Muziek / Muziekgames / Album Top 10 Per Jaar
zoeken in:
0
geplaatst: 13 december 2016, 09:55 uur
Johnny Marr schreef:
Hier doel je op Songs from the Big Chair van Tears for Fears.
Hier doel je op Songs from the Big Chair van Tears for Fears.
Fout: volgens de foto gaat het hier om Songs from the Big Chair and Table. Wel goed kijken!

1
geplaatst: 13 december 2016, 13:05 uur
Voor het eerst in dit topic een lijstje ingeleverd. Ik heb een drukke periode achter de rug, waardoor ik niet echt mee kon doen. Wel veel plezier gehaald uit het lezen van dit topic, waarvoor dank! Ik hoop ook de volgende jaren mee te spelen.
In totaal heb ik over 1985 46 albums beluisterd, waarvan op 27 gestemd, dus ik kon een prima top 20 maken.
In totaal heb ik over 1985 46 albums beluisterd, waarvan op 27 gestemd, dus ik kon een prima top 20 maken.
1
geplaatst: 13 december 2016, 14:12 uur
Leuk gevonden ....bij mij op 11En Fawlty Towers verveelt me nooit ,,,,Geniaal
0
geplaatst: 13 december 2016, 17:58 uur
EttaJamesBrown schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
Die heb ik ook, kleurrijke band
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 14 december 2016, 19:24 uur
Vanavond gaan we verhalen vertellen. Dus ga maar op de knieën op die grote stoel en luister, gij kleptomanen! Een jas heb je daar niet bij nodig, want ik zal jullie in vuur en vlam zetten, voor goddelozen is er immers geen rust. Hoog en laag zal ik jullie bejagen, dus dat kan nog een zenuwachtige avond zonder vlees worden. En verschuil je maar niet achter je misplaatste kindertijd of andersoortige verzinsels der reconstructie, 't is afgelopen met geheime wensen - welkom in de echte wereld, vol zeeën en op afstand bedienbare ramen. Wellicht dachten jullie intelligent te zijn, maar meten is weten.
(16 albums)
(16 albums)
1
geplaatst: 14 december 2016, 19:44 uur
Elk jaar die (trouwens geweldige) stukjes van jou Casartelli waarin je schaamteloos je eigen smaak aan anderen probeert op te dringen, het neigt naar... O wacht, dat mag ik natuurlijk niet zeggen, want dan geef ik het weg 
Ik heb het trouwens vanmiddag nog een kans gegeven, maar eerlijk gezegd ook al weer snel afgezet

Casartelli schreef:
't is afgelopen met geheime wensen
't is afgelopen met geheime wensen
Ik heb het trouwens vanmiddag nog een kans gegeven, maar eerlijk gezegd ook al weer snel afgezet

0
Telamon
geplaatst: 14 december 2016, 21:12 uur
All you need is... Liefde en Raketten!
(al vrees ik dat vrijwel niemand dit zal kennen. Album heeft slechts 14 stemmen)
(al vrees ik dat vrijwel niemand dit zal kennen. Album heeft slechts 14 stemmen)
0
geplaatst: 14 december 2016, 21:36 uur
Telamon schreef:
Album heeft slechts 14 stemmen)
Album heeft slechts 14 stemmen)
Toch al 16.
0
geplaatst: 14 december 2016, 22:02 uur
0
geplaatst: 14 december 2016, 22:23 uur
Telamon schreef:
Die ken ik nog niet. Ben nog wel altijd gek op No Big Deal (uit 1989).
0
geplaatst: 14 december 2016, 23:54 uur
De eerste en de laatste lijken me gaar, Marian. Altijd je beurt afwachten, Lucretia.
http://www.sistersofmercy.org/blog/wp-content/uploads/2015/10/Thanksgiving-Charity-580x473.jpg
http://www.sistersofmercy.org/blog/wp-content/uploads/2015/10/Thanksgiving-Charity-580x473.jpg
1
geplaatst: 15 december 2016, 00:03 uur
dazzler schreef:
De eerste en de laatste lijken me gaar, Marian. Altijd je beurt afwachten, Lucretia.
(afbeelding)
(afbeelding)
En wat zeg je dan? Merci!
0
geplaatst: 15 december 2016, 00:23 uur
Terri Nunn zingt ook mee op Under The Gun van The Sisters Of Mercy. 

1
catchup
geplaatst: 15 december 2016, 16:06 uur
https://www.musicmeter.nl/images/cover/100000/100431.300.jpg niet uit 1985 hoor
0
Telamon
geplaatst: 15 december 2016, 19:04 uur
Maar alle gekheid op een stokje: wie ben jij eigenlijk zaaf?
0
geplaatst: 15 december 2016, 19:48 uur
Wow, dat is diep. Jij bent dus een licht existentiële vraag! Dat geeft een gehele nieuwe beeldvorming
. Daar zou ik dan wel een andere avatar bij zoeken, maar dat terzijde.
. Daar zou ik dan wel een andere avatar bij zoeken, maar dat terzijde.
0
zaaf
geplaatst: 15 december 2016, 20:15 uur
ik ben inderdaad een licht existentiële vraag. wat scheelt er aan mijn avatar?
en waarom krijg ik deze repliek nu ik geen afro meer heb?
en waarom krijg ik deze repliek nu ik geen afro meer heb?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.