MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Nieuws / Het gesplitte band topic

zoeken in:
We hoeven geen nieuw werk meer te verwachten van dit duo. De samenwerking houdt op, staat hier.

Zal er niet wakker om liggen, was toch geen fan van de albums van dit tweetal. Laat Lanegan zn tijd maar voor andere samenwerkingen bewaren.

Ik ben wel een liefhebber van Lanegan, maar heb ook nooit veel met deze samenwerking gehad.

Sunderland schreef:
We hoeven geen nieuw werk meer te verwachten van dit duo. De samenwerking houdt op, staat hier.
O, het is niet helemaal duidelijk om wie het gaat, dunkt me. Ik had dit direct gekopieerd vanuit het discussietopic bij de artiest zelf.

Kortom: Isobel Campbell en Mark Lanegan gaan uit elkaar!

Herman Finkers en zijn vrouw gingen op hun huwelijksnacht ook uit elkaar. En daarna gingen ze douchen.

Ik weet het. En toen gingen ze klagen bij de receptie omdat ze geen video in de kamer hadden gezien.

Maar de receptie wel.

Asobi Seksu is niet meer. Onderstaande berichten komen van de officiele Twitter en Facebook:

So thankful 4 all of U. We love asobi 2. That's why we had to let it go for now. We'll miss it 2. 11 amazing years. Arigato!

Truly thankful for all of you and for 11 amazing years. Some of you say that we got you through tough times or that we soundtracked some special moments...You have no idea what that means to us. We love Asobi too. We will miss it too. Xoxo

MAANDAG 3 FEBRUARI 2014
THE VIRGINS - AFGELAST
De Europese tour van The Virgins is helaas afgelast omdat de band uit elkaar is.
"There's nothing I'd hoped to do with The Virgins that we haven't done. It's been an incredible experience and I want to thank everyone who was a part of it, but now it's time to move on. I'll see you in my dreams." – Donald Dumming, lead zanger van The Virgins.

Bron.

Linus Van Pelt
Wow bestonden The Virgins nog, die eerste plaat blijft toch een erg fijn poprock plaatje

Dus ze hebben inmiddels seks gehad?

Mt. Wolf kapt er (nu al) mee

Nederlands coolste band stopt er mee, jammer maar helaas.

Daily Bread stopt.

En ook Brutal Truth gaat ermee stoppen, Dan Lilker (de bassist) gaat met metalpensioen op 17 oktober, dan wordt hij namelijk 50.

Acda & de Munnick

Waar is de smiley met pompons wanneer je hem nodig hebt?

dix
CD van jou CD van mij ?

2MY
Niet dat hij gesplit is, maar Toots Thielemans stopt ermee.

Een grote meneer... een hele grote meneer!

2MY
... en the Scene moet er noodgedwongen mee stoppen...

Ziekte Thé Lau dwingt The Scene te stoppen - deredactie.be

De reden is niet echt iets om vrolijk van te worden

Ik las er de afgelopen dagen ook het e.e.a. over online. Het zou om Malcolm Young gaan, die of een hersenbloeding heeft gehad of een bloedprop in zijn hoofd, zo heb ik her en der al gelezen. Maar het zijn vooralsnog allemaal speculaties en onbevestigde berichten. Wereldnieuws is het in elk geval wel

Wat is waar? Ga er maar aan staan...

Billboard: Rumors are untrue

Malcolm Young too sick

Er volgt vandaag dan ook een persconferentie.

AC/DC niet meer.

Is dat niet zoiets als brood zonder meel?

Het klopt niet!

AC/DC: We are not retiring

Telegraph

Brian Johnson ontkent. maar zegt wel het volgende...

"I wouldn't like to say anything either way about the future," he said. "I'm not ruling anything out. One of the boys has a debilitating illness, but I don't want to say too much about it. He is very proud and private, a wonderful chap. We've been pals for 35 years and I look up to him very much."

dix
Broer en zus uit elkaar? Kan niet.

Je denkt dat ze een Siamese tweeling zijn?

Tijd om Bert van Leeuwen erop af te sturen!

Gast
geplaatst: vandaag om 08:43 uur

geplaatst: vandaag om 08:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.