Muziek / Nieuws / Het gesplitte band topic
zoeken in:
0
geplaatst: 7 januari 2012, 14:29 uur
freakey schreef:
Rockband Kane valt uit elkaar
Rockband Kane valt uit elkaar
Oei, wie gaat Dinand nu weer aan elkaar lijmen?
herman schreef:
Een nieuwe Kane-plaat èn een solo-album van Dinand...
Een nieuwe Kane-plaat èn een solo-album van Dinand...
Die twee gaan toch altijd samen?
0
geplaatst: 9 januari 2012, 23:24 uur
Komt uiteindelijk toch alles nog goed: Bloc Party komt gewoon met een nieuw album dit jaar, in de normale bezetting.
0
geplaatst: 13 februari 2012, 13:42 uur
De Kreuners stoppen ermee 
voor degenen die ze niet kennen (of enkel de platte Guus Meeuwis versie van hun "Ik Wil Je"):
kleine 2MY was een Grote Fan (en woonde naast de gitarist
)

voor degenen die ze niet kennen (of enkel de platte Guus Meeuwis versie van hun "Ik Wil Je"):
kleine 2MY was een Grote Fan (en woonde naast de gitarist
)
0
geplaatst: 3 juni 2012, 15:50 uur
0
geplaatst: 2 juli 2012, 17:49 uur
0
geplaatst: 2 juli 2012, 19:41 uur
En ook black metal-band Abigail Williams stopt er in september mee. Echt jammer! 

0
geplaatst: 2 juli 2012, 22:47 uur
Chronos85 schreef:
Girls Frontman Christopher Owens Leaves Band | News | Pitchfork
Oi, dat is jammer zeg!
Girls Frontman Christopher Owens Leaves Band | News | Pitchfork
Oi, dat is jammer zeg!
Heel jammer....
Ze hebben drie platen gemaakt. De eerste was goed, de tweede 10X beter en de derde 100X beter.
Ik had nog wel een volgende willen zien.
0
geplaatst: 5 juli 2012, 22:32 uur
Ik vind dit ook zwaar balen. Ik ben erg blij dat ik ze afgelopen jaar nog live heb kunnen meepakken.
Maar precies wat Dix zegt, ze werden met de plaat gewoon beter. Razend knap hoe snel ze zich zo goed ontwikkelde.
Maar precies wat Dix zegt, ze werden met de plaat gewoon beter. Razend knap hoe snel ze zich zo goed ontwikkelde.
0
geplaatst: 6 juli 2012, 08:38 uur
GrafGantz schreef:
Nou, zo te horen zijn ze op hun hoogtepunt gestopt.
Nou, zo te horen zijn ze op hun hoogtepunt gestopt.
Dat betwijfel ik. Ik vond hun laatste album wel aardig, maar ik had het idee dat ze nog beter konden. Mijn favoriete plaat was overigens het eptje. Had 'm zelfs in de jaarlijst van 2010 en dat doe ik niet zo snel met ep's.
0
geplaatst: 22 september 2012, 10:00 uur
Een gure wind waait door muziekland... LMFAO stopt er mee...
Gelukkig gaat iedereen solo.
Gelukkig gaat iedereen solo.

0
geplaatst: 22 oktober 2012, 22:29 uur
Artiesten die met 'pensioen' gaan zijn gewoon alvast hun comebacktour aan het promoten.
0
geplaatst: 22 oktober 2012, 22:38 uur
Beste nieuws in jaren; James Blunt. Zeldzaam zo'n hekel aan muziek gehad toen zijn mierzoete gewauwel de ether vervuilde. Als je ooit stage hebt gelopen bij een bedrijf waar Sky-radio wordt gedraaid, dan begrijp je vast wat ik bedoel. Met bloedende oren naar huis
. Ik ga dit artikel inlijsten: James Blunt houdt het voor gezien - AD.nl
Maar ja het zal inderdaad wel weer op een comback-tour uitdraaien van deze mierzoete soldaat. Maar het Sky-radio trauma is een litteken dat ik nooit meer kwijtraak.
. Ik ga dit artikel inlijsten: James Blunt houdt het voor gezien - AD.nl Maar ja het zal inderdaad wel weer op een comback-tour uitdraaien van deze mierzoete soldaat. Maar het Sky-radio trauma is een litteken dat ik nooit meer kwijtraak.
0
geplaatst: 22 oktober 2012, 22:41 uur
Wat schiet je daarmee op? Alsof de mierzoete nummers dan niet meer gedraaid worden op de radio. En die mierzoete nummers maakte ie sowieso niet echt meer, althans, de singles niet (albums ken ik niet). De eerste twee hits You're Beautiful en Goodbye My Lover waren inderdaad werkelijk afschuwelijk maar daarna heeft ie alleen nog uptempo hitjes gehad. You're Beautiful zal helaas sowieso wel gedraaid blijven worden.
0
geplaatst: 22 oktober 2012, 23:05 uur
Ach Arrie, het is maar een ontzettend overdreven vergroting van mijn hersenspinseltje. Neem het vooral niet al te serieus
. Haten doe ik natuurlijk niemand en ik ga echt geen krantenartikeltje uitknippen....geen zorgen.
. Haten doe ik natuurlijk niemand en ik ga echt geen krantenartikeltje uitknippen....geen zorgen.
0
geplaatst: 14 november 2012, 11:36 uur
Bartjeking schreef:
Beste nieuws in jaren; James Blunt. Zeldzaam zo'n hekel aan muziek gehad toen zijn mierzoete gewauwel de ether vervuilde. Als je ooit stage hebt gelopen bij een bedrijf waar Sky-radio wordt gedraaid, dan begrijp je vast wat ik bedoel. Met bloedende oren naar huis
. Ik ga dit artikel inlijsten: James Blunt houdt het voor gezien - AD.nl
Maar ja het zal inderdaad wel weer op een comback-tour uitdraaien van deze mierzoete soldaat. Maar het Sky-radio trauma is een litteken dat ik nooit meer kwijtraak.
. Ik ga dit artikel inlijsten: James Blunt houdt het voor gezien - AD.nl Maar ja het zal inderdaad wel weer op een comback-tour uitdraaien van deze mierzoete soldaat. Maar het Sky-radio trauma is een litteken dat ik nooit meer kwijtraak.
Niet eens een come-back tour, het verhaal blijkt gewoon niet waar te zijn:
James Blunt denkt voorlopig niet aan stoppen | nu.nl/muziek | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
0
geplaatst: 14 november 2012, 12:06 uur
Dat was ook wel duidelijk in het eerste bericht.
NU.nl heeft het overgenomen van NME, dat het weer verkeerd over heeft genomen van de Daily Mail. En daarin staat gewoon dat hij het even rustig aan doet en meer niet. Ik snap dat de wens soms de vader van de gedachte is, maar wat een pauperjournalistiek. NME dat blijkbaar wat te schrijven moet hebben en nu.nl dat het klakkeloos overneemt.
NU.nl heeft het overgenomen van NME, dat het weer verkeerd over heeft genomen van de Daily Mail. En daarin staat gewoon dat hij het even rustig aan doet en meer niet. Ik snap dat de wens soms de vader van de gedachte is, maar wat een pauperjournalistiek. NME dat blijkbaar wat te schrijven moet hebben en nu.nl dat het klakkeloos overneemt.
0
geplaatst: 24 januari 2013, 12:38 uur
Ja, maar At the Drive-In komt weer bij elkaar, dus ik had het wel aan zien komen.
0
geplaatst: 24 januari 2013, 13:36 uur
At the Drive-In heeft een paar keer opgetreden maar van een echte reünie is zeker geen sprake. Ik las in een interview dat Omar voorlopig al zijn pijlen op zijn nieuwe band Bosnian Rainbows richt en dat At the Drive-In niet meer was dan een paar keer lol hebben.
Cedric is trouwens bezig met een solo album.
Cedric is trouwens bezig met een solo album.
0
sxesven
geplaatst: 24 januari 2013, 20:10 uur
Thursday
Volg ze al jaren niet meer, maar toch spijtig dat deze jeugdhelden er voorlopig de brui aan hebben gegeven. 

Volg ze al jaren niet meer, maar toch spijtig dat deze jeugdhelden er voorlopig de brui aan hebben gegeven. 
Despite the fantastic year that the band has enjoyed, creatively, things haven’t been as easy for us on a personal level. Without diving into detail, it’s fair to say that this year has been an endless series of personal difficulties. We haven’t had any falling out and are all still close. I’m sure that we will continue to create, in some capacity, together. We’ve talked about turning Thursday into something else: a non-profit, a band that only records sporadically, a collection of other projects… Underneath it all, the personal circumstances involved make it impossible to continue Thursday in the spirit that has made it special. So, we stop. For now, at least.

0
geplaatst: 25 januari 2013, 14:21 uur
Van de site geplukt:

Declarations
As of the 22nd of January 2013 The Devil´s Blood has returned into nothingness.
All planned Rituals will be cancelled.
No interviews will be done.
Consummatum est.
-SL & F
The Devil’s Blood – 2007 / 2013
As of the 22nd of January 2013 The Devil´s Blood has returned into nothingness.
All planned Rituals will be cancelled.
No interviews will be done.
Consummatum est.
-SL & F
The Devil’s Blood – 2007 / 2013

0
geplaatst: 25 januari 2013, 14:25 uur

En het tweede album was een meesterwerk. Nu maar hopen dat ze in een andere band terugkomen.
0
geplaatst: 25 januari 2013, 15:52 uur
Erg jammer.
Heb The Thousandfold Epicentre erg veel gedraaid de laatste tijd, een ijzersterk album.
Heb The Thousandfold Epicentre erg veel gedraaid de laatste tijd, een ijzersterk album.* denotes required fields.