Muziek / Nieuws / R.I.P. #2
zoeken in:
0
geplaatst: 1 november 2022, 21:21 uur
R.I.P. Takeoff, Migos misschien niet de beste, maar denk ik wel de grootste rapgroep van de afgelopen 10 jaar. Altijd wel van Takeoff’s bijdrages kunnen genieten op hun platen. Rust zacht. Veel te jong weer.
4
geplaatst: 4 november 2022, 19:11 uur
Nicole van het Vlaamse duo 'Nicole en Hugo' is overleden. Ik ben geen fan van hun muziek, maar heb een enorm groot respect voor hen als koppel. Ze waren altijd samen en ze leek me een warme en lieve vrouw.
Hugo zal dit wel niet lezen, maar ik wens hem veel sterkte toe.
Hugo zal dit wel niet lezen, maar ik wens hem veel sterkte toe.
0
geplaatst: 5 november 2022, 21:33 uur
Aaron Carter Dead at 34 - tmz.com
Niet bepaald mijn muziek, maar 34 is natuurlijk belachelijk jong. Zo te lezen een soortgelijke dood als Whitney Houston.
Niet bepaald mijn muziek, maar 34 is natuurlijk belachelijk jong. Zo te lezen een soortgelijke dood als Whitney Houston.
0
geplaatst: 5 november 2022, 21:52 uur
Heftig weer. Een kindster die al jaren kampte met persoonlijke problemen en nooit de weg uit het dal heeft kunnen vinden. Erg triest verhaal, zo jong. R.I.P. Aaron
0
geplaatst: 5 november 2022, 21:56 uur
Heel triest. Je ziet bij veel kindsterren psychische problemen. R.I.P. Aaron Carter
0
geplaatst: 6 november 2022, 12:29 uur
Arrie schreef:
Heel triest. Je ziet bij veel kindsterren psychische problemen. R.I.P. Aaron Carter
Dit, helaas zat het er al jaren aan te komen. Is al zo vaak gebeurd en hij volgde bijna precies het patroon. Psychische problemen, middelengebruik, overleden familieleden, heftige familieruzies in de media. En dat voor een jongen die al op wereldtournee ging toen hij nog geen 10 was. Je vraagt je af of andere landen niet de behoorlijk strenge Nederlandse regels op dit gebied zouden moeten overnemen.
0
geplaatst: 6 november 2022, 14:30 uur
Enorm succes als kindster, maar het vervolg van zijn leven was een tragedie. R.I.P. Aaron Carter
0
geplaatst: 6 november 2022, 17:17 uur
Net nu Low misschien wel beter dan ooit was.
RIP Mimi Parker
RIP Mimi Parker
0
geplaatst: 6 november 2022, 17:19 uur
Oei, daar schrik ik van. Die is hard achteruit gegaan de laatste periode. En dan te bedenken dat ze nu eigenlijk op tour hadden moeten zijn. Zo zie je maar hoe het leven (en de dood) je in kunnen halen.
Aaron Carter natuurlijk ook triest, al schrik ik daar minder van. Een bericht waarvan je wist dat het op een dag ging komen.
Aaron Carter natuurlijk ook triest, al schrik ik daar minder van. Een bericht waarvan je wist dat het op een dag ging komen.
0
geplaatst: 6 november 2022, 17:40 uur
0
geplaatst: 6 november 2022, 17:42 uur
Wat een triest nieuws. Het afgelopen jaar heb ik heel veel naar Low geluisterd en heb er best veel aan gehad. Ben hier toch even niet goed van.
RIP Mimi Parker
RIP Mimi Parker
0
geplaatst: 6 november 2022, 17:46 uur
Jeetje wat een nieuws zeg, wat hierboven wordt gezegd geldt ook voor mij, Low is erg belangrijk qua muziek voor mij laatste jaren.
RIP Mimi
RIP Mimi
0
geplaatst: 6 november 2022, 17:54 uur
ai ai ai wat een treurig nieuws, maar wat een prachtige muziek heeft Mime Parker mogen maken.
0
geplaatst: 6 november 2022, 17:58 uur
Mimi
In mei nog achter de drumkit zien shinen tijdens het Low-concert in de Trix. Om heel stil van te worden dit bericht.
In mei nog achter de drumkit zien shinen tijdens het Low-concert in de Trix. Om heel stil van te worden dit bericht.
0
geplaatst: 6 november 2022, 18:01 uur
RIP Mimi Parker
ontzettend genoten van al het moois dat Low heeft uitgebracht, recent nog veel naar Monkey geluisterd.
ontzettend genoten van al het moois dat Low heeft uitgebracht, recent nog veel naar Monkey geluisterd.
0
geplaatst: 6 november 2022, 18:40 uur
Shit zeg, dit nieuws raakt me wel echt. Rust in vrede Mimi Parker ❤️
1
geplaatst: 6 november 2022, 18:48 uur
Oh man, wat een klotenieuws... Low heeft een speciaal plekje in mijn leven. Rust zacht, Mimi.

0
geplaatst: 6 november 2022, 20:21 uur
R.I.P. Mimi Parker, komt wel effe aan.. 
Vorig jaar nog gewoon één van de prachtigste platen van het jaar uitgebracht met Low.

Vorig jaar nog gewoon één van de prachtigste platen van het jaar uitgebracht met Low.
0
geplaatst: 6 november 2022, 20:47 uur
R.I.P. Mimi Parker 
Minder dan een half jaar geleden nog meerdere keren (op indrukwekkende wijze) live gezien. Niet te geloven dat ze er nu opeens niet meer is

Minder dan een half jaar geleden nog meerdere keren (op indrukwekkende wijze) live gezien. Niet te geloven dat ze er nu opeens niet meer is
* denotes required fields.