Muziek / Nieuws / Het gesplitte band topic
zoeken in:
0
geplaatst: 6 februari 2011, 17:05 uur
0
geplaatst: 6 februari 2011, 17:06 uur
Hebben we eigenlijk nog een topic voor dergelijk nieuws? Kon het niet vinden.
0
geplaatst: 6 februari 2011, 19:47 uur
0
geplaatst: 7 februari 2011, 01:16 uur
Twee keer live gezien:
1 keer 5* (Motel Mozaique 2004)
1 keer 3,5* (Melkweg 2007/8?)
Ik zal ze niet missen eerlijk gezegd, laatste album was al een stuk minder en het is ook meer een project dan een band, James Murphy zien we heus wel weer terug.
1 keer 5* (Motel Mozaique 2004)
1 keer 3,5* (Melkweg 2007/8?)
Ik zal ze niet missen eerlijk gezegd, laatste album was al een stuk minder en het is ook meer een project dan een band, James Murphy zien we heus wel weer terug.
0
geplaatst: 21 september 2011, 22:58 uur
Gezien de hoeveelheid discussie heb ik de berichten over de split van R.E.M. verplaatst naar R.E.M.. Sowieso wel handig de discussie daar te centraliseren, aangezien hij ook op een paar andere plekken werd gevoerd.
0
geplaatst: 28 september 2011, 15:04 uur
Dit bericht was meeverplaatst naar de R.E.M. discussiepagina en was ik dus even kwijt:
Wat langer dan verwacht, maar het schijnt nu inderdaad officieel te zijn:
Bron: NME
Wellicht hebben er hier nog mensen interesse om auditie te doen?
Sunderland schreef:
Ook wordt er vanavond nieuws verwacht rondom Bloc Party, waarbij de band de studio in is gegaan zonder dat Kele daarvan op de hoogte is.
Ook wordt er vanavond nieuws verwacht rondom Bloc Party, waarbij de band de studio in is gegaan zonder dat Kele daarvan op de hoogte is.
Wat langer dan verwacht, maar het schijnt nu inderdaad officieel te zijn:
Bloc Party have confirmed that they will be recording without singer Kele Okereke and will be auditioning new vocalists.
Last week, Okereke revealed to NME that he had spotted guitarist Russell Lissack, bassist Gordon Moakes and drummer Matt Tong outside a rehearsal studio in New York and not only was he not invited to take part in the sessions, he was unaware they were happening at all.
Last week, Okereke revealed to NME that he had spotted guitarist Russell Lissack, bassist Gordon Moakes and drummer Matt Tong outside a rehearsal studio in New York and not only was he not invited to take part in the sessions, he was unaware they were happening at all.
Bron: NME
Wellicht hebben er hier nog mensen interesse om auditie te doen?

0
geplaatst: 29 september 2011, 00:51 uur
Sympathieke jongens, zeg, om op zo'n manier je zanger te dumpen. 

0
geplaatst: 29 september 2011, 08:17 uur
Ok, ik ben het kwijt nu:
Bron: Pitchfork
UPDATE: Bloc Party's camp have told us that, despite reports, Kele is not being kicked out of Bloc Party. A post on the band's website claims that "Bloc Party is still Bloc Party," with a cartoon of the band drawn up as characters from "The Simpsons" and a promise to "see you soon."
Bron: Pitchfork
0
geplaatst: 15 oktober 2011, 10:12 uur
Kim Gordon en Thurston Moore van de Amerikaanse rockband Sonic Youth gaan uit elkaar. Het stel was 27 jaar getrouwd en maakt al dertig jaar deel uit van Sonic Youth. De toekomst van de band staat op de tocht.
Bron: nu.nl

0
geplaatst: 17 oktober 2011, 01:30 uur
Ik hoorde het ook , het slechte nieuws over het enige echte indie-echtpaar.

0
geplaatst: 20 oktober 2011, 11:02 uur
En het gaat maar door 
Westlife stopt na veertien jaar en 44 miljoen verkochte albums - Cultuur - TROUW

De Ierse popgroep Westlife geeft er de brui aan. De mannen, bekend van nummers als 'Flying Without Wings' en 'Uptown Girl' gaan als vrienden uit elkaar. 'Een droom is voor ons uitgekomen.'
Westlife stopt na veertien jaar en 44 miljoen verkochte albums - Cultuur - TROUW
0
geplaatst: 20 oktober 2011, 11:11 uur
'Een droom is voor ons uitgekomen.'
Met het stoppen van Westlife is ook voor mij een droom uitgekomen

0
geplaatst: 20 oktober 2011, 11:18 uur
Ik zal er niet van wakker liggen, om maar in de buurt te blijven qua beeldspraak.
0
geplaatst: 20 oktober 2011, 11:24 uur
Dit bericht hielp me juist uit een droom: ik dacht dat ze allang uit elkaar waren. Maar goed, het zijn stuk voor stuk zulke extreem getalenteerde muzikanten dat ze vast allemaal solo gaan. 

0
geplaatst: 27 december 2011, 16:39 uur
Kane heeft een uitstekend voornemen voor 2012 wereldkundig gemaakt 

0
geplaatst: 28 december 2011, 09:29 uur
Goed lezen:
Anticlimax.
Maar, niet getreurd… De band houdt niet op te bestaan. Woesthoff en de gitaristen Dennis van Leeuwen en Robin Berlijn gaan in 2012 werken aan een nieuw album, zo belooft de zanger. "Dennis, Robin en ik slaan voor de zesde Kane-plaat een andere weg in."
Anticlimax.

0
geplaatst: 28 december 2011, 10:07 uur
Dit is wel een geinige reactie bij Spitsnieuws:

Gelukkig kregen ze de Kuip vol... De helft met fans, de andere helft met het EGO van Dinand...

0
geplaatst: 28 december 2011, 14:02 uur
Wat een dooie mus van Freakey. Een nieuwe Kane-plaat èn een solo-album van Dinand...
Of "de nieuwe weg" moet zijn dat ze een plaat met stilte opnemen.
0
geplaatst: 29 december 2011, 00:30 uur
0
geplaatst: 29 december 2011, 00:32 uur
herman schreef:
Wat een dooie mus van Freakey. Een nieuwe Kane-plaat èn een solo-album van Dinand...
Toch een paar gelukkige momenten gekend vanochtend toen ik het las (kreeg een email van een superenthousiaste ex-collega...) inderdaad kwam de dooie mus daarna al vlug uit de mouw.....
0
geplaatst: 29 december 2011, 13:01 uur
Hahahaha, discussies over muziek, het blijft lollig. Ik ga een duit in het zakje doen.....ik vind Kane niet zo verkeerd. En ik ga het nog gekker maken, heb ze zelfs al een keer of 2, 3 misschien wel, live gezien. En heb me prima vermaakt, zelfs mijn oortjes vermaakten zich. Baanbrekende muziek.....nee........beste zanger/muzikanten van de wereld......nee...........pretentieloze muziek dat makkelijk wegluistert....ja. Niks mis mee op zijn tijd. En de zanger arrogant.....ja, zal best, maar zo zie ik er nog wel een aantal in binnen- en buitenland, kan niet zeggen dat ik er last van heb, ik hoef niet met die mensen te leven.
Ik heb weer andere bands die ik niet wil horen, daar waar anderen lyrisch zijn. Daarom zijn die discussies altijd zo lollig.
Ach, vergat ik nog wat..... kom maar, kom maar, kom maar.
Ik heb weer andere bands die ik niet wil horen, daar waar anderen lyrisch zijn. Daarom zijn die discussies altijd zo lollig.

Ach, vergat ik nog wat..... kom maar, kom maar, kom maar.

0
geplaatst: 5 januari 2012, 01:39 uur
freakey schreef:
kwam de dooie mus daarna al vlug uit de mouw.....
kwam de dooie mus daarna al vlug uit de mouw.....
Welkom bij creatief met spreekwoorden 
* denotes required fields.