Muziek / Nieuws / Het gesplitte band topic
zoeken in:
0
geplaatst: 8 augustus 2008, 12:20 uur
Amicus schreef:
De band Toto kapt ermee.
Die hadden sowieso toch eigenlijk maar 1 nummer gemaakt? De band Toto kapt ermee.

0
Jeremie
geplaatst: 8 augustus 2008, 13:55 uur
deric raven schreef:
Wolfmother zijn blijkbaar ook uit elkaar.
Wolfmother zijn blijkbaar ook uit elkaar.
Tijd om het filmpje van Mike Patton weer eens naar boven te halen

0
geplaatst: 8 augustus 2008, 14:11 uur
reptile71 schreef:

(quote)
Die hadden sowieso toch eigenlijk maar 1 nummer gemaakt? 
Wat dat betreft heb ik nog wel een leuke anekdote. Op vakantie had m'n moeder een jaren 80-cd opgezet, waarna ik vervolgens met haar patat ging halen. We hadden echter wel het eerste nummer gehoord, dat was een nummer van Toto. Toen we terugkwamen hoorde ik echter alweer datzelfde nummer van Toto. Dus ik vroeg aan m'n vader: 'heb je hem op repeat gezet ofzo?' Hij: 'Nee hij is toevallig net weer overnieuw begonnen.' Dus wij gingen patat eten en hij vindt Toto erg goed, dus hij zat zo van: 'Zo'n cd kan ik wel 1000x horen, die kan ik weken in de auto blijven draaien!' (Ik wist overigens ook niet dat m'n moeder een jaren 80-cd had opgezet) Toen was dat nummer afgelopen, dus ik benieuwd wat er nu zou komen... ik dacht zo van: hmm... dit nummer lijkt toch wel erg veel op het vorige nummer.... Kwam ik er uiteindelijk achter dat ie op repeat stond
dus ik hem zo van repeat afhalen, en er komt een ander 80s-nummer, en m'n vader zo van: hé dit nummer heb ik niet gehoord! Is het dan geen Toto-cd? Dacht ie dus dat het een Toto-cd was en had ie ook nog eens niet door dat ie naar telkens hetzelfde nummer zat te luisteren

0
geplaatst: 8 augustus 2008, 18:24 uur
Geen gesplitte band, maar wel zuur nieuws: het leukste Nederlandse indielabel houdt ermee op. So long Livingroom Records. 

0
FatBottomedGirl
geplaatst: 4 september 2008, 21:39 uur
Het werd verwacht, maar na een nieuw geplande herfsttoernee weer niet, totdat deze gisteren werd gecancelled en het nu dus echt zo is:
Over en uit voor Madrugada
4 september 2008
Het was al bekend dat de optredens die Madrugada deze herfst in Nederland zou geven om persoonlijke redenen niet door zouden gaan. Het ziet er naar uit dat deze optredens ook nooit meer worden ingehaald. Op de website van de Noorse band staat te lezen dat ze na een aantal laatste shows in hun eigen land ermee stoppen. Vermoedelijk is de dood van hun vorig jaar overleden gitarist Robert Burås de aanleiding.
Over en uit voor Madrugada
4 september 2008
Het was al bekend dat de optredens die Madrugada deze herfst in Nederland zou geven om persoonlijke redenen niet door zouden gaan. Het ziet er naar uit dat deze optredens ook nooit meer worden ingehaald. Op de website van de Noorse band staat te lezen dat ze na een aantal laatste shows in hun eigen land ermee stoppen. Vermoedelijk is de dood van hun vorig jaar overleden gitarist Robert Burås de aanleiding.
0
geplaatst: 4 september 2008, 22:13 uur
Dan zal het laatste album wel een soort van (geslaagd) eerbetoon zijn geweest.
0
geplaatst: 5 september 2008, 00:33 uur
The Dresden Dolls zijn blijkbaar ook gestopt; vond hun eerste album wel erg leuk klinken. Blijkbaar botert het al lang niet meer tussen de twee.
0
FatBottomedGirl
geplaatst: 5 september 2008, 12:11 uur
deric raven schreef:
The Dresden Dolls zijn blijkbaar ook gestopt; vond hun eerste album wel erg leuk klinken. Blijkbaar botert het al lang niet meer tussen de twee.
Hoezo? Een maand geleden gaven ze nog een fantastisch feestje op Pukkelpop (en Lowlands geloof ik).
Amanda Palmer heeft nu wel een solo-album uit, maar dat houdt niet in dat ze er mee stoppen.
Of heb jij andere bronnen?
0
geplaatst: 5 september 2008, 19:35 uur
Ik heb het via OOR. Video opnames van een interview van hun.
0
geplaatst: 9 september 2008, 01:39 uur
Jeremie schreef:
(quote)

Patton over Wolfmother
deze natuurlijk ;'-)
0
geplaatst: 17 februari 2009, 20:30 uur
'Einde aan Nine Inch Nails'
Uitgegeven: 17 februari 2009 16:29
Laatst gewijzigd: 17 februari 2009 16:29
CLEVELAND - Mogelijk komt er binnenkort een einde aan de Amerikaanse industrial rockband Nine Inch Nails. Zanger en gitarist Trent Reznor zinspeelt op de website van de band op een stop.
"In de wereld van Nine Inch Nails markeert 2009 de twintigste verjaardag van onze eerste albums. Ik denk er al langer over om NIN een tijdje te laten verdwijnen.''
Reznor vertelt op zijn weblog dat de toer die de band vorig jaar deed het toppunt was van wat de groep voor elkaar kan krijgen. "Ik was supertrots op de productie, maar het werd technisch en fysiek elke dag iets zwaarder.''
Laatste ronde
"Na overleg hebben we besloten dit jaar een laatste ronde van shows te houden, waarbij we de hele wereld over gaan. De opzet van die shows is anders dan vorig jaar; rauwer, spontaner en minder van te voren vastgelegd. Leuk voor ons en voor jullie eens een andere manier om ons te zien en afscheid te nemen.''
Volgens de mededeling op de website zal de band Jane's Addiction de groep vergezellen op hun afscheidstoer door de Verenigde Staten.
De band toert voor zover bekend de rest van februari door Nieuw-Zeeland en Australië en staat op 13 juni in Manchester op het Bonnaroo festival.
© ANP
CLEVELAND - Mogelijk komt er binnenkort een einde aan de Amerikaanse industrial rockband Nine Inch Nails. Zanger en gitarist Trent Reznor zinspeelt op de website van de band op een stop.
"In de wereld van Nine Inch Nails markeert 2009 de twintigste verjaardag van onze eerste albums. Ik denk er al langer over om NIN een tijdje te laten verdwijnen.''
Reznor vertelt op zijn weblog dat de toer die de band vorig jaar deed het toppunt was van wat de groep voor elkaar kan krijgen. "Ik was supertrots op de productie, maar het werd technisch en fysiek elke dag iets zwaarder.''
Laatste ronde
"Na overleg hebben we besloten dit jaar een laatste ronde van shows te houden, waarbij we de hele wereld over gaan. De opzet van die shows is anders dan vorig jaar; rauwer, spontaner en minder van te voren vastgelegd. Leuk voor ons en voor jullie eens een andere manier om ons te zien en afscheid te nemen.''
Volgens de mededeling op de website zal de band Jane's Addiction de groep vergezellen op hun afscheidstoer door de Verenigde Staten.
De band toert voor zover bekend de rest van februari door Nieuw-Zeeland en Australië en staat op 13 juni in Manchester op het Bonnaroo festival.
© ANP
0
titan (crew)
geplaatst: 27 augustus 2009, 09:06 uur
Johan stopt ermee, Zie Gitaarband Johan kondigt einde aan - Kunst - de Volkskrant
0
geplaatst: 27 augustus 2009, 14:40 uur
rayman schreef:
Laatste ronde
© ANP
Laatste ronde
© ANP
Wel jammer dat deze band er mee stopt, vond ze heel boeiend...
0
geplaatst: 2 december 2009, 01:11 uur
Zo ook bij Live.
Andre Agassi is ontslagen, maar de rest van Live gaat gewoon door.
Andre Agassi is ontslagen, maar de rest van Live gaat gewoon door.
0
geplaatst: 2 december 2009, 15:09 uur
Jammer van Live.
Nu komt er waarschijnlijk een nieuwe zanger èn een soloplaat van Ed Kowalczyk. Alleen maar meer ellende dus.
Ik had liever gezien dat ze samen gingen met Blof ofzo.
Nu komt er waarschijnlijk een nieuwe zanger èn een soloplaat van Ed Kowalczyk. Alleen maar meer ellende dus.
0
geplaatst: 2 december 2009, 15:41 uur
Ed Kowalski stond afgelopen Parkpop al solo nummers van Live te vertolken... de mensen aten uit zijn hand, totaal ziek.
0
geplaatst: 3 december 2009, 00:51 uur
Jammer voor de groep, maar echt schitteren deden ze al lang niet meer...
0
geplaatst: 3 december 2009, 01:04 uur
herman schreef:
Jammer van Live.
Jammer van Live.

* denotes required fields.