Muziek / Muziekgames / Album Top 10 Per Jaar
zoeken in:
0
geplaatst: 26 februari 2017, 20:32 uur
Er is niemand die voor mij zorgt, terwijl mijn zonde gered moet worden:
http://previews.123rf.com/images/iqoncept/iqoncept1412/iqoncept141200109/34641480-Religion-word-and-related-terms-like-god-belief-morality-spirituality-prayer-devotion-and-faith-arou-Stock-Photo.jpg
Een oplossing voor mijn pijn. Waar is mijn goeroe?
http://previews.123rf.com/images/iqoncept/iqoncept1412/iqoncept141200109/34641480-Religion-word-and-related-terms-like-god-belief-morality-spirituality-prayer-devotion-and-faith-arou-Stock-Photo.jpg
Een oplossing voor mijn pijn. Waar is mijn goeroe?
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 27 februari 2017, 21:55 uur
Ik zit nu op 6 inzendingen (inclusief mijzelf) voor een gokje op de Top 10. Ik verwacht er toch nog wel een paar meer, nietwaar herman, Joezer49263, johan de witt, Manfield, nico1616, west en ieder ander die zijn beginnersgeluk eens wil beproeven?
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 27 februari 2017, 22:16 uur
Ik ben tegen. En dat klinkt misschien een beetje kinky, maar tegenpolen trekken elkaar nu eenmaal aan. Terwijl de volle maan over mijn vuile hart straalt en goud tegen de ziel smijt in deze midzomernachtsdroom op het invasiestrand - wat een hitte! - maakt weemoed zich van mij meester. Hoe zeer ik ook over vertrouwen en toewijding zong, het lukt telkens niet de neerwaartse trap te bestijgen. Maar ach, iemand moet toch van de hopeloze gevallen houden en zo'n oneigenlijk debuut is ook niet alles. En ze zeggen dan wel dat Elvis dood is, maar ik zag hem net nog achter het raam van de blauweschoenenwinkel.
(15 albums)
(15 albums)
0
zaaf
geplaatst: 28 februari 2017, 13:21 uur
Nog 2,32 dagen… lijstjes over 1993 binnen van:
bennerd, Brunniepoo, Casartelli, deric raven, dix, EttaJamesBrown, GrafGantz, J.J. Wever, likeahurricane, Lying Mouth, Manfield, nelis, Renoir, shinybeast, Superbitch, Telamon, vigil
Dus nog niet en graag wel van:
andré, Arno, ArthurDZ, Ataloona, bikkel2, Bonk, catchup, Cellulord, dazzler, Dwejkk_, dynamo d, Film Pegasus, herman, HugovdBos, johan de witt, Johnny Marr, Koenr, LucM, luigifort, Lura, nico1616, Rudi S, Teunnis, west, wibro en uiteraard onze e.v.a.
bennerd, Brunniepoo, Casartelli, deric raven, dix, EttaJamesBrown, GrafGantz, J.J. Wever, likeahurricane, Lying Mouth, Manfield, nelis, Renoir, shinybeast, Superbitch, Telamon, vigil
andré, Arno, ArthurDZ, Ataloona, bikkel2, Bonk, catchup, Cellulord, dazzler, Dwejkk_, dynamo d, Film Pegasus, herman, HugovdBos, johan de witt, Johnny Marr, Koenr, LucM, luigifort, Lura, nico1616, Rudi S, Teunnis, west, wibro en uiteraard onze e.v.a.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 28 februari 2017, 13:22 uur
Ik zit inmiddels op 8 gokjes op de top-10. Heb er alle vertrouwen in dat dat in de komende 2,32 dagen nog dubbele cijfers worden.
2
geplaatst: 28 februari 2017, 13:56 uur
Wat is die Rudi S laat zeg. Zou het de mentale tik zijn geweest van zondag? 

0
geplaatst: 28 februari 2017, 16:30 uur
zaaf schreef:
altijd dezelfde.
0
geplaatst: 28 februari 2017, 16:36 uur
2
geplaatst: 28 februari 2017, 16:47 uur
Tja ik neem mijn taak nu eenmaal serieus, voetbal en andere bijzaken moeten daar voor wijken.
In het Feyenoord topic kun je grapjes maken over onze nationale doelman en ik zal jouw daar niet snel tegenspreken , wat een pannenkoek met poedersuiker was onze held zondag.

Mijn lijstje alweer op de post gedaan , naast veel mannen met een gitaar dit jaar ook veel vrouwen met een gitaar.
0
geplaatst: 28 februari 2017, 16:52 uur
Ik ben dan weer speciaal Souvlaki gaan eten, ik bedoel luisteren. Nog 1 plaatje te gaan en mijn lijstje komt eraan.
0
geplaatst: 1 maart 2017, 10:11 uur
Lijstje weer verstuurd.
Engeland: 11
US: 4
Australie: 1
IJsland: 1
Nederland: 1
Noord-Ierland: 1
Schotland: 1
Engeland: 11
US: 4
Australie: 1
IJsland: 1
Nederland: 1
Noord-Ierland: 1
Schotland: 1
2
geplaatst: 1 maart 2017, 15:10 uur
Ik hoop dat de Aphex Twin-liefhebbers van vorig jaar nu ook dat duo uit Sheffield of Greater Manchester (het is maar net welke bron je raadpleegt) op het vizier hebben. Die kwamen in 1993 met een geweldig incunabulum.
0
geplaatst: 1 maart 2017, 15:44 uur
herman schreef:
Ik hoop dat de Aphex Twin-liefhebbers van vorig jaar nu ook dat duo uit Sheffield of Greater Manchester (het is maar net welke bron je raadpleegt) op het vizier hebben. Die kwamen in 1993 met een geweldig incunabulum.
Ik heb het ... ook op m'n podium. Waarmee je nu zicht hebt op mijn complete ereschavot.
1
zaaf
geplaatst: 1 maart 2017, 16:39 uur
http://www.flyingboetoe.nl/wp-content/uploads/2016/06/let-op.jpg
In verband met een vervelende schouderblessure ben ik niet 'in staat' om 1993 op adequate wijze te presenteren. Ik geef mijzelf een week om te herstellen en jullie om je verder in te luisteren of de komende jaren alvast te ontginnen.
De deadline schuift dus een week op! Met excuses!
Nog 8,18 dagen… lijstjes over 1993 binnen van:
Arno, ArthurDZ, Ataloona, bennerd, Brunniepoo, Casartelli, deric raven, dix, Dwejkk_, dynamo d, EttaJamesBrown, GrafGantz, J.J. Wever, johan de witt, johannesA, likeahurricane, LucM, Lura, Lying Mouth, Manfield, nelis, Renoir, Rudi S, shinybeast, Superbitch, Telamon, vigil, west, wibro
Dus nog niet en graag wel (maar neem de tijd) van:
andré, bikkel2, Bonk, catchup, Cellulord, dazzler, Film Pegasus, herman, HugovdBos, Johnny Marr, Koenr, luigifort, Teunnis en uiteraard onze Eva
NIEUWE DEADLINE
9-3-2017 21:00
In verband met een vervelende schouderblessure ben ik niet 'in staat' om 1993 op adequate wijze te presenteren. Ik geef mijzelf een week om te herstellen en jullie om je verder in te luisteren of de komende jaren alvast te ontginnen.
De deadline schuift dus een week op! Met excuses!
Nog 8,18 dagen… lijstjes over 1993 binnen van:
Arno, ArthurDZ, Ataloona, bennerd, Brunniepoo, Casartelli, deric raven, dix, Dwejkk_, dynamo d, EttaJamesBrown, GrafGantz, J.J. Wever, johan de witt, johannesA, likeahurricane, LucM, Lura, Lying Mouth, Manfield, nelis, Renoir, Rudi S, shinybeast, Superbitch, Telamon, vigil, west, wibro
Dus nog niet en graag wel (maar neem de tijd) van:
andré, bikkel2, Bonk, catchup, Cellulord, dazzler, Film Pegasus, herman, HugovdBos, Johnny Marr, Koenr, luigifort, Teunnis en uiteraard onze Eva
NIEUWE DEADLINE
9-3-2017 21:00
0
geplaatst: 1 maart 2017, 16:39 uur
dix schreef:
Ik heb het ... ook op m'n podium. Waarmee je nu zicht hebt op mijn complete ereschavot.
(quote)
Ah, 2 van de 3 denk ik wel te weten... maar de derde?
1
geplaatst: 1 maart 2017, 16:41 uur
Handig, misschien kan ik 1993 nog uitbreiden tot een top 20. Veel beterschap, zaaf!
3
geplaatst: 1 maart 2017, 16:41 uur
Spreek voor jezelf Herman, ik sta op het punt om uit het raam te springen hier 

4
Casartelli (moderator)
geplaatst: 1 maart 2017, 16:42 uur
Je wilt ook wel eens ervaren hoe zo'n schouderblessure voelt?
Beterschap aan zaaf. En ik reken nu niet op 10 maar op 20 voorspellingen van onze Top 10!
Beterschap aan zaaf. En ik reken nu niet op 10 maar op 20 voorspellingen van onze Top 10!
1
geplaatst: 1 maart 2017, 16:43 uur
Beterschap zaaf en doe het rustig aan.
Mooi een weekendje voor jou geen thuisbezorgd.nl nodig
Mooi een weekendje voor jou geen thuisbezorgd.nl nodig

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.