Muziek / Nieuws / Het gesplitte band topic
zoeken in:
0
geplaatst: 18 september 2006, 12:18 uur
Yak schreef:
Arab Strap doet nog een vaarwel-toernee. Qua Nederland komen ze langs in de Rotown en Tivo Helling.
(quote)
Arab Strap doet nog een vaarwel-toernee. Qua Nederland komen ze langs in de Rotown en Tivo Helling.
okee, daar ga ik nog maar eens kijken dan!
0
geplaatst: 29 september 2006, 00:10 uur
het Friese / Groningse Mullhouse is uit elkaar. Gelukkig had ik daar al niet zo'n hoge dunk van, dus dat is niet zo erg. Ook Bad Candy heeft de gitaar, het drumstel en de basgitaar aan de wilgen gehangen. Ook niet zo'n ramp volgens mij.
Wat wel enigszins jammer is, is dat Hope Of The States ermee gestopt is. Enigszins, want hun platen zijn bij mij nooit echt blijven hangen. Jammer voor de fans.
Wat wel enigszins jammer is, is dat Hope Of The States ermee gestopt is. Enigszins, want hun platen zijn bij mij nooit echt blijven hangen. Jammer voor de fans.
0
geplaatst: 4 oktober 2006, 17:08 uur
Rapper Duvel is weg uit DuvelDuvel en stopt.
Ik las het vanochtend in de volkskrant, waar ze in de kunstbijlage toch en redelijk groot artikel eraan hebben besteed. Er gaan geruchten dat Duvel zich heeft bekeerd tot de islam, en daarom niet meer verder gaat.
In elk geval vind ik het spijtig dat een van de beste rappers van ons land er mee ophoudt.
http://www.duvelduvel.com/
Ik las het vanochtend in de volkskrant, waar ze in de kunstbijlage toch en redelijk groot artikel eraan hebben besteed. Er gaan geruchten dat Duvel zich heeft bekeerd tot de islam, en daarom niet meer verder gaat.
In elk geval vind ik het spijtig dat een van de beste rappers van ons land er mee ophoudt.
0
Jornaquin
geplaatst: 5 oktober 2006, 12:59 uur
levenvergeten schreef:
Tis leuk geweest! Tijd voor iets nieuws. Maken jullie er maar een speeltuin van. Platenduivels, onduku wannabe gangsters en spitsvondige stink biters. Die scene is zo infantiel hiero tzou werkelijk te lelijk zijn indien ik me er nog in zou begeven. Ik ben lusu. O N E L O V E. (Voor de oprechten)
Wahaha, wat een kneus die gozer
0
geplaatst: 19 oktober 2006, 13:24 uur
Je zou toch verwachten dat iemand met de naam Qwerty zou weten waar de capslock toets op een toetsenbord zit.
0
geplaatst: 19 oktober 2006, 13:40 uur
gemaster schreef:
Je zou toch verwachten dat iemand met de naam Qwerty zou weten waar de capslock toets op een toetsenbord zit.
Wat geeft je het idee dat hij/zij die toets niet weet te vinden?

0
geplaatst: 19 oktober 2006, 13:47 uur
Wat betekent: de scene is te wack geworden eigenlijk? Iemand?
0
geplaatst: 19 oktober 2006, 13:52 uur
rayman schreef:
Iedere idioot uit een achterbuurt zit nu op The Box zijn ding te doen, waardoor de echte goede rappers ondergesneeuwd raken of zoiets

0
geplaatst: 19 oktober 2006, 14:51 uur
Status Seeker schreef:
Iedere idioot uit een achterbuurt zit nu op The Box zijn ding te doen, waardoor de echte goede rappers ondergesneeuwd raken of zoiets
(quote)

Aah. Dank je.
0
geplaatst: 31 januari 2007, 21:03 uur
In Muziek > Nieuws > Beautiful South:
Officieel gesplit : spijtig, waren een leuke band met goede muziek en zin voor humor.
Officieel gesplit : spijtig, waren een leuke band met goede muziek en zin voor humor.
0
sxesven
geplaatst: 31 januari 2007, 23:21 uur
En ook de luitjes van Pretty Girls Make Graves hebben hun instrumenten aan de wilgen gehangen.
0
geplaatst: 31 januari 2007, 23:26 uur
sxesven schreef:
En ook de luitjes van Pretty Girls Make Graves hebben hun instrumenten aan de wilgen gehangen.
Gezien de neerwaartse spiraal in kwaliteit van hun albums een goede stap denk ik. Maar hun debuutplaat Good Health is wel uitgegroeid tot personal favorite (4.5*) en draai ik nog regelmatig.
0
raffael77
geplaatst: 14 februari 2007, 23:38 uur
In Overigen > Algemeen > Break Up's:
Jurassic 5 uit elkaar.
Gaan solo verder allemaal
Jurassic 5 uit elkaar.
Gaan solo verder allemaal
0
geplaatst: 16 februari 2007, 09:17 uur
0
geplaatst: 16 februari 2007, 11:06 uur
Na Revelations gehoord te hebben, hadden ze eigenlijk al bij Out of Exile moeten stoppen.
De andere 2 albums waren daarentegen wel erg goed
De andere 2 albums waren daarentegen wel erg goed

0
geplaatst: 16 februari 2007, 15:07 uur
Wel balen, momenteel één van mijn favo-bands...
Chris solo is trouwens ook niet te versmaden...
En Tom Morello (gitarist) heeft een solo-project onder de naam The Nightwatchman...
Chris solo is trouwens ook niet te versmaden...
En Tom Morello (gitarist) heeft een solo-project onder de naam The Nightwatchman...
0
geplaatst: 16 februari 2007, 15:49 uur
sxesven schreef:

(quote)

, al was ik na het laatste album wel wat afgehaakt.
0
geplaatst: 16 februari 2007, 16:15 uur
Waarom zo negatief over Audioslave, Klump??
Terwijl je Temple Of the Dog en Soundgarden wel een warm hart toedraagt...

0
geplaatst: 16 februari 2007, 16:23 uur
dvdschaaf schreef:
(quote)

Zowel Rage als Soundgarden waren beter dan Audioslave. Het is absoluut niet slecht wat Audioslave heeft laten horen, maar mijn blijdschap komt vooral door de mogelijke reünies van Rage and Soundgarden. Al zal Soundgarden lastig zijn. Maar Chris Cornell solo is ook niet mis.
0
Joy
geplaatst: 17 februari 2007, 03:42 uur
hoorde vandaag een nummer van hun laatste plaat en ik dacht, das gewoon hetzelfde nummer van een eerdre plaat maar dan net ff een ander zanglijntje
godallemachtig wat saai en bedeesd allemaal
cornell heeft een macthige stem, die met die pet een unieke eigen stijl van gitaarspelen en een leuke basdrum combo derbij,afkomstig van een heavy bandje, dan verwacht je toch wel wat spetters en krakers
helaas pindakaas
zit veel potentie in, besluiten dan om saaie degelijke op save spelende muziek te maken
smaken verschillen maar ik geloof dat ik best een punt heb
tis te braaf allemaal
magoed, niet getreurd, tis ook ovr namelijk
cornell gaat elders bleren en de rest van band zal zich als ze verstandig zijn wel ontbinden
godallemachtig wat saai en bedeesd allemaal
cornell heeft een macthige stem, die met die pet een unieke eigen stijl van gitaarspelen en een leuke basdrum combo derbij,afkomstig van een heavy bandje, dan verwacht je toch wel wat spetters en krakers
helaas pindakaas
zit veel potentie in, besluiten dan om saaie degelijke op save spelende muziek te maken
smaken verschillen maar ik geloof dat ik best een punt heb
tis te braaf allemaal
magoed, niet getreurd, tis ook ovr namelijk
cornell gaat elders bleren en de rest van band zal zich als ze verstandig zijn wel ontbinden
* denotes required fields.