Muziek / Nieuws / R.I.P. #2
zoeken in:
0
geplaatst: 24 december 2022, 17:37 uur
0
geplaatst: 24 december 2022, 18:00 uur
Zat net wat te surfen voor info en las ergens in een zijbalk dat Maxi Jazz zou zijn overleden. Geloofde het niet, maar ja hierboven staat het toch echt. Dat hij toch "al" 65 was, had ik hem niet gegeven.
Maxi Jazz
R.I.P.
Maxi Jazz

R.I.P.
1
geplaatst: 24 december 2022, 18:06 uur
Maxi Jazz - man met charisma, stage presence, een Faithless concert vergeet je niet snel. Salva eum!
R.I.P.
R.I.P.
0
geplaatst: 24 december 2022, 18:21 uur
Een Faithless concert met Maxi Jazz vergeet je inderdaad niet snel. Gelukkig is God a DJ.
R.I.P. Maxi Jazz
R.I.P. Maxi Jazz

0
geplaatst: 24 december 2022, 19:21 uur
Zo, de dood klopt nu ook al aan bij jaren negentig acts, RIP Maxwell Fraser
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 24 december 2022, 20:41 uur
Geen I can't get no sleep meer
R.I.P. Maxi Jazz
R.I.P. Maxi Jazz
0
geplaatst: 24 december 2022, 21:03 uur
R.i.p. Maxi Jazz. Overviel me daarnet enorm toen ik het hoorde.
4
geplaatst: 24 december 2022, 21:15 uur
Schrok er ook van toen ik het vanmiddag hoorde. Wist wel dat hij wat ouder was dan de gemiddelde jaren '90 popster, maar niet dat hij gezondheidsproblemen had. In de jaren '90 en vroege jaren '00 heel wat afgedanst op Salva Mea, Insomnia en We Come One. Verder was ik niet eens zo'n fan, maar heb ze wel een paar keer gezien op festivals en die werden in die jaren volstrekt platgespeeld.
In 2002 was ik op Werchter, waar ik Faithless zag. Eerder dat jaar stonden ze ook op Pinkpop en in het programmaboekje werd daaraan gememoreerd. Er stond dat Faithless op Pinkpop eerder dat jaar het publiek zo'n groot muziekorgasme hadden bezorgd dat ze daar nog altijd aan het dweilen waren. Dat is me altijd bijgebleven.
R.I.P. Maxi Jazz.
In 2002 was ik op Werchter, waar ik Faithless zag. Eerder dat jaar stonden ze ook op Pinkpop en in het programmaboekje werd daaraan gememoreerd. Er stond dat Faithless op Pinkpop eerder dat jaar het publiek zo'n groot muziekorgasme hadden bezorgd dat ze daar nog altijd aan het dweilen waren. Dat is me altijd bijgebleven.
R.I.P. Maxi Jazz.
0
geplaatst: 24 december 2022, 21:47 uur
Maxi Jazz overleden
. Daar heb ik hééél vaak naar geluisterd in de nineties. Ik schrik er wel van eigenlijk.
. Daar heb ik hééél vaak naar geluisterd in de nineties. Ik schrik er wel van eigenlijk.
0
geplaatst: 24 december 2022, 21:53 uur
Ik las vanavond dat Faithless op Pinkpop in 1999 een lichte aardbeving heeft veroorzaakt met hun optreden, dankzij het dansende en springende publiek. Dat heeft Maxi Jazz toch maar even veroorzaakt. 

0
geplaatst: 24 december 2022, 21:53 uur
Ben er ook van geschrokken. Toch wel een icoon, had ook geen idee dat hij 'al' 65 was - nog steeds veel te jong.
Heb hele goede herinneringen aan Faithless live; zelden een artiest zo het publiek zien bespelen.
R.I.P.
Heb hele goede herinneringen aan Faithless live; zelden een artiest zo het publiek zien bespelen.
R.I.P.
1
geplaatst: 25 december 2022, 13:52 uur
Dat volksmenner klink niet zo aardig, maar verder wel een mooi stukje over hem.
Sjamaan, volksmenner en publiekscharmeur: afscheid van Faithless-frontman Maxi Jazz
Sjamaan, volksmenner en publiekscharmeur: afscheid van Faithless-frontman Maxi Jazz
0
geplaatst: 28 december 2022, 09:20 uur
Larry Greene, een van de betere zangers in het AOR/melodic rock-genre, is overleden. Hij zong op het - in kleine kring - legendarische debuut van de band Fortune, en op de albums van Harlan Cage.
https://business.facebook.com/pg/fortunerockers/posts/
https://business.facebook.com/pg/fortunerockers/posts/
0
geplaatst: 28 december 2022, 11:02 uur
Ik kende hem niet, maar De Stentor meldt vandaag dat Jo Mersa is overleden aan de gevolgen van een astma-aanval. Kleinzoon van Bob Marley en goed voor twee EP's, waarvan er eentje op MusicMeter staat. 31 jaar geworden, dat is wel héél jong. En tragisch...
* denotes required fields.