MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Nieuws / R.I.P. #2

zoeken in:
Ja, zeg hem net nog bij de Lidl

....of het was Elvis, die haal ik altijd door elkaar.

spoon schreef:
....of het was Elvis, die haal ik altijd door elkaar.

Grappig man

spoon schreef:
Ja, zeg hem net nog bij de Lidl

Grappig man

Jerry Lee Lewis is kort geleden nog opgenomen in de Country Hall Of Fame, waar mede muzikant Kris Kristofferson (toch stiekem ook alweer 86 jaar) de prijs namens Jerry in ontvangst nam en hem daarna netjes bij hem thuis afleverde:

https://bloximages.newyork1.vip.townnews.com/citizentribune.com/content/tncms/assets/v3/editorial/3/03/30338a3a-4e40-11ed-8783-67101959044e/634d8f7cb0ba6.image.jpg?crop=717%2C376%2C173%2C76&resize=717%2C376&order=crop%2Cresize
https://i.imgur.com/0yF5MFRl.jpg

Sta-linkje

Lewis, 87, was planning to attend, despite being wheelchair bound and increasingly frail. But doctors advised him on Sunday morning that he should not travel from his Mississippi home to Nashville.

RIP JLL

Mijn vader - verder geen groot muziekfanaat - was fan, dus ik kreeg het nodige mee over deze gast. Eerlijk gezegd wist ik niet eens dat hij nog leefde. En toch doet dit zeer. Als een laatstje korreltje dat door een zandloper glipt. Misschien de laatste naam van zijn generatie?

Ik voel mij als muziekliefhebber nu heel dom maar ik was echt in de veronderstelling dat hij al jaren niet meer leefde...

voskat schreef:
Misschien de laatste naam van zijn generatie?

Chubby Checker twist nog rond.

dix
MarkS73 schreef:
Ik voel mij als muziekliefhebber nu heel dom maar ik was echt in de veronderstelling dat hij al jaren niet meer leefde...

Je bent niet alleen.

herman schreef:
(quote)

Chubby Checker twist nog rond.

Cliff Richard werpt ook nog zijn schaduw op de wereld.

dix schreef:
(quote)

Je bent niet alleen.

Dat is goed om te horen....:)

Legende! Iemand die de opkomst van popmuziek volledig heeft meegemaakt en ook daaraan heeft bijgedragen. De artiesten (op MuMe) met albums uit de jaren 50 is weer wat uitgedund. En de country-legendes beginnen ook op te raken…

Bob Dylan speelde gisteravond in Nottingham een nummer van The Killer als eerbetoon in zijn toegift, namelijk een cover van I Can't Seem To Say Goodbye.

Met zo'n levensstijl toch nog de 87 jaar halen, best netjes. De lijst met nog levende artiesten die van belang zijn geweest bij de opkomst van rock n roll is weer verder gekrompen. Cliff Richard was er al bij in de jaren 50 en loopt nog rond, net als Chubby Checker en DionDiMucci. De inmiddels 83 jarige Dion brak in de jaren 50 door met de doo wop van Dion and the Belmonts en was 1 van de groepen die op tournee waren met Buddy Holly, op Buddy zijn uiterst tragisch afgelopen Winter Dance Party Tour van begin 1959.

kleine man
D.H. Peligro , vooral bekend als voormalig drummer van Dead Kennedys, is er ook niet meer bij.

R.I.P. D. H...
Geweldige drummer...

DKs
Wat een klotenieuws… Trauma aan zijn hoofd na een val. Niet echt een R&R dood.

MarkS73 schreef:

Had ik ook, ja.

Wat een ellendig nieuws, ook deze keer:

Low Roar Frontman Ryan Karazija Dies at 40

Vreselijk nieuws. R.I.P. Ryan Karazija.

R.I.P. Takeoff. Nog zo jong!

Bizar. Hip-hop hedendaags heeft zoveel te danken aan Migos. R.I.P. Takeoff

R.I.P. Takeoff...28 jaren jong ook nog maar

Een van de meest invloedrijke artiesten in het afgelopen decennium in het genre (samen met groepsgenoten Quavo en Offset natuurlijk). Culture is nog steeds een geweldig album.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:04 uur

geplaatst: vandaag om 06:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.