niet mee eens.
0
geplaatst: 4 december 2016, 19:38 uur
EttaJamesBrown schreef:
The church not made with hands?
The church not made with hands?
The church not made from wood.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 4 december 2016, 19:41 uur
Telamon schreef:
Het beste album van '84 komt toch echt uit Duitsland. Voor altijd, jong!
Metroman op de dansvloer!Het beste album van '84 komt toch echt uit Duitsland. Voor altijd, jong!
0
geplaatst: 4 december 2016, 19:49 uur
Jij vergeet de Paarse regen van jouw favoriete artiest niet? Staan ook een paar krakers voor de dansvloer op.

0
geplaatst: 4 december 2016, 19:52 uur
Ik vind dit toch wel een hele opvallende hier op Musicmeter:
Sesamstraat - Kerstfeest met Bert & Ernie (1984)
Let op de score en aantal waarderingen...
Sesamstraat - Kerstfeest met Bert & Ernie (1984)
Let op de score en aantal waarderingen...

1
geplaatst: 4 december 2016, 19:54 uur
Ik ben er net voor gevallen. En 1984 is al zo'n sterk jaar: doen Bert & Ernie ook nog mee.
0
geplaatst: 4 december 2016, 19:56 uur
Dat komt qua timing wel verdomd goed uit: wij hebben een kerstplaat! 

0
geplaatst: 4 december 2016, 19:57 uur
Gaan we trouwens nog een kerstbreakje doen hier of stomen we gewoon door?
0
zaaf
geplaatst: 4 december 2016, 19:57 uur
En jouw avatar lijkt op een mandarijntje e-e-e-e-e-e-e-e-e
Die van west dan, sorry johan
Die van west dan, sorry johan
1
zaaf
geplaatst: 4 december 2016, 20:01 uur
Iedereen mag voor volgende jaren inzenden en zo zelf zijn kerstvakantie creëren. Ik ben zelf bij 192000 dus je kan een sprintje inzetten.
0
geplaatst: 4 december 2016, 20:02 uur
0
zaaf
geplaatst: 4 december 2016, 20:20 uur
luigifort schreef:
Ms dat ik dat 1 of 2 weken oversla.
Tandje erbij is geen optie?Ms dat ik dat 1 of 2 weken oversla.
0
geplaatst: 4 december 2016, 20:26 uur
K 
Drukke tijd..te weinig tijd om te luisteren..maar wie weet ken ik er al wat.

Drukke tijd..te weinig tijd om te luisteren..maar wie weet ken ik er al wat.
0
geplaatst: 4 december 2016, 20:31 uur
Ik luister niets nieuws voor dit spel, kies alleen voor albums die ik al ken. Vind het altijd een beetje raar om een album waar ik net 1x naar geluisterd heb te laten concurreren met oude vertrouwde albums. Na afloop van een jaar kies ik er wel altijd wat uit om op termijn te checken.
0
geplaatst: 4 december 2016, 20:33 uur
Echt waar GrafGantz? Ik probeer er een paar kort en dan springen er altijd wel één of twee uit. Die kan ik in die week zeker 2 keer luisteren. Zo kwam Tom Waits er afgelopen week bij mij bij.
1
geplaatst: 4 december 2016, 20:35 uur
luigifort schreef:
Apart dat je ze standaard lager zet.
Apart dat je ze standaard lager zet.
Dat klopt ook niet. Was een onduidelijke zin: had ik net weggehaald.

Ik bedoelde: bij ongeveer gelijke waardering, zet ik de 'oude vertrouwde' plaat erboven.
2
Casartelli (moderator)
geplaatst: 4 december 2016, 20:45 uur
west schreef:
Jij vergeet de Paarse regen van jouw favoriete artiest niet? Staan ook een paar krakers voor de dansvloer op.
Naast de paarse regen is het teken des tijds nog bijna een juweel...Jij vergeet de Paarse regen van jouw favoriete artiest niet? Staan ook een paar krakers voor de dansvloer op.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 4 december 2016, 20:53 uur
GrafGantz schreef:
Ik luister niets nieuws voor dit spel, kies alleen voor albums die ik al ken. Vind het altijd een beetje raar om een album waar ik net 1x naar geluisterd heb te laten concurreren met oude vertrouwde albums. Na afloop van een jaar kies ik er wel altijd wat uit om op termijn te checken.
Idem hier, met de aanvulling dat ik juist uit eigen collectie wel wat meer van het jaar in kwestie probeer te beluisteren. En dat op termijn checken... tja, als de besprekingen hier voldoende indruk maken om een mental note achter te laten...Ik luister niets nieuws voor dit spel, kies alleen voor albums die ik al ken. Vind het altijd een beetje raar om een album waar ik net 1x naar geluisterd heb te laten concurreren met oude vertrouwde albums. Na afloop van een jaar kies ik er wel altijd wat uit om op termijn te checken.
1
geplaatst: 4 december 2016, 21:00 uur
Inluisteren? Ik stuur altijd een PM-metje naar Zaaf met de vraag welke 20 ik moet nomineren.
Altijd een verrassing waar hij dan mee komt.
Altijd een verrassing waar hij dan mee komt.
0
geplaatst: 4 december 2016, 21:30 uur
Casartelli schreef:
En dat op termijn checken... tja, als de besprekingen hier voldoende indruk maken om een mental note achter te laten...
En dat op termijn checken... tja, als de besprekingen hier voldoende indruk maken om een mental note achter te laten...
Ik doelde eigenlijk op onbekende albums uit de individuele lijstjes, en dan vooral van users waar ik een muzikale klik mee heb. Dan moet er wel iets verhelderends bij het album zelf geschreven staan natuurlijk, ik ga er nooit helemaal blind in.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.