Muziek / Nieuws / Record Store Day voor Vinylfreaks vooral leuk
zoeken in:
0
geplaatst: 5 april 2014, 17:23 uur
Vaak zie je nog wel wat weekjes er na de items op stapel liggen ja 

0
geplaatst: 7 april 2014, 08:07 uur
aERodynamIC schreef:
omdat ik de hele dag met Revere op stap ben: 13.00 Velvet Breda, 15.00 Velvet Den Haag en 17.00 Velvet Rotterdam.
omdat ik de hele dag met Revere op stap ben: 13.00 Velvet Breda, 15.00 Velvet Den Haag en 17.00 Velvet Rotterdam.
Velvet Den Haag

0
geplaatst: 7 april 2014, 17:51 uur
Staat ook een beetje stom op de site van Recordstore Day.... Paagman (en die werkt samen met Velvet).
Velvet Music Den Haag ? Record Store Day Nederland - recordstoreday.nl
Verwarrend dus.
Overigens staat Revere in Den Haag om logistieke redenen 15.15 uur op het programma.
Velvet Music Den Haag ? Record Store Day Nederland - recordstoreday.nl
Verwarrend dus.
Overigens staat Revere in Den Haag om logistieke redenen 15.15 uur op het programma.
0
geplaatst: 7 april 2014, 18:08 uur
aERodynamIC schreef:
Hoezo, ben je als bandchauffeur bang voor de zoveelste bekeuring voor snelheidsoverschrijding of wil Stephen eerst nog langs de Febo

0
geplaatst: 7 april 2014, 20:01 uur
Dat willen al die artiesten, Justin Curfman kreeg t ook goed weg 

0
geplaatst: 8 april 2014, 16:03 uur
Wellicht hebben we hier een Marokkaanse culinaire noviteit te pakken waarvoor wellicht het Wilders-adagium wel zou mogen gelden.
Andere (culinaire) tractaties voor buitenlandse (muzikale) gasten bestaan o.m. uit:
* een open been (a.k.a. frikadel spesjaal), een JosBrinkie (dikke del met satésaus)
* een puhtatje oorlog
* broodje warm vlees (a.k.a. 'aangereden hond')
* drop (liefst in pondzakken)
Niets van dat al hier - doe mij maar risotto van quinoa, met lamsbout en zwarte bonen
Andere (culinaire) tractaties voor buitenlandse (muzikale) gasten bestaan o.m. uit:
* een open been (a.k.a. frikadel spesjaal), een JosBrinkie (dikke del met satésaus)
* een puhtatje oorlog
* broodje warm vlees (a.k.a. 'aangereden hond')
* drop (liefst in pondzakken)
Niets van dat al hier - doe mij maar risotto van quinoa, met lamsbout en zwarte bonen

0
geplaatst: 18 april 2014, 11:01 uur
Ik ben dit weekend de vinden bij Velvet Delft voor een groot aantal optredens. Daarnaast probeer ik het volgende lijstje aan vinyl te kopen.
Beach Boys – Surfin’ Safari
Bruce Springsteen – American Beauty
Deep Purple – Shades of Purple
Doors – Weird Scenes Inside the..
Jimi Hendrix – Live at Moneterey
Songs: Ohia – Journey On: Collected Singles
Stranglers – Peaches
Meer informatie over Record Store Day 2014 op Platendraaier.
Songs: Ohia – Journey On: Collected Singles
Stranglers – Peaches
Meer informatie over Record Store Day 2014 op Platendraaier.
0
geplaatst: 18 april 2014, 14:09 uur
Die Songs: Ohia – Journey On: Collected Singles boxset ziet er wel erg mooi uit zeg! Maar 90 euro gaat me wel erg ver voor één item..
0
geplaatst: 18 april 2014, 14:26 uur
HugovdBos schreef:
Ik ben dit weekend de vinden bij Velvet Delft voor een groot aantal optredens.
Ik ben dit weekend de vinden bij Velvet Delft voor een groot aantal optredens.
Daar zal ik rond een uur of half negen/negen uur ook te vinden zijn om mijn aankopen te doen, misschien ook nog rond 19.00 voor het concert van Boxer Rebellion maar dat ligt aan hoe het optreden van Revere gaat lopen in de Velvet te Rotterdam welke om 17.00 gaat beginnen maar waarvan de eindtijd nog niet bekend is.
0
geplaatst: 18 april 2014, 14:36 uur
Volgens mij enkel in Amerika en Engeland te koop tijdens RSD maar ik hoop heel erg dat de ZTT 7 inch box ook hier in Olanda te koop zal zijn.
7-inches Included:
1. Art of Noise: Beat Box (Diversion Six) / Beat Box (Diversion Seven)
2. Frankie Goes To Hollywood: Relax / One September Monday
3. Propaganda: Dr. Mabuse / Dr. Mabuse der Spieler
4. Andrew Poppy: 32 Frames For Orchestra / The Impossible Net
5. Act: Chance / Winner ‘88
6. 808 State: Pacific 707 / Pacific B
7. Shane MacGowan: Haunted (with Sinead O’Connor) / The Song With No Name
8. The Frames: Pavement Tune / Steal My Body
9. Zambient Two: Heights of Abraham – Dolphins / Lisa Stansfield – When Love Breaks Down
10. The Buggles – I Am A Camera / Fade Away
7-inches Included:
1. Art of Noise: Beat Box (Diversion Six) / Beat Box (Diversion Seven)
2. Frankie Goes To Hollywood: Relax / One September Monday
3. Propaganda: Dr. Mabuse / Dr. Mabuse der Spieler
4. Andrew Poppy: 32 Frames For Orchestra / The Impossible Net
5. Act: Chance / Winner ‘88
6. 808 State: Pacific 707 / Pacific B
7. Shane MacGowan: Haunted (with Sinead O’Connor) / The Song With No Name
8. The Frames: Pavement Tune / Steal My Body
9. Zambient Two: Heights of Abraham – Dolphins / Lisa Stansfield – When Love Breaks Down
10. The Buggles – I Am A Camera / Fade Away
0
geplaatst: 18 april 2014, 16:39 uur
vigil schreef:
Daar zal ik rond een uur of half negen/negen uur ook te vinden zijn om mijn aankopen te doen, misschien ook nog rond 19.00 voor het concert van Boxer Rebellion maar dat ligt aan hoe het optreden van Revere gaat lopen in de Velvet te Rotterdam welke om 17.00 gaat beginnen maar waarvan de eindtijd nog niet bekend is.
(quote)
Ik probeer er ook om half negen te zijn voor mijn inkopen, Rotterdam is dichter bij voor mij maar wil graag op één plek blijven voor de optredens vandaar dus Delft.
Môrthul schreef:
Die Songs: Ohia – Journey On: Collected Singles boxset ziet er wel erg mooi uit zeg! Maar 90 euro gaat me wel erg ver voor één item..
Waar heb je die prijs vandaan gehaald?
0
geplaatst: 18 april 2014, 16:50 uur
Had even een deelnemende muziekzaak gemaild of ze deze box binnen zouden krijgen en of de prijs al bekend was, om te voorkomen dat ik voor niets zou gaan, en toen kreeg ik dit te horen. Had trouwens ook al gezien dat de prijs in Amerika rond de 109 dollar is 

0
geplaatst: 18 april 2014, 16:56 uur
90 euro klopt ook niet, winkels mogen inpricipe zelf weten wat ze er voor vragen binnen een bepaalde marge, maar die Songs Ohia box kost +/- 80€, nog veel geld maar wel een 10tje minder.
Alle singels + CD met ze er op en nog wat dingetjes.
Alle singels + CD met ze er op en nog wat dingetjes.
0
geplaatst: 18 april 2014, 17:13 uur
Môrthul schreef:
Had even een deelnemende muziekzaak gemaild of ze deze box binnen zouden krijgen en of de prijs al bekend was, om te voorkomen dat ik voor niets zou gaan, en toen kreeg ik dit te horen. Had trouwens ook al gezien dat de prijs in Amerika rond de 109 dollar is
Wel prijzig inderdaad maar blijft toch een gave boxset. Morgen maar even kijken wat ik wel en niet besluit te kopen, een te groot aanbod dit jaar wat mij betreft. Misschien dat ze het beter tot max. 100 exclusieve releases kunnen beperken.
0
geplaatst: 19 april 2014, 14:33 uur
Ik had graag de 4LP R.E.M. Unplugged 1991-2001 willen kopen. Maar helaas..om 10 uur al verkocht bij Velvet Amersfoort. Ze hadden ook maar 1 exemplaar binnen gekregen.
Andere interessant releases als The Field of Hamilton Leithauser ook niet gezien.
Andere interessant releases als The Field of Hamilton Leithauser ook niet gezien.
0
geplaatst: 19 april 2014, 20:11 uur
perlon schreef:
Ik had graag de 4LP R.E.M. Unplugged 1991-2001 willen kopen. Maar helaas..om 10 uur al verkocht bij Velvet Amersfoort. Ze hadden ook maar 1 exemplaar binnen gekregen.
Een tiental platenzaken in de (zeer ruime) buurt gebeld om 10u, en ofwel hadden ze die REM niet binnengekregen, ofwel slechts eentje ("maar hij wordt nét verkocht, helaas").

0
geplaatst: 19 april 2014, 20:41 uur
Ik heb hem vandaag in mijn handen gehad, die R.E.M box.. verkocht aan de eerste gelukkige 
Zelf heb ik de box 'Journey On' van Songs Ohia gekocht, fijn ding!

Zelf heb ik de box 'Journey On' van Songs Ohia gekocht, fijn ding!
0
geplaatst: 20 april 2014, 12:31 uur
Ik was al vroeg in Delft, zo rond kwart over 8 maar zowel bij Velvet als bij Sounds was de box van Songs Ohia al verkocht.
Nog wel de volgende platen kunnen aanschaffen:
Nog wel de volgende platen kunnen aanschaffen:
0
geplaatst: 20 april 2014, 12:46 uur
Raad ik je aan om maandag om 12 uur bij de Plaatboef te buurten, daar hebben ze er nog 1 voor 80 €
0
geplaatst: 20 april 2014, 15:59 uur
Als ik zin heb kom ik even bij je buurten Ducoz.... kijken wat er allemaal is blijven liggen want ik heb nergens tijd voor gehad gisteren terwijl er misschien wel leuke dingen tussen zitten (Hendrix b.v.).
0
Sietse
geplaatst: 21 april 2014, 19:19 uur
Vandaag nog ff naar de winkel geweest omdat ik zaterdag niet kon.
Van mijn wensenlijstje waren maar 5 titels binnen gekomen en na beluistering geen van deze gekocht omdat ze toch gewoon niet zo goed waren.
Dat waar ik het meeste naar uitkeek was bij Concerto maar 1 examplaar van binnen gekomen en in veel andere winkels (wat ik heb gehoord) zelfs helemaal niet...en dat was de Songs: Ohio boxset. Bekende van me heeft die mee naar huisgenomen...
Van mijn wensenlijstje waren maar 5 titels binnen gekomen en na beluistering geen van deze gekocht omdat ze toch gewoon niet zo goed waren.
Dat waar ik het meeste naar uitkeek was bij Concerto maar 1 examplaar van binnen gekomen en in veel andere winkels (wat ik heb gehoord) zelfs helemaal niet...en dat was de Songs: Ohio boxset. Bekende van me heeft die mee naar huisgenomen...
0
geplaatst: 22 april 2014, 20:21 uur
Sietse schreef:
Geen paniek. Deze wordt op een later moment nog een keer uitgebracht... Zie deze lijst (PDF) en dan pagina 10.Dat waar ik het meeste naar uitkeek was bij Concerto maar 1 examplaar van binnen gekomen en in veel andere winkels (wat ik heb gehoord) zelfs helemaal niet...en dat was de Songs: Ohio boxset. Bekende van me heeft die mee naar huisgenomen...
0
geplaatst: 22 april 2014, 20:59 uur
Waar haal jij dat dan uit? Ik zie slechts staan dat er maar 800 stuks van waren!
0
geplaatst: 22 april 2014, 21:17 uur
Ducoz schreef:
Waar haal jij dat dan uit? Ik zie slechts staan dat er maar 800 stuks van waren!
Even naar boven scrollen en dan zie je dit staan:Waar haal jij dat dan uit? Ik zie slechts staan dat er maar 800 stuks van waren!
THE RELEASES ON THIS LIST ARE EXCLUSIVE ON RECORD STORE DAY BUT WILL BE RELEASED TO OTHER RETAILERS IN THE FUTURE
0
geplaatst: 22 april 2014, 21:41 uur
Ah oke, maar dat wil niet zeggen dat dat voor alles geld. Anders is dat ook een beetje neppen, toch?
* denotes required fields.