MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Nieuws / R.I.P. #2

zoeken in:

DjFrankie (moderator)
RIP Maxi

R.I.P. Maxi Jazz

Rip maxi jazz

Icoon uit de 90's, veel te jong.

Snik, RIP Maxi Jazz

Nooit meer slapen... r.i.p. Maxwell Fraser.

R.I.P. Maxi Jazz

Kut nieuws dit. Wat een icoon. R.I.P. Maxi Jazz

R.I.P. Maxi Jazz

Koude rillingen....

R.I.P. Maxi Jazz

Zat net wat te surfen voor info en las ergens in een zijbalk dat Maxi Jazz zou zijn overleden. Geloofde het niet, maar ja hierboven staat het toch echt. Dat hij toch "al" 65 was, had ik hem niet gegeven.

Maxi Jazz
R.I.P.

Maxi Jazz - man met charisma, stage presence, een Faithless concert vergeet je niet snel. Salva eum!

R.I.P.

Een Faithless concert met Maxi Jazz vergeet je inderdaad niet snel. Gelukkig is God a DJ.

R.I.P. Maxi Jazz

Nog best jong. Wat een rotnieuws. RIP MJ.

R.I.P. Maxi Jazz

In z'n slaap overleden ---> Insomnia

R.I.P. Maxi Jazz

Zo, de dood klopt nu ook al aan bij jaren negentig acts, RIP Maxwell Fraser

R.I.P. Maxi Jazz, thnx voor alle mooie herinneringen

Casartelli (moderator)
Geen I can't get no sleep meer

R.I.P. Maxi Jazz

R.i.p. Maxi Jazz. Overviel me daarnet enorm toen ik het hoorde.

Schrok er ook van toen ik het vanmiddag hoorde. Wist wel dat hij wat ouder was dan de gemiddelde jaren '90 popster, maar niet dat hij gezondheidsproblemen had. In de jaren '90 en vroege jaren '00 heel wat afgedanst op Salva Mea, Insomnia en We Come One. Verder was ik niet eens zo'n fan, maar heb ze wel een paar keer gezien op festivals en die werden in die jaren volstrekt platgespeeld.

In 2002 was ik op Werchter, waar ik Faithless zag. Eerder dat jaar stonden ze ook op Pinkpop en in het programmaboekje werd daaraan gememoreerd. Er stond dat Faithless op Pinkpop eerder dat jaar het publiek zo'n groot muziekorgasme hadden bezorgd dat ze daar nog altijd aan het dweilen waren. Dat is me altijd bijgebleven.

R.I.P. Maxi Jazz.

Maxi Jazz overleden . Daar heb ik hééél vaak naar geluisterd in de nineties. Ik schrik er wel van eigenlijk.

Ik las vanavond dat Faithless op Pinkpop in 1999 een lichte aardbeving heeft veroorzaakt met hun optreden, dankzij het dansende en springende publiek. Dat heeft Maxi Jazz toch maar even veroorzaakt.

Ben er ook van geschrokken. Toch wel een icoon, had ook geen idee dat hij 'al' 65 was - nog steeds veel te jong.

Heb hele goede herinneringen aan Faithless live; zelden een artiest zo het publiek zien bespelen.

R.I.P.

R.I.P. Maxi Jazz. Een groot icoon.

God Is a DJ…and he returned to heaven.

Dat volksmenner klink niet zo aardig, maar verder wel een mooi stukje over hem.

Sjamaan, volksmenner en publiekscharmeur: afscheid van Faithless-frontman Maxi Jazz

Larry Greene, een van de betere zangers in het AOR/melodic rock-genre, is overleden. Hij zong op het - in kleine kring - legendarische debuut van de band Fortune, en op de albums van Harlan Cage.

https://business.facebook.com/pg/fortunerockers/posts/

Ik kende hem niet, maar De Stentor meldt vandaag dat Jo Mersa is overleden aan de gevolgen van een astma-aanval. Kleinzoon van Bob Marley en goed voor twee EP's, waarvan er eentje op MusicMeter staat. 31 jaar geworden, dat is wel héél jong. En tragisch...

Gast
geplaatst: vandaag om 04:42 uur

geplaatst: vandaag om 04:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.