MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Nieuws / R.I.P. #2

zoeken in:
R.I.P. Takeoff, Migos misschien niet de beste, maar denk ik wel de grootste rapgroep van de afgelopen 10 jaar. Altijd wel van Takeoff’s bijdrages kunnen genieten op hun platen. Rust zacht. Veel te jong weer.

RIP Takeoff

R.I.P. Takeoff

Nicole van het Vlaamse duo 'Nicole en Hugo' is overleden. Ik ben geen fan van hun muziek, maar heb een enorm groot respect voor hen als koppel. Ze waren altijd samen en ze leek me een warme en lieve vrouw.
Hugo zal dit wel niet lezen, maar ik wens hem veel sterkte toe.

Aaron Carter Dead at 34 - tmz.com

Niet bepaald mijn muziek, maar 34 is natuurlijk belachelijk jong. Zo te lezen een soortgelijke dood als Whitney Houston.

Heftig weer. Een kindster die al jaren kampte met persoonlijke problemen en nooit de weg uit het dal heeft kunnen vinden. Erg triest verhaal, zo jong. R.I.P. Aaron

Heel triest. Je ziet bij veel kindsterren psychische problemen. R.I.P. Aaron Carter

Arrie schreef:
Heel triest. Je ziet bij veel kindsterren psychische problemen. R.I.P. Aaron Carter

Dit, helaas zat het er al jaren aan te komen. Is al zo vaak gebeurd en hij volgde bijna precies het patroon. Psychische problemen, middelengebruik, overleden familieleden, heftige familieruzies in de media. En dat voor een jongen die al op wereldtournee ging toen hij nog geen 10 was. Je vraagt je af of andere landen niet de behoorlijk strenge Nederlandse regels op dit gebied zouden moeten overnemen.

Enorm succes als kindster, maar het vervolg van zijn leven was een tragedie. R.I.P. Aaron Carter

Mimi Parker van Low is overleden R.I.P.

Net nu Low misschien wel beter dan ooit was.

RIP Mimi Parker

Oei, daar schrik ik van. Die is hard achteruit gegaan de laatste periode. En dan te bedenken dat ze nu eigenlijk op tour hadden moeten zijn. Zo zie je maar hoe het leven (en de dood) je in kunnen halen.

Aaron Carter natuurlijk ook triest, al schrik ik daar minder van. Een bericht waarvan je wist dat het op een dag ging komen.

zaaf
ow fuck! RIP Mimi !

O man, daar word ik verdrietig van. Rust zacht, Mimi.

Wat een triest nieuws. Het afgelopen jaar heb ik heel veel naar Low geluisterd en heb er best veel aan gehad. Ben hier toch even niet goed van.
RIP Mimi Parker

Jeetje wat een nieuws zeg, wat hierboven wordt gezegd geldt ook voor mij, Low is erg belangrijk qua muziek voor mij laatste jaren.
RIP Mimi

RIP Mimi Parker

ai ai ai wat een treurig nieuws, maar wat een prachtige muziek heeft Mime Parker mogen maken.

RIP Mimi Parker

Mimi In mei nog achter de drumkit zien shinen tijdens het Low-concert in de Trix. Om heel stil van te worden dit bericht.

RIP Mimi Parker ontzettend genoten van al het moois dat Low heeft uitgebracht, recent nog veel naar Monkey geluisterd.

Shit zeg, dit nieuws raakt me wel echt. Rust in vrede Mimi Parker ❤️

Oh man, wat een klotenieuws... Low heeft een speciaal plekje in mijn leven. Rust zacht, Mimi.

Droevig. Mimi Parker R.I.P.

Vreselijk, vreselijk nieuws. R.I.P. Mimi.

R.I.P. Mimi Parker, komt wel effe aan..
Vorig jaar nog gewoon één van de prachtigste platen van het jaar uitgebracht met Low.

R.I.P. Mimi Parker

Minder dan een half jaar geleden nog meerdere keren (op indrukwekkende wijze) live gezien. Niet te geloven dat ze er nu opeens niet meer is

Gast
geplaatst: vandaag om 04:40 uur

geplaatst: vandaag om 04:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.