menu

Muziek / Nieuws / Het gesplitte band topic

zoeken in:

Ach, en dat terwijl ze net weer op dreef waren!

Giana Factory is er helaas mee gestopt.

Space Siren stopt er mee

http://www.spacesiren.nl/

Ja, en de reden is driewerf klote... Corno Zwetsloot mag gerust de Nederlandse Steve Albini genoemd worden.

En de volgende split is een feit:

Klaxons

Ok dan, nog 1x dat ene hitje: Klaxons - Golden Skans - YouTube - bit.ly

Jammer. Ze begonnen zo veelbelovend maar na hun eerste album hebben ze het toch niet echt weten waar te maken. Maar dat debuutalbum blijft leuk, met als hoogtepunt inderdaad Golden Skans.

Inderdaad jammer, je blijft altijd hopen dat zo'n bandje (met een leuk debuut en een paar geweldige singles) dat steeds mindere albums aflevert op een gegeven moment weer een aantal knallers maakt als Golden Skans of Totem on the Timeline.

Hatseflats! En de volgende:

Beady Eye

Al is het nieuw voor mij dat ook The Rapture niet meer is.

Beady Eye stopt.
Doorstart Oasis??

Oei oei, al die splits opeens. Hopelijk brengt 2015 een nieuwe wind door indieland. Het is weer eens nodig.

Uni_form kapt ermee.
Bij mij zeer geliefd deze portugese post-punkers

Top nummer

En weer een band die er helaas mee ophoudt het uit Utrecht afkomstige Novack die met toch vaak sfeervolle indie pop mijn muzikale hart wel stal, ze schopten het tot 2 cd's en waar ook de trompet een prominente rol had in hun muziek wat van zeer toegevoegde waarde bleek, heel jammer dat ze er mee stoppen, want ik geloofde er wel in......

Novack - The Lost And Found

Novack - Focus On Details

http://novack.nl/

Ik vond het al zo apart dat een solo artiest uit elkaar gaat, maar dat blijk je anders te spellen: Smif-n-Wessun

GrafGantz schreef:
Ik vond het al zo apart dat een solo artiest uit elkaar gaat, maar dat blijk je anders te spellen: Smif-n-Wessun

Maar dat is geen solo-artiest

Nou, dan wordt het tijd dat die ook uit elkaar gaan zodat ik niet nogmaals een dom figuur sla.

Ik mail ze even.

Tof van je.

Kane (nu echt...)

Das nog eens een mooi kerstcadeautje!

Och, Dinand gaat vast een solocarriere beginnen..... ben ik bang.

Tjonge jonge, wat een heftig verhaal. En wat een ontzettende kneus is die man die hem dit heeft aangedaan.

Tjeetje man, Josje uit K3, gaat de band dit overleven??

Gast
geplaatst: vandaag om 04:21 uur

geplaatst: vandaag om 04:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.