MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Nieuws / Info over aankomende releases

zoeken in:
voltazy
bubbachups schreef:
Nieuwe Tim Hecker 10" EP zal deze maand worden uitgebracht door Audraglint. Preview hier klinkt wel erg goed zeg.

Maar het mooiste nieuws is nog wel het feit dat op 1 april 2008 de nieuwe Sun Kil Moon uitkomt, getiteld "April".

dat laatste is mooi nieuws

Metalalbums die in 2008 zullen uitkomen:

Januarie:
?? AC/DC - ??
28 Bullet for My Valentine - Scream, aim, fire

Februarie:
?? Metallica - ??

Maart:
?? Testament - ??

April:
2 Children of Bodom - Blooddrunk
?? In Flames - ??
?? Opeth - ??

Gedurende 2008 komen ook deze uit:
Death Angel - Killing season (begin 2008)
Disturbed - indestructable (lente 2008)
Slipknot - ?? (lente 2008)
Soulfly - ?? (Zomer 2008)
Cannibal Corpse - ?? (Zomer 2008)
Alice in Chains - ?? (Zomer 2008)

Deze komen waarschijnlijk uit in 2008. Groot mysterie wanneer:
- Fear factory - ??
- Mudvayne - ??
- Primus - ??
- Judas Priest - Nostradamus

Officiële Roddels/geruchten:
- Black Sabbath
- Sepultura
- Voivod

VERGAT IK IETS ?

MetalDex
AC/DC kun je wel vergeten, en zoals je zelf al gepost had bij hun discussie-pagina, gaat de nieuwe Testament 'The Formation of Damnation' heten.

voltazy
alice in chains?

informeer ons nader

Januari: nieuw werk van British Sea Power en Joe Jackson

Sietse
Januari 2008 brengt ons een nieuwe Auburn Lull genaamd Begin Civil Twilight.

Als dat weer zo'n parel wordt als de voorgaande dan kan ik niet wachten.

divart schreef:
Januari: nieuw werk van British Sea Power

Voor degenen die het nu nog niet weten: 28 januari komt The Bedlam in Goliath van The Mars Volta uit!

sxesven
Van Temporary Residence:

WINTER PRE-ORDER PACK

ENVY "All The Footprints You've Ever Left And The Fear Expecting Ahead"
TRR129 CD/LP

ENVY "Compiled Fragments 1997-2003"
TRR130 CD/2xLP

ENVY "A Dead Sinking Story"
TRR131 CD/2xLP

ENVY "Abyssal"
TRR132 CDEP/LP

MONO "The Sky Remains The Same As Ever"
TRR135 DVD

BUY: CDs + DVD | LPs + DVD

If you haven't already heard, we are releasing not only a brand new Envy EP, but also reissuing three of their classic out-of-print albums on both vinyl and CD. We're also releasing a killer MONO DVD. To celebrate this fertile and festive season, we are offering the whole lot in one convenient Winter Pre-Order Package. You can get the package in either all CD or all vinyl formats. This offer will expire January 1, and all orders for the vinyl pack will get first dibs on the colored vinyl, so order NOW if you plan to order at all! Again, this package deal only exists for the month of December, so put your money where your mouse is!

De CD's+DVD variant is US$80 incl., de LP's+DVD variant is US$95, omgerekend respectievelijk €50,21 en €59,62, toch nette prijsjes voor deze ongelooflijk toffe set. Overigens kan ik de dames en heren bij TR wel vervloeken, aangezien ik de hele Envy catalogus al bijna heb, maar helaas het meeste op CD omdat de LP-uitgaves die bestonden altijd haast onvindbaar waren. Individuele aanschaf van Compiled Fragments en misschien Abyssal (nota bene nog bij het concert een maandje terug op CD aangeschaft ) maar eens overwegen toch.

Overigens licht gewijzigd artwork voor de meeste releases, op Abyssal na:

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Nette uitgaves in ieder geval, me dunkt.

Warprecords schreef:
03.12.07

AUTECHRE: NEW ALBUM - QUARISTICE

We are proud to announce that Autechre will release their new album 'Quaristice' on Warp Records in early 2008.

More details to follow...

Wallofthrash
erges 2008: Kringspiertyfus - Boer hoekt vrouw
(Ken je vast van kutschurft maar kutschurft heeft t van kringspiertyfus en vernoemd kringspiertyfus het album hiernaar)

Kringspiertyfus DVD: some kind of monstertruck!!:D

Wallofthrash schreef:

Kringspiertyfus DVD: some kind of monstertruck!!:D

De eerste cd singel 'Look away lucifer' van Madrugada's in januari/februari 2008 te verschijnen album is uit.

Het nummer klinkt erg lekker en ben zeer benieuwd naar de rest....

Footnotes van de Amsterdamse band Hospital Bombers is nu te beluisteren op luisterpaal, erg mooie plaat voor een nederlandse band vindt ik, wilde ze afgelopen zondag in Rotown horen maar was afgelast, helaas.

Sietse
Orphax - Drowning in a pool of trees 3" staat op de planning voor januari.

Dit wordt een 24 minuten durende bewerking van een live opname op het lab30 festival in Duitsland.
Het geheel is opgebouwd uit vocalen, veldopnames in een bos en de keuken en een melodica loop opgenomen door Alasdair Satchell van Accrual.

De eerste editie zal in eigen beheer uitkomen en gelimiteerd zijn tot 50 stuks.

dix
.... veldopnames in de keuken .....

Sietse
je moet het horen om het te geloven

sxesven
Ik dacht dat er maar een minuut of 22 op een 3" ging? Maar ok, maakt niet uit, hoe meer, hoe beter natuurlijk! Ik ben benieuwd!

Sietse
Ik heb ze gevonden dat er 24 minuten en 6 seconden op kan

ElMeroMero
Sietse schreef:

veldopnames in een bos en de keuken en een melodica loop opgenomen door Alasdair Satchell van Accrual.

Sietse + potten/pannen = heftige muziek

Ik kijk er in elk geval naar uit.

Sietse

Die keukengeluiden zijn serieus goed te herkennen. Je kan goed horen dat Sietse een kei is in afwassen.

sxesven
Sietse schreef:
Ik heb ze gevonden dat er 24 minuten en 6 seconden op kan

Kijk eens aan, weer iets geleerd.

When not on tour, I have been working on an as of yet untitled album. The project is 90% done and will be released on an as of yet undetermined date is 2008. You heard it from the horse's mouth.

Alela Diane, November 2007.

Wallofthrash
2008 feb.: Metallica - The new album!!

hehe

THE SELDOM SEEN KID

Het nieuwe album van de Britse formatie Elbow! Het album verschijnt in maart 2008. Je kunt het nieuwe nummer ''The Bones Of You'' beluisteren en het klinkt alvast veel belovend! Elbow gaat hier weer helemaal terug naar haar roots.

Nieuwe dEUS gaat Vantage Point heten en komt in april volgend jaar uit. Het zal (volgens het artikel) luid en extravert klinken. Zou het de invloed van Mauro zijn? Ik hoop het!

http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelId=DMF02012008_045

Wallofthrash
eind 2008: Godversammese DVD: Godversammese destroys Gaarfest 2008!

de langverwachte Godversammese Full length??;)

Op de website van Caldo Verde Records is alvast een nummer te beluisteren van het nieuwe Sun Kil Moon album!

yoeridedeygere
de nieuwe van Coldplay zal Prospekt heten en komt in Mei 08 uit

Bron: Oor

Gast
geplaatst: vandaag om 18:55 uur

geplaatst: vandaag om 18:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.