Muziek / Nieuws / R.I.P.
zoeken in:
0
geplaatst: 3 mei 2013, 08:52 uur
Wat een bizar verhaal...zo'n spinnenbeet en nu zo jong overleden...triest.
R.I.P. Jeff Hanneman
R.I.P. Jeff Hanneman
0
geplaatst: 3 mei 2013, 08:52 uur
Tjonge, Jeff Hanneman. Onderweg naar South Of Heaven. Ongelooflijk. The spider slayed the axeman.
0
geplaatst: 3 mei 2013, 10:10 uur
Had het nieuws vannacht al gelezen, maar ik ben er nog steeds niet goed van... Vandaag de hele dag Slayer draaien en 'Slayeeuhr' roepen. R.I.P. Jeff 

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 3 mei 2013, 10:18 uur
R.I.P. Dit is echt vreselijk. Kerry King krijgt vaak de credits, maar Hanneman was de betere gitarist en songwriter. Ben benieuwd hoe het nu verder gaat met Slayer.
0
geplaatst: 3 mei 2013, 10:54 uur
R.I.P. Jeff Hanneman. Ook zo'n dood waarvan je dacht dat de artiest er wel even bovenop zou komen. Dit jaar Angel of Death op 1# in de Top2000. 

0
geplaatst: 3 mei 2013, 11:26 uur
R.I.P. Jeff Hanneman
Hanneman heeft veel van de klassiekers van Slayer geschreven (Angel Of Death, South Of Heaven, War Ensemble). Dit komt heel erg onverwacht. Slayer gaat vandaag natuurlijk in de stereo. Een van de bands die me in de Metal heeft geholpen.
Hanneman heeft veel van de klassiekers van Slayer geschreven (Angel Of Death, South Of Heaven, War Ensemble). Dit komt heel erg onverwacht. Slayer gaat vandaag natuurlijk in de stereo. Een van de bands die me in de Metal heeft geholpen.
0
geplaatst: 3 mei 2013, 13:35 uur
R.I.P. Jeff Hanneman. 
Een groot verlies voor de metalwereld, hoewel ik het nou net niet zo met Slayer heb.

Een groot verlies voor de metalwereld, hoewel ik het nou net niet zo met Slayer heb.
0
geplaatst: 3 mei 2013, 19:21 uur
RIP Jeff Hanneman, wat een rot nieuws. Helaas zullen we hem nooit meer live zien...Gelukkig kunnen we nog wel genieten van zijn muzikale nalatenschap in de vorm van de vele metal klassiekers van zijn hand.
0
geplaatst: 5 mei 2013, 01:33 uur

Saxofonist Cedric "Im" Brooks van o.a. The Skatalies is op 3 mei j.l. overleden.
You will be missed !!
0
geplaatst: 5 mei 2013, 11:35 uur
R.I.P. Cedric Brooks.
Een paar keer zien optreden en dat was geweldig!
Begrijp ik nu dat hij is overleden na een arrestatie?
Een paar keer zien optreden en dat was geweldig!
Begrijp ik nu dat hij is overleden na een arrestatie?
0
geplaatst: 5 mei 2013, 12:06 uur
Hij is niet overleden na en door een arrestatie, maar door een hartstilstand (Cardiac arrest).
0
geplaatst: 6 mei 2013, 16:51 uur
IllumSphere schreef:
Hij is niet overleden na en door een arrestatie, maar door een hartstilstand (Cardiac arrest).
.
0
geplaatst: 6 mei 2013, 17:29 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.