Muziek / Nieuws / R.I.P.
zoeken in:
0
geplaatst: 27 juli 2021, 11:09 uur
paulisdik schreef:
R.I.P. Mike Howe (Metal Church)
R.I.P. Mike Howe (Metal Church)
55 jaar slechts.... Ik kan me niet herinneren te hebben gelezen dat er iets met zijn gezondheid was en hij zag er altijd superfit uit. Triest nieuws.....
0
geplaatst: 27 juli 2021, 18:34 uur
0
geplaatst: 27 juli 2021, 19:41 uur
Wat een onwerkelijk bericht. Goede zanger, sympathieke gast en ook nog de tweede Chuchzanger die omvalt.
0
geplaatst: 27 juli 2021, 23:13 uur
RIP Mike Howe, fantastische zanger, en kern gezond zoals hij overkwam.
RIP Joey Jordison, ex-drummer Slipknot.
RIP Joey Jordison, ex-drummer Slipknot.
2
geplaatst: 27 juli 2021, 23:28 uur
R.I.P. Joey Jordison
Mijn eerste drumheld en dé reden waarom ik ben gaan metaldrummen.
Mijn eerste drumheld en dé reden waarom ik ben gaan metaldrummen.
0
geplaatst: 27 juli 2021, 23:36 uur
R.I.P. Mike Howe 55 jaar pas...
R.I.P. Joey Jordison 46 jaar pas...
R.I.P. Joey Jordison 46 jaar pas...
0
geplaatst: 27 juli 2021, 23:39 uur
Jeetje. Ze gaan met grote getalen vandaag. En zo jong. Die Jordison is net zo oud als ik. Geen fan, wel respect.
0
geplaatst: 27 juli 2021, 23:47 uur
RIP Joey Jordison 
Joey Joridson, Founding Slipknot Drummer, Dead at 46 - Rolling Stone - rollingstone.com
Slipknot zette toch wel dat dingetje dat ik met muziek heb in gang. En Joey speelde daar een belangrijke rol in. Schitterende muzikant.

Joey Joridson, Founding Slipknot Drummer, Dead at 46 - Rolling Stone - rollingstone.com
Slipknot zette toch wel dat dingetje dat ik met muziek heb in gang. En Joey speelde daar een belangrijke rol in. Schitterende muzikant.
0
geplaatst: 28 juli 2021, 13:47 uur
namsaap schreef:
55 jaar slechts.... Ik kan me niet herinneren te hebben gelezen dat er iets met zijn gezondheid was en hij zag er altijd superfit uit. Triest nieuws.....
(quote)
Idd, mij ook niks bekend over ziekte of iets dergelijks.
Metal Church stond altijd redelijk hoog, op m'n lijstje nog te bezoeken concerten.. helaas
0
geplaatst: 28 juli 2021, 20:46 uur
0
geplaatst: 28 juli 2021, 20:56 uur
Ik lees het net...
Paar dagen geleden moest Dusty verstek laten gaan bij optreden ivm heup problematiek.
Zijn plek is die avond ingenomen door de gitaartechnicus.
Dag of wat later is hij overleden.
The members of ZZ Top, Billy [Gibbons], and Frank [Beard], would like to share that Dusty, their fearless bass player, is on a short detour back to Texas to address a hip issue,” a band statement confirmed. “They await a speedy recovery and [to] have him back pronto. Per Dusty’s request the show must go on! With that directive, ZZ Top has put the services of Mr. Elwood Francis, their trusted guitar tech of the past two decades, into play with his slide guitar, bass guitar and harmonica playing in full swing.
Sta-link
0
geplaatst: 28 juli 2021, 21:10 uur
Jongens toch...wat is dit hier allemaal de laatste dagen...
RIP Dusty Hill
RIP Dusty Hill
0
geplaatst: 28 juli 2021, 21:34 uur
Jemig, alleen al voor zijn looks zo iconisch als wat! Toevallig de afgelopen weken Antenna een paar keer opgezet.
RIP Dusty Hill
RIP Dusty Hill
0
geplaatst: 28 juli 2021, 21:40 uur

R.I.P. amigo Dusty Hill
Bedankt voor de fijne albums uit in ieder geval de 70's en 80's.
0
geplaatst: 28 juli 2021, 22:02 uur
Damn. Verdrietig nieuws. ZZ Top gaat er bij mij eigenlijk altijd goed in. Heerlijk sympathieke band voor het oppeppen van de gemoedstoestand. Met ook nog 'ns een aantal topalbums in het genre. Jammer dat er aan de unieke reeks van ZZ Top een einde komt. Al langer dan 50 jaar in dezelfde samenstelling actief. Tot nu dan.
RIP Dusty Hill.
RIP Dusty Hill.
0
geplaatst: 28 juli 2021, 22:09 uur
R.I.P. Dusty Hill.
De beelden en muziek van Gimme all your lovin' zal iedereen tot in lengte van jaren bijblijven.
De beelden en muziek van Gimme all your lovin' zal iedereen tot in lengte van jaren bijblijven.
0
geplaatst: 28 juli 2021, 22:30 uur
R.I.P. Dusty Hill
Luister vooral naar de geweldige bluesrock albums van ZZ-Top uit de jaren '70. Veel van daarna is trouwens ook goed.
Luister vooral naar de geweldige bluesrock albums van ZZ-Top uit de jaren '70. Veel van daarna is trouwens ook goed.
0
geplaatst: 28 juli 2021, 22:42 uur
R.I.P. Dusty Hill
Ik heb mij de laatste jaren pas verdiept in het werk van ZZ Top en ook ik vind hun jaren 70 albums de beste, maar Eliminator blijft ook gewoon een topplaat.
Ik heb mij de laatste jaren pas verdiept in het werk van ZZ Top en ook ik vind hun jaren 70 albums de beste, maar Eliminator blijft ook gewoon een topplaat.
0
geplaatst: 28 juli 2021, 22:45 uur
Het gaat inderdaad erg hard nu 
Dusty Hill was voor mij wel een icoon, ik leerde ZZ Top kennen vanwege de waanzinnige jaren tachtig clips. Pas daarna de muziek gaan waarderen...

Dusty Hill was voor mij wel een icoon, ik leerde ZZ Top kennen vanwege de waanzinnige jaren tachtig clips. Pas daarna de muziek gaan waarderen...
0
geplaatst: 29 juli 2021, 00:53 uur
R.I.P. Dusty Hill, een van de 2 baarden.
Ik ben best wel fan van ZZ Top. Van alle albums eigenlijk wel.
Die 3 hits van Eliminator alsmede La Grange en Tush zijn classics geworden.
Ben bang dat dit het einde van ZZ Top is.
Ik ben best wel fan van ZZ Top. Van alle albums eigenlijk wel.
Die 3 hits van Eliminator alsmede La Grange en Tush zijn classics geworden.
Ben bang dat dit het einde van ZZ Top is.
1
geplaatst: 29 juli 2021, 05:59 uur
Het is niet per se een band voor mij, maar ZZ top hoorde een band te zijn die over een jaar of 15 nog speelde op een of ander Texaans evenemententerrein, Met een inmiddels op een stoel zittende Gibbons en Hill. Gewoon omdat ze niks anders kunnen en willen. Dat heeft niet zo mogen zijn.
0
geplaatst: 29 juli 2021, 07:50 uur
Ze waren weer met een album bezig en Billy (Gibbons) heeft net een solo album uit.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.