menu

Muziek / Nieuws / Het gesplitte band topic

zoeken in:
Ik dacht ze er alle drie mee stoppen?

K0 zoek K3, binnenkort op uw televisiescherm!

Op zoek naar drie vrouwen met een hetere band.

K Pot

dix
Het schijnt dat ze het klooster ingaan

K Nonnen

Oh, zoeken ze de oudere variant.
De 3K's.

Het schijnt dat de zusjes Mikaze interesse hebben toe te treden (oké, flauwer dan dit red ik niet)

ArthurDZ schreef:
K0 zoek K3, binnenkort op uw televisiescherm!
Het wordt tijdelijk K6, want ze gaan samen optreden met de nieuwe drie.

GrafGantz schreef:
(afbeelding)

Ik ga nu mijn ogen uitsteken. No Oedipus.

chevy93 schreef:
(quote)
Het wordt tijdelijk K6, want ze gaan samen optreden met de nieuwe drie.

De noordwand van de K6 in Pakistan:

http://www.escaladequebec.com/Forum/uploaded/crique/20072622710_balti_k6.jpg

Laag zeg!

Dat wordt zo te zien een hoogtepunt in hun carrière.

En ook Foxygen stopt ermee. Erg jammer, was voor mij zonder twijfel de beste underground-indiegroep van het moment. And Star Power (buigsmiley)

Ontzettend jammer dus, er had wel nog meer moois ingezeten!

Ik heb goed nieuws en slecht nieuws. Het goede nieuws is dat Go Back to the Zoo stopt, en het slechte nieuws is dat ze verder gaan als St. Tropez.

Slowgaze schreef:
Ik heb goed nieuws en slecht nieuws. Het goede nieuws is dat Go Back to the Zoo stopt, en het slechte nieuws is dat ze verder gaan als St. Tropez.

It is with a tremendous feeling of sadness that we announce that Big Deal is no more. If you already bought a ticket to one of the shows or festivals we had booked this summer we can only say we are sorry, it seems sudden to us too. But, we also feel a great sense of gratitude, as we have met so many beautiful, wonderful people along the way. Some of which we shared stages and tour buses with, and some who helped us get our message and music as far and as wide as this crazy world allowed. But we have the greatest love and thanks for those of you who made it all possible by coming to our gigs, buying our records, saying hello virtually and physically, and all the other ways you let us into your world.
Thank you,
KC & Alice
Bron
3 maanden geleden nog een nieuw album en nu is het over. Volgende week zouden ze 3x in Nederland staan met hun concerten.
@Gretz

Nooooo

No big deal toch?

The Presidents of the United States of America zijn uit elkaar.

1) Ik wist niet eens dat ze nog bestonden.
2) Het nu bekend maken is een gemiste kans. Ik had het een week eerder gedaan en gekoppeld aan de verkiezing van Trump. Zoiets van: "Als hij president wordt zijn wij het niet meer". Veel meer aandacht!

Misschien ten overvloede. REVERE heeft onlangs het afscheidsoptreden in Londen gegeven en Rotterdam op 3 december in de V11 zal echt voor de allerlaatste keer zijn helaas.

http://www.vessel11.nl/agenda/revere/

aERodynamIC schreef:
Misschien ten overvloede. REVERE heeft onlangs het afscheidsoptreden in Londen gegeven en Rotterdam op 3 december in de V11 zal echt voor de allerlaatste keer zijn helaas.

Fuck, hier was ik nog niet aan toe.

Ed op site OOR: "Op dit moment zijn we aan het schrijven en opnemen. We willen niet te gehaast een nieuw album maken"

Neem de tijd, Ed, neem de tijd!

Niet dat het mij nou zo onwijs interesseert, maar misschien zijn er hier fans: Slayer kondigt laatste wereldtour aan.

Kramer schreef:
Niet dat het mij nou zo onwijs interesseert, maar misschien zijn er hier fans: Slayer kondigt laatste wereldtour aan.

Stijn_Slayer?

Zo'n megafan ben ik niet meer, zeker niet van deze versie van Slayer.

Rush heeft waardig afscheid genomen, Slayer was zijn houdbaarheidsdatum al ruim voorbij. Terecht dat ze er mee stoppen.

Mee eens. Rush is sowieso een van de weinig bands in de popgeschiedenis die gedurende meer dan 40 jaar bij elkaar zijn gebleven in de originele bezetting (nou ja, ze hadden heel in het begin een andere drummer, maar je snapt wat ik bedoel).

Heel netjes dat ze elkaars besluit - vooral ingegeven door gezondheidsproblemen van Neal en Alex - respecteren en dat er geen vervanger wordt gezocht. Ze hebben zich ook wel bewezen na 40 jaar. Prachtige carrière geweest: volop in ontwikkeling gebleven, altijd van hoog niveau en nooit echt een dip gehad die resulteerde in een album waar ze zich achteraf voor schamen. Dat kunnen er maar weinig zeggen.

Alex Lifeson says Rush are ‘basically done’ - Planet Rock - planetrock.com

Gast
geplaatst: vandaag om 04:23 uur

geplaatst: vandaag om 04:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.