MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Nieuws / R.I.P.

zoeken in:
dix
misschien gebruikte [roel] een eufenisme ?
dood zijn is in zekere zin ook een gehoorprobleem.

Is Bart peeters dood dan?

reptile71 schreef:
Is Bart peeters dood dan?

Nee , hij is doof.

Sheplays
Hij leed klaarblijkelijk aan vettige swa, nou dan weet je het wel.....

dix
rudiger schreef:
(quote)

Nee , hij is doof.

net als z'n fans

voltazy
Sheplays schreef:

bedoeld ie niet soa?

dix
voltazy schreef:

bedoeld ie niet soa?
als je daar doof van wordt, dan moet er sprake zijn geweest van oorale sex.

Sheplays schreef:
Klinkt als een overdosis oorsmeer: doof door overmatige oorsmeerproduktie, maar pindakaas hoeft hij de rest van zijn leven niet meer te kopen. Elk nadeel heeft zijn voordeel.

ps: Als hij echt doof is geworden ergens door vind ik dat serieus erg triest voor hem, laat dat duidelijk zijn.

voltazy schreef:
John Rutsey 1953-2008

de orginele drummer van rush is overleden

Pffff, zo jong...

Ian Curtis, vandaag 28 jaar geleden zonde!

Sheplays schreef:
(wat betekent "vettige swa" eigenlijk....?)

Bart Peeters artiestennaam in de Clement Peerens Exposition is Swa de Bock, maar hij wordt ook vaak Vettige Swa genoemd.

Maar blijkbaar weet Roel niet waar R.I.P. voor staat.

[Roel]
herman schreef:
(quote)

Bart Peeters artiestennaam in de Clement Peerens Exposition is Swa de Bock, maar hij wordt ook vaak Vettige Swa genoemd.

Maar blijkbaar weet Roel niet waar R.I.P. voor staat.

toch wel maar mijn hart bloedde bij het horen van dit bericht en daarom, R.I.P. het personage Vettige Swa

UTAH PHILLIPS OVERLEDEN

(afbeelding)

Op 23 mei is Bruce Phillips, beter bekend als "Utah" B. Phillips overleden. Phillips -the golden voice of the American Southwest- was een politiek bevlogen folkzanger wiens liedjes door vele artiesten, zoals Steve Young, The Flatlanders, Emmylou Harris, Joan Baez en Uncle Earl zijn gecoverd. Hij was ook de mentor van de veel te vroeg overleden Californische folkzangeres Kate Wolf. In 1996 werd hij ook bij het jongere publiek bekend door zijn samenwerking met Ani DiFranco. Phillips is 73 jaar geworden.

Camu Tao Passed Away Today After Battling A Long Illness.
"Camu Tao (b. T. Smith, June 6, 1977 - d. May 25, 2008) is an American rapper and producer currently signed to the Definitive Jux label. He is a part of the duo S.A. Smash with fellow rapper Metro, a part of the rap group Weathermen, and part of the Central Services production team with El-P.
He was also part of Columbus, Ohio's MHz crew with Copywrite, RJD2, Jakki Tha MotaMouth & Tage Proto, and with Cage, half of The Nighthawks,[1] who made one album during a single three-day creative session.[2]"

Bron: sohb.com

R.I.P.

Erg goede rapper en producer. Ik wist niet dat hij ziek was. Na Jay Dee weer een groot talent dat ons moet verlaten.

[Roel] schreef:
vettige swa van clement peerens explosition, bart peeters stopt ermee wegens "gehoorproblemen"

Bart Peeters heeft volgens mij niet alleen gehoorproblemen de laatste jaren
Wel spijtig voor de groep, zullen ze een andere "zware jongen" moeten zoeken.

LocoHermano
RIP Bo Diddley

LocoHermano schreef:
RIP Bo Diddley

Bo Diddley is wat mij betreft de ultieme artiest uit de vroege rock 'n roll periode van de jaren '50. Ongeëvenaard

Wel een verlies door zijn unieke manier van spelen en natuurlijk zijn gemoedelijke karakter.

perfume
Toon1 schreef:
(quote)

Bo Diddley is wat mij betreft de ultieme artiest uit de vroege rock 'n roll periode van de jaren '50. Ongeëvenaard

RIP Bo Diddley

Wat een artiest, al heeft hij een prachtige leeftijd bereikt, het blijft zonde. Zijn gitaar blijft legendarisch

(afbeelding)

R.I.P.

Een waar rock-icoon is ons ontvallen. R.I.P. Bo.

sq
Oei, ik hoorde het nog niet. Dit is wel een grote. De eerste bluesrocker zo ongeveer?

RIP....... Bo Diddley

Gelukkig zijn er nog 2 over, dat is dan weer een voordeel van een Esbjörn Svensson Trio.

voltazy
ik las het vanochtend meteen toen ik wakker werd

R.I.P

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:19 uur

geplaatst: vandaag om 01:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.