Muziek / Muziekgames / Album Top 10 Per Jaar
zoeken in:
1
geplaatst: 25 februari 2017, 19:54 uur
WoW, andré, gaat voor mexican r ' n' b!
Die heb ik sinds 1993 niet meer gehoord. In onze studentenkelder kwam het regelmatig voorbij.
Puur voor het sentiment ga ik op zoek.
Die heb ik sinds 1993 niet meer gehoord. In onze studentenkelder kwam het regelmatig voorbij.
Puur voor het sentiment ga ik op zoek.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 25 februari 2017, 19:56 uur
vigil schreef:
Mijn idee was eigenlijk om 10 punten te geven voor exact juiste voorspelling. Dus nummer 5 op 5 en een strafpunt per cijfer wat je er naast zit. Dus 9 pntn als je dat lied op 4 of 6 hebt. 8 pntn als je het lied op 3 of 7 hebt enz. Maar het ontbrak me vandaag aan wat tijd.
Iedereen denkt na over de volgorde dus daar mag ook een beloning voor zijn anders kan je net zo goed een alfabetisch lijstje insturen zonder benummering
Mijn idee was eigenlijk om 10 punten te geven voor exact juiste voorspelling. Dus nummer 5 op 5 en een strafpunt per cijfer wat je er naast zit. Dus 9 pntn als je dat lied op 4 of 6 hebt. 8 pntn als je het lied op 3 of 7 hebt enz. Maar het ontbrak me vandaag aan wat tijd.
Iedereen denkt na over de volgorde dus daar mag ook een beloning voor zijn anders kan je net zo goed een alfabetisch lijstje insturen zonder benummering
GrafGantz schreef:
Ik had precies dezelfde methode in gedachte ?
Dat wordt hem, met dat verschil dat het op zichzelf goed raden van een album 10 bonuspunten waard is.Ik had precies dezelfde methode in gedachte ?
1
geplaatst: 25 februari 2017, 20:15 uur
1. R.E.M. - Automatic For The People
2. The Cure - Wish
3. Gavin Friday - Adam 'N Eve
4. Morrissey - Your Arsenal
5. The Church - Priest = Aura
6. INXS - Welcome To Wherever You Are
7. Another Sunny Day - London Weekend
8. PJ Harvey - Dry
9. Lush - Spooky
10. Peter Gabriel - Us
11. Tori Amos - Little Earthquakes
12. Leonard Cohen - The Future
13. Catherine Wheel - Ferment
14. The Sundays - Blind
15. Blueboy - If Wishes Were Horses
16. Alice In Chains - Dirt
17. Faith No More - Angel Dust
18. Suzanne Vega - 99.9° F
19. Sugar - Copper Blue
20. The Heart Throbs - Jubilee Twist
Een interessant jaar was het weer
Bedankt zaaf!
2. The Cure - Wish
3. Gavin Friday - Adam 'N Eve
4. Morrissey - Your Arsenal
5. The Church - Priest = Aura
6. INXS - Welcome To Wherever You Are
7. Another Sunny Day - London Weekend
8. PJ Harvey - Dry
9. Lush - Spooky
10. Peter Gabriel - Us
11. Tori Amos - Little Earthquakes
12. Leonard Cohen - The Future
13. Catherine Wheel - Ferment
14. The Sundays - Blind
15. Blueboy - If Wishes Were Horses
16. Alice In Chains - Dirt
17. Faith No More - Angel Dust
18. Suzanne Vega - 99.9° F
19. Sugar - Copper Blue
20. The Heart Throbs - Jubilee Twist
Een interessant jaar was het weer
Bedankt zaaf!
1
geplaatst: 25 februari 2017, 20:47 uur
Graag luchtig dragen, dat voorkomt zweet.
http://manrepeller.wpengine.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2015/04/Topshop-SUEDE-BUTTON-THROUGH-A-LINE-SKIRT.jpg
http://manrepeller.wpengine.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2015/04/Topshop-SUEDE-BUTTON-THROUGH-A-LINE-SKIRT.jpg
0
geplaatst: 25 februari 2017, 21:45 uur
EttaJamesBrown schreef:
Graag luchtig dragen, dat voorkomt zweet.
Graag luchtig dragen, dat voorkomt zweet.
Het lijkt me dan goed om dit jaar dat alleen vanaf de 8e maand te dragen
0
geplaatst: 25 februari 2017, 21:55 uur
1
Telamon
geplaatst: 25 februari 2017, 22:24 uur
http://static.thefrisky.com/uploads/2014/08/08/GET-LAID-600x450.jpg
Ps dit heeft niets met doggystyle te maken
Ps dit heeft niets met doggystyle te maken
1
geplaatst: 25 februari 2017, 22:32 uur
Kijk, zo hebben we alle drie de hiphop albums van 1993 op een rijtje, mede dankzij Telamon
0
Telamon
geplaatst: 25 februari 2017, 22:40 uur
West coast of East coast, ik wil daar niks mee te maken hebben. Stelletje gangstaniggas!
De onderburen klagen al genoeg over al die geluiden van boven.
Ze komt ook enkel als ze rijdt.
?
De onderburen klagen al genoeg over al die geluiden van boven.
Ze komt ook enkel als ze rijdt.
?
0
geplaatst: 25 februari 2017, 22:50 uur
Laten we nette heren blijven:
https://yt3.ggpht.com/-mgTqWEyyk0A/AAAAAAAAAAI/AAAAAAAAAAA/VQ03rh2h2nE/s900-c-k-no-mo-rj-c0xffffff/photo.jpg
https://yt3.ggpht.com/-mgTqWEyyk0A/AAAAAAAAAAI/AAAAAAAAAAA/VQ03rh2h2nE/s900-c-k-no-mo-rj-c0xffffff/photo.jpg
1
Telamon
geplaatst: 25 februari 2017, 22:51 uur
De de plaat die wellicht in de verschillende lijsten als rym of Oor ver is weggezakt maar zeker de moeite waard om te benadrukken.
https://c.tadst.com/gfx/750x500/twilight-phases-dusk.png?1
https://c.tadst.com/gfx/750x500/twilight-phases-dusk.png?1
0
geplaatst: 25 februari 2017, 23:03 uur
Een disaster? Oh nee, de nautical disaster is niet van 1993.
Is het nu nacht? Of is het de dag? ah, ik zie het al: dit is de nacht.
Is het nu nacht? Of is het de dag? ah, ik zie het al: dit is de nacht.
0
geplaatst: 26 februari 2017, 08:14 uur
Telamon schreef:
De de plaat die wellicht in de verschillende lijsten als rym of Oor ver is weggezakt maar zeker de moeite waard om te benadrukken.
De de plaat die wellicht in de verschillende lijsten als rym of Oor ver is weggezakt maar zeker de moeite waard om te benadrukken.
Tja dat soort albums worden door mij sowieso nooit meegenomen ik wil wel graag als kenner te boek blijven staan.
0
geplaatst: 26 februari 2017, 10:41 uur
Mijn top 20 van 1992 (ik geef het toe, was eigenlijk te laat met inzenden )
01. Neil Young - Harvest Moon
02. Änglagård - Hybris
03. Alice in Chains - Dirt
04. Nick Cave & The Bad Seeds - Henry's Dream
05. Roger Waters - Amused to Death
06. Dream Theater - Images and Words
07. Swans - Love of Life
08. Peter Hammill - Fireships
09. Leonard Cohen - The Future
10. The God Machine - Scenes from the Second Storey
11. Ministry - Psalm 69: The Way to Succeed & the Way to Suck Eggs
12. Junior Kimbrough - All Night Long
13. The Red Devils - King King
14. The Jayhawks - Hollywood Town Hall
15. R.E.M. - Automatic for the People
16. Los Lobos - Kiko
17. Kyuss - Blues for the Red Sun
18. Lou Reed - Magic and Loss
19. Red House Painters - Down Colorful Hill
20. The Black Crowes - The Southern Harmony and Musical Companion
01. Neil Young - Harvest Moon
02. Änglagård - Hybris
03. Alice in Chains - Dirt
04. Nick Cave & The Bad Seeds - Henry's Dream
05. Roger Waters - Amused to Death
06. Dream Theater - Images and Words
07. Swans - Love of Life
08. Peter Hammill - Fireships
09. Leonard Cohen - The Future
10. The God Machine - Scenes from the Second Storey
11. Ministry - Psalm 69: The Way to Succeed & the Way to Suck Eggs
12. Junior Kimbrough - All Night Long
13. The Red Devils - King King
14. The Jayhawks - Hollywood Town Hall
15. R.E.M. - Automatic for the People
16. Los Lobos - Kiko
17. Kyuss - Blues for the Red Sun
18. Lou Reed - Magic and Loss
19. Red House Painters - Down Colorful Hill
20. The Black Crowes - The Southern Harmony and Musical Companion
0
geplaatst: 26 februari 2017, 10:46 uur
Dan zou Pavement de verliezer van plek 10 zijn ten faveure van Los Lobos.
Wat had dat voor de schaduwlijst betekent, vigil?
Wat had dat voor de schaduwlijst betekent, vigil?
0
geplaatst: 26 februari 2017, 11:19 uur
EttaJamesBrown schreef:
Dan zou Pavement de verliezer van plek 10 zijn ten faveure van Los Lobos.
Wat had dat voor de schaduwlijst betekent, vigil?
Dan zou Pavement de verliezer van plek 10 zijn ten faveure van Los Lobos.
Wat had dat voor de schaduwlijst betekent, vigil?
Los Lobos staat al op plek 10.
0
geplaatst: 26 februari 2017, 11:28 uur
Dat klopt. Het onzekere was het album dat naar achteren geplaatst is. Je zou denken dat dat de elfde plek zou zijn. Echter, dat is Roger Waters en die heeft ook punten van Hugo gekregen. Zelfs meer punten dan Kiko. Dus lijkt plek 12 de grote verliezer. En dat is Pavement.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 26 februari 2017, 11:54 uur
Drie voorspellingen hebben mijn pm-box inmiddels bereikt. Ik ga er vanuit dat we die tien van vorige week minstens gaan evenaren.
Mocht je nou een voorspelling ingestuurd hebben en geen reactie gekregen hebben, dan is er onderweg iets misgegaan. Stuur hem dan gerust nogmaals in.
Deadline is dezelfde als die van de topicmeester.
Mocht je nou een voorspelling ingestuurd hebben en geen reactie gekregen hebben, dan is er onderweg iets misgegaan. Stuur hem dan gerust nogmaals in.
Deadline is dezelfde als die van de topicmeester.
0
geplaatst: 26 februari 2017, 11:56 uur
Mijn album top-13 van 1992:
1. Aphex Twin - Selected Ambient Works 85-92
2. The God Machine - Scenes from the Second Storey
3. The Pharcyde - Bizarre Ride II the Pharcyde
4. Red House Painters - Down Colorful Hill
5. Rage Against the Machine - Rage Against the Machine
6. The Cure - Wish
7. Pavement - Slanted and Enchanted
8. Altern 8 - Full On... Mask Hysteria
9. The Prodigy - Experience
10. Sonic Youth - Dirty
11. Ministry - Psalm 69: The Way to Succeed & the Way to Suck Eggs
12. Angelo Badalamenti - Twin Peaks: Fire Walk with Me
13. Tori Amos - Little Earthquakes
1. Aphex Twin - Selected Ambient Works 85-92
2. The God Machine - Scenes from the Second Storey
3. The Pharcyde - Bizarre Ride II the Pharcyde
4. Red House Painters - Down Colorful Hill
5. Rage Against the Machine - Rage Against the Machine
6. The Cure - Wish
7. Pavement - Slanted and Enchanted
8. Altern 8 - Full On... Mask Hysteria
9. The Prodigy - Experience
10. Sonic Youth - Dirty
11. Ministry - Psalm 69: The Way to Succeed & the Way to Suck Eggs
12. Angelo Badalamenti - Twin Peaks: Fire Walk with Me
13. Tori Amos - Little Earthquakes
1
geplaatst: 26 februari 2017, 12:23 uur
1992:
1. Nick Cave & The Bad Seeds - Henry's Dream (1992)
2. Tom Waits - Bone Machine (1992)
3. Sonic Youth - Dirty (1992)
4. The Afghan Whigs - Congregation (1992)
5. Morphine - Good (1992)
6. The God Machine - Scenes from the Second Storey (1992)
7. Melvins - Lysol (1992)
8. Throwing Muses - Red Heaven (1992)
9. The Jesus Lizard - Liar (1992)
10. Carter the Unstoppable Sex Machine - 1992 (1992)
11. The Prodigy - Experience (1992)
12. Ride - Going Blank Again (1992)
13. PJ Harvey - Dry (1992)
14. The Jesus and Mary Chain - Honey's Dead (1992)
15. Ministry - Psalm 69: The Way to Succeed & the Way to Suck Eggs (1992)
16. Rage Against the Machine - Rage Against the Machine (1992)
17. Die Haut - Head On (1992)
18. The Nation of Ulysses - Plays Pretty for Baby (1992)
19. Swans - Love of Life (1992)
20. Kyuss - Blues for the Red Sun (1992)
--
21. Naked City - Grand Guignol (1992)
22. Steroid Maximus - Gondwanaland (1992)
23. Therapy? - Nurse (1992)
24. Julian Cope - Jehovahkill (1992)
25. Sleep - Sleep's Holy Mountain (1992)
1. Nick Cave & The Bad Seeds - Henry's Dream (1992)
2. Tom Waits - Bone Machine (1992)
3. Sonic Youth - Dirty (1992)
4. The Afghan Whigs - Congregation (1992)
5. Morphine - Good (1992)
6. The God Machine - Scenes from the Second Storey (1992)
7. Melvins - Lysol (1992)
8. Throwing Muses - Red Heaven (1992)
9. The Jesus Lizard - Liar (1992)
10. Carter the Unstoppable Sex Machine - 1992 (1992)
11. The Prodigy - Experience (1992)
12. Ride - Going Blank Again (1992)
13. PJ Harvey - Dry (1992)
14. The Jesus and Mary Chain - Honey's Dead (1992)
15. Ministry - Psalm 69: The Way to Succeed & the Way to Suck Eggs (1992)
16. Rage Against the Machine - Rage Against the Machine (1992)
17. Die Haut - Head On (1992)
18. The Nation of Ulysses - Plays Pretty for Baby (1992)
19. Swans - Love of Life (1992)
20. Kyuss - Blues for the Red Sun (1992)
--
21. Naked City - Grand Guignol (1992)
22. Steroid Maximus - Gondwanaland (1992)
23. Therapy? - Nurse (1992)
24. Julian Cope - Jehovahkill (1992)
25. Sleep - Sleep's Holy Mountain (1992)
0
geplaatst: 26 februari 2017, 13:42 uur
Nog even mijn top 20 over 1992.
1. Red House Painters – Down Colorful Hill (13)
2. Alejandro Escovedo – Gravity
3. Nits – Ting
4. Joe Henry – Short Man’s Room
5. Tom Waits – Bone Machine (22)
6. The Jayhawks – Hollywood Town Hall (14)
7. XTC – Nonsuch
8. Bettie Serveert – Palomine
9. Pavement – Slanted and Enchanted (12)
10. Los Lobos – Kiko (10)
11. R.E.M. – Automatic for the People (1)
12. The Church – Priest = Aura
13. Nick Cave & The Bad Seeds – Henry’s Dream (3)
14. Peter Gabriel – Us (16)
15. PJ Harvey – Dry (17)
16. Neil Young – Harvest Moon (18)
17. Gorky – Gorky (23)
18. Sugar – Copper Blue (21)
19. The Tragically Hip – Fully Completely
20. Lou Reed – Magic and Loss
1. Red House Painters – Down Colorful Hill (13)
2. Alejandro Escovedo – Gravity
3. Nits – Ting
4. Joe Henry – Short Man’s Room
5. Tom Waits – Bone Machine (22)
6. The Jayhawks – Hollywood Town Hall (14)
7. XTC – Nonsuch
8. Bettie Serveert – Palomine
9. Pavement – Slanted and Enchanted (12)
10. Los Lobos – Kiko (10)
11. R.E.M. – Automatic for the People (1)
12. The Church – Priest = Aura
13. Nick Cave & The Bad Seeds – Henry’s Dream (3)
14. Peter Gabriel – Us (16)
15. PJ Harvey – Dry (17)
16. Neil Young – Harvest Moon (18)
17. Gorky – Gorky (23)
18. Sugar – Copper Blue (21)
19. The Tragically Hip – Fully Completely
20. Lou Reed – Magic and Loss
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.