Muziek / Nieuws / R.I.P.
zoeken in:
0
geplaatst: 17 mei 2008, 22:27 uur
misschien gebruikte [roel] een eufenisme ?
dood zijn is in zekere zin ook een gehoorprobleem.
dood zijn is in zekere zin ook een gehoorprobleem.
0
geplaatst: 17 mei 2008, 23:23 uur
0
Sheplays
geplaatst: 17 mei 2008, 23:29 uur
Hij leed klaarblijkelijk aan vettige swa, nou dan weet je het wel.....
0
voltazy
geplaatst: 18 mei 2008, 00:14 uur
Sheplays schreef:
bedoeld ie niet soa?
0
geplaatst: 18 mei 2008, 00:16 uur
als je daar doof van wordt, dan moet er sprake zijn geweest van oorale sex.
0
geplaatst: 18 mei 2008, 00:19 uur
Sheplays schreef:
Klinkt als een overdosis oorsmeer: doof door overmatige oorsmeerproduktie, maar pindakaas hoeft hij de rest van zijn leven niet meer te kopen. Elk nadeel heeft zijn voordeel. Hij leed klaarblijkelijk aan vettige swa, nou dan weet je het wel.....

ps: Als hij echt doof is geworden ergens door vind ik dat serieus erg triest voor hem, laat dat duidelijk zijn.
0
geplaatst: 18 mei 2008, 02:40 uur
0
geplaatst: 18 mei 2008, 17:11 uur
Sheplays schreef:
(wat betekent "vettige swa" eigenlijk....?)
(wat betekent "vettige swa" eigenlijk....?)
Bart Peeters artiestennaam in de Clement Peerens Exposition is Swa de Bock, maar hij wordt ook vaak Vettige Swa genoemd.
Maar blijkbaar weet Roel niet waar R.I.P. voor staat.
0
[Roel]
geplaatst: 20 mei 2008, 18:52 uur
herman schreef:
Bart Peeters artiestennaam in de Clement Peerens Exposition is Swa de Bock, maar hij wordt ook vaak Vettige Swa genoemd.
(quote)
toch wel maar mijn hart bloedde bij het horen van dit bericht en daarom, R.I.P. het personage Vettige Swa
0
geplaatst: 25 mei 2008, 21:26 uur
UTAH PHILLIPS OVERLEDEN

Op 23 mei is Bruce Phillips, beter bekend als "Utah" B. Phillips overleden. Phillips -the golden voice of the American Southwest- was een politiek bevlogen folkzanger wiens liedjes door vele artiesten, zoals Steve Young, The Flatlanders, Emmylou Harris, Joan Baez en Uncle Earl zijn gecoverd. Hij was ook de mentor van de veel te vroeg overleden Californische folkzangeres Kate Wolf. In 1996 werd hij ook bij het jongere publiek bekend door zijn samenwerking met Ani DiFranco. Phillips is 73 jaar geworden.

Op 23 mei is Bruce Phillips, beter bekend als "Utah" B. Phillips overleden. Phillips -the golden voice of the American Southwest- was een politiek bevlogen folkzanger wiens liedjes door vele artiesten, zoals Steve Young, The Flatlanders, Emmylou Harris, Joan Baez en Uncle Earl zijn gecoverd. Hij was ook de mentor van de veel te vroeg overleden Californische folkzangeres Kate Wolf. In 1996 werd hij ook bij het jongere publiek bekend door zijn samenwerking met Ani DiFranco. Phillips is 73 jaar geworden.
0
geplaatst: 26 mei 2008, 07:18 uur
Camu Tao Passed Away Today After Battling A Long Illness.
"Camu Tao (b. T. Smith, June 6, 1977 - d. May 25, 2008) is an American rapper and producer currently signed to the Definitive Jux label. He is a part of the duo S.A. Smash with fellow rapper Metro, a part of the rap group Weathermen, and part of the Central Services production team with El-P.
He was also part of Columbus, Ohio's MHz crew with Copywrite, RJD2, Jakki Tha MotaMouth & Tage Proto, and with Cage, half of The Nighthawks,[1] who made one album during a single three-day creative session.[2]"
Bron: sohb.com
R.I.P.
"Camu Tao (b. T. Smith, June 6, 1977 - d. May 25, 2008) is an American rapper and producer currently signed to the Definitive Jux label. He is a part of the duo S.A. Smash with fellow rapper Metro, a part of the rap group Weathermen, and part of the Central Services production team with El-P.
He was also part of Columbus, Ohio's MHz crew with Copywrite, RJD2, Jakki Tha MotaMouth & Tage Proto, and with Cage, half of The Nighthawks,[1] who made one album during a single three-day creative session.[2]"
Bron: sohb.com
R.I.P.
0
geplaatst: 26 mei 2008, 09:08 uur

Erg goede rapper en producer. Ik wist niet dat hij ziek was. Na Jay Dee weer een groot talent dat ons moet verlaten.
0
geplaatst: 28 mei 2008, 22:32 uur
[Roel] schreef:
vettige swa van clement peerens explosition, bart peeters stopt ermee wegens "gehoorproblemen"
vettige swa van clement peerens explosition, bart peeters stopt ermee wegens "gehoorproblemen"
Bart Peeters heeft volgens mij niet alleen gehoorproblemen de laatste jaren

Wel spijtig voor de groep, zullen ze een andere "zware jongen" moeten zoeken.
0
geplaatst: 2 juni 2008, 18:25 uur
LocoHermano schreef:
RIP Bo Diddley
RIP Bo Diddley

Bo Diddley is wat mij betreft de ultieme artiest uit de vroege rock 'n roll periode van de jaren '50. Ongeëvenaard

0
geplaatst: 2 juni 2008, 20:36 uur
Wel een verlies door zijn unieke manier van spelen en natuurlijk zijn gemoedelijke karakter.
0
perfume
geplaatst: 2 juni 2008, 22:12 uur
Toon1 schreef:

Bo Diddley is wat mij betreft de ultieme artiest uit de vroege rock 'n roll periode van de jaren '50. Ongeëvenaard
(quote)

RIP Bo Diddley

0
geplaatst: 3 juni 2008, 00:12 uur
Wat een artiest, al heeft hij een prachtige leeftijd bereikt, het blijft zonde. Zijn gitaar blijft legendarisch 

0
geplaatst: 3 juni 2008, 20:40 uur
Oei, ik hoorde het nog niet. Dit is wel een grote. De eerste bluesrocker zo ongeveer?
0
geplaatst: 16 juni 2008, 13:43 uur
Gelukkig zijn er nog 2 over, dat is dan weer een voordeel van een Esbjörn Svensson Trio.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.