MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Album Top 10 Per Jaar

zoeken in:
dix schreef:
(quote)
En dat moet de natie redden?

Als je maar niet denkt dat ik daar voor val.

Haha! Ik lees nu pas de commentaren.

De strijd over de bovenste positie(s) zullen ongetwijfeld gaan tussen het Chipsmerk en/of de lieve4voeters maar..... mss ook voor de jongens van zee en ook jongens met een niet zo,n fijne jeugd

twee albums uit mijn top 20 lijstje in één klap
https://www.mupload.nl/img/9qwbf6cvip79e.jpg

Mijn lijstje is weer verstuurd.

Naast de te verwachte nummer 1 bomvol met erg leuke albums. Hoor ik daar een alarm? Nou ja niet belangrijk wat ik wel zie zijn zeer krachtige ramen, weer eens iets anders dan een ladder richting hemel, de tijd van de nacht, de derde uit oostenrijk met een hollandse twins in de hoofdrol, liedjes met een stoel en je kan bij een jacht hoog of laag schieten op TV schijnt toch altijd de zon.

verder staat onderstaand prachtwerk in mijn top 3

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/f2/f4/1a/f2f41a662d8dca0aef95bfbac81dd64e.jpg

vigil schreef:
verder staat onderstaand prachtwerk in mijn top 3

(afbeelding)

Bij mij in mijn top 2

GrafGantz schreef:
(quote)

Bij mij in mijn top 2

ppsssttt bij mij eigenlijk ook

zaaf
Tjonge, wordt dit de storyteller's night?

Casartelli (moderator)
Wat een nacht voor de dansende doden.

Stiekem fan van brothers in Arms , vigil?

Een lieve hond en jongens in het water (zee), nee daar kan ik voor 1985 geen albums in herkennen

zaaf
Rudi! Het zijn kannibalen!

Rudi S schreef:
Een lieve hond en jongens in het water (zee), nee daar kan ik voor 1985 geen albums in herkennen

Als het nu regende....dan had ik het misschien wel geweten (want dat tweede hondje liep net buiten beeld)

Leg de nadruk op het water, jongens!
Of de zee, is ook goed.

Casartelli (moderator)
vigil begon erover, wat wel aannemelijk maakt dat hij het had over de man die wacht

Dead or Alive - Youthquake zal de lijst wel niet halen, terwijl niemand stil kan zitten op You Spin Me Round (Like a Record).

Casartelli (moderator)
Nou, dat vind ik na die vluchtelingenfoto van vorig jaar wel wat morbide, om bij een foto van jongetjes op het strand meteen over Dead or Alive te beginnen.

EttaJamesBrown schreef:
Stiekem fan van brothers in Arms , vigil?

Nee, zelfs niet stiekem

Oei dan was ik maar net op tijd, anders was ik in het peloton terechtgekomen

dix
Mijn lijstje is inmiddels vastgespijkerd. Het was geen mooie geboorte, maar de maanstond zat ook niet mee. Een embryonaal halfwassen misbaksel zegt u? Dan is voorgoed deze eerste keer ook de laatste keer

Hier doel je op Songs from the Big Chair van Tears for Fears. Die ben ik momenteel aan het luisteren. Gaat omwille van Shout alleen al m'n top 10 halen, wat een bazentrack.

Johnny Marr schreef:
Hier doel je op Songs from the Big Chair van Tears for Fears. Die ben ik momenteel aan het luisteren. Gaat omwille van Shout alleen al m'n top 10 halen, wat een bazentrack.

Het is wel de bedoeling dat je fout raadt. Verklappen kunnen we allemaal.

dix
luigifort schreef:
(afbeelding)

Zekers, maar ik wacht nog even de ongewervelde reptielen af.

dix
dazzler schreef:
Twee albums in één sprekende foto.
(afbeelding)

Moet ik het hoog of laag zoeken?

dix schreef:
Moet ik het hoog of laag zoeken?

Als je het echt laag wil gaan zoeken, zitten er misschien wel drie top 20 titels in.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:29 uur

geplaatst: vandaag om 06:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.