MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Album Top 10 Per Jaar

zoeken in:

Casartelli (moderator)
Ik zit nu op 6 inzendingen (inclusief mijzelf) voor een gokje op de Top 10. Ik verwacht er toch nog wel een paar meer, nietwaar herman, Joezer49263, johan de witt, Manfield, nico1616, west en ieder ander die zijn beginnersgeluk eens wil beproeven?

Casartelli (moderator)
Ik ben tegen. En dat klinkt misschien een beetje kinky, maar tegenpolen trekken elkaar nu eenmaal aan. Terwijl de volle maan over mijn vuile hart straalt en goud tegen de ziel smijt in deze midzomernachtsdroom op het invasiestrand - wat een hitte! - maakt weemoed zich van mij meester. Hoe zeer ik ook over vertrouwen en toewijding zong, het lukt telkens niet de neerwaartse trap te bestijgen. Maar ach, iemand moet toch van de hopeloze gevallen houden en zo'n oneigenlijk debuut is ook niet alles. En ze zeggen dan wel dat Elvis dood is, maar ik zag hem net nog achter het raam van de blauweschoenenwinkel.
(15 albums)

Casartelli (moderator)
Ik zit inmiddels op 8 gokjes op de top-10. Heb er alle vertrouwen in dat dat in de komende 2,32 dagen nog dubbele cijfers worden.

Slavendrijver.

Wat is die Rudi S laat zeg. Zou het de mentale tik zijn geweest van zondag?

west schreef:

Huh zondag, wat was daarmee

Rudi S schreef:
(quote)

Huh zondag, wat was daarmee

1 millimeter had je Zoet gehouden

west schreef:

Tja ik neem mijn taak nu eenmaal serieus, voetbal en andere bijzaken moeten daar voor wijken.
In het Feyenoord topic kun je grapjes maken over onze nationale doelman en ik zal jouw daar niet snel tegenspreken , wat een pannenkoek met poedersuiker was onze held zondag.

Mijn lijstje alweer op de post gedaan , naast veel mannen met een gitaar dit jaar ook veel vrouwen met een gitaar.

Ik ben dan weer speciaal Souvlaki gaan eten, ik bedoel luisteren. Nog 1 plaatje te gaan en mijn lijstje komt eraan.

Lijstje weer verstuurd.

Engeland: 11
US: 4
Australie: 1
IJsland: 1
Nederland: 1
Noord-Ierland: 1
Schotland: 1

Het winnende lijstje komt morgen

Nee hoor: ik stuur 'm vandaag al in.

Niet teveel kille muziek he

Het is wel een beetje een kil depressief jaar dat 1993.

Ik hoop dat de Aphex Twin-liefhebbers van vorig jaar nu ook dat duo uit Sheffield of Greater Manchester (het is maar net welke bron je raadpleegt) op het vizier hebben. Die kwamen in 1993 met een geweldig incunabulum.

Geen zorgen Herman, die haalt het podium hier.

dix
herman schreef:
Ik hoop dat de Aphex Twin-liefhebbers van vorig jaar nu ook dat duo uit Sheffield of Greater Manchester (het is maar net welke bron je raadpleegt) op het vizier hebben. Die kwamen in 1993 met een geweldig incunabulum.

Ik heb het ... ook op m'n podium. Waarmee je nu zicht hebt op mijn complete ereschavot.

Staat hier ook in de lijst.

zaaf
http://www.flyingboetoe.nl/wp-content/uploads/2016/06/let-op.jpg

In verband met een vervelende schouderblessure ben ik niet 'in staat' om 1993 op adequate wijze te presenteren. Ik geef mijzelf een week om te herstellen en jullie om je verder in te luisteren of de komende jaren alvast te ontginnen.

De deadline schuift dus een week op! Met excuses!

Nog 8,18 dagen… lijstjes over 1993 binnen van:

Arno, ArthurDZ, Ataloona, bennerd, Brunniepoo, Casartelli, deric raven, dix, Dwejkk_, dynamo d, EttaJamesBrown, GrafGantz, J.J. Wever, johan de witt, johannesA, likeahurricane, LucM, Lura, Lying Mouth, Manfield, nelis, Renoir, Rudi S, shinybeast, Superbitch, Telamon, vigil, west, wibro

Dus nog niet en graag wel (maar neem de tijd) van:

andré, bikkel2, Bonk, catchup, Cellulord, dazzler, Film Pegasus, herman, HugovdBos, Johnny Marr, Koenr, luigifort, Teunnis en uiteraard onze Eva

NIEUWE DEADLINE

9-3-2017 21:00

dix schreef:
(quote)

Ik heb het ... ook op m'n podium. Waarmee je nu zicht hebt op mijn complete ereschavot.

Ah, 2 van de 3 denk ik wel te weten... maar de derde?

Beterschap zaaf en rustig aan! Die week komen wij wel door.

Handig, misschien kan ik 1993 nog uitbreiden tot een top 20. Veel beterschap, zaaf!

Spreek voor jezelf Herman, ik sta op het punt om uit het raam te springen hier

Casartelli (moderator)
GrafGantz schreef:
Spreek voor jezelf Herman, ik sta op het punt om uit het raam te springen hier
Je wilt ook wel eens ervaren hoe zo'n schouderblessure voelt?

Beterschap aan zaaf. En ik reken nu niet op 10 maar op 20 voorspellingen van onze Top 10!

Beterschap zaaf en doe het rustig aan.
Mooi een weekendje voor jou geen thuisbezorgd.nl nodig

Beterschap zaaf! Take it easy

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:40 uur

geplaatst: vandaag om 04:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.