MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Nieuw in de Top 40: 2018

zoeken in:

Alweer een re-entry, Top 40 heeft zijn houding tegenover re-entries duidelijk aangepast.

Overigens de eerste Gaga-hit in 5 jaar.

Ik hoor echt niets in dat nummer van Bradley Cooper en Gaga. Misschien moet je de film zien om het echt te waarderen.

Heeft Million Reasons niet in de top 40 gestaan?

Joren999 schreef:
Heeft Million Reasons niet in de top 40 gestaan?

Nee, tipparade. Wel top 10 in de VS na haar Superbowl Halftime-optreden aldaar...

Ah ok. Die kwam eind vorig jaar nog wel geregeld voorbij op Q-Music dus ik ging er eigenlijk automatisch vanuit dat die dan ook wel in de top 40 had gestaan.

Oh nee, zelfs geen tipparade als ik het zo zie. Kan zijn dat de radio hem later heeft opgepikt.

Ja een duidelijk geval van hoe belangrijk streams zijn geworden. Als Million Reasons wat meer gestreamd had geweest hadden vast andere radio stations het ook opgepikt. Hartstikke toegankelijk nummer.

Shallow is trouwens top, maar krijgt idd veel meer kracht in de bijbehorende film!

catdog schreef:
Ja een duidelijk geval van hoe belangrijk streams zijn geworden. Als Million Reasons wat meer gestreamd had geweest hadden vast andere radio stations het ook opgepikt. Hartstikke toegankelijk nummer.

Zelfde als 'Love on the Brain' dat tot twee keer toe in de tipparade strandde . #stillbitter

Ondertussen: Rechter: 538 moet top-40 tot einde van het jaar blijven uitzenden | NOS

Dachten ze echt per direct er onderuit te kunnen?

https://www.telegraaf.nl/entertainment/2752974/na-zes-jaar-weer-nederlandse-zangeres-op-1

Wel bijzonder nieuwsfeit, maar ik vond het liedje niet bijzonder.

Zeg even wie, ik lees uit principe niet de Telegraaf.

Davina Michelle met Duurt te lang (uit Beste zangers)

Echt een draak van een nummer. Onbegrijpelijk.

Een cover van Fit overigens. Ik had hem de hit eigenlijk meer gegund. Verder vind ik het best een aardig liedje, ik kan de populariteit ook wel begrijpen.

Je vindt het te lang duren zeker.

Dat heerlijk nummertje staat nu al vierde. Nog 1 of 2 weekjes, en hij staat op nummer ÉÉN.

Ik denk dat Davina Michelle nog heel wat weekjes op 1 blijft plakken. De streams lopen flink uit (nu ook 1 bij Spotify) en in de Airplay top 40 van Soundaware stijgt ze flink door naar 23.

Frank voor Klank schreef:
Ik denk dat Davina Michelle nog heel wat weekjes op 1 blijft plakken. De streams lopen flink uit (nu ook 1 bij Spotify) en in de Airplay top 40 van Soundaware stijgt ze flink door naar 23.
Nee! Taki Taki moet op één.

slap nummer van Ariana. Jammer, de vorige singles waren echt de moeite waard.

Ik vind het bijzonder hoe goed het nummer van Ariana het doet. Wat het expliciet noemen van haar exen al niet kan doen? Ze heeft veel betere singles uitgebracht...

Eens, No Tears Left to Cry en God Is a Woman behoren tot de absolute top van de moderne hitparadepop. Deze laatste is maar matigjes. Laten we het erop houden dat niet elke tegenslag in het leven van artiesten leidt tot artistieke prestaties.

Kunnen we het hebben over Billie Eilish in de Top 40? Omg die zag ik niet aankomen

Arrie schreef:
En volgens mij is dat hit nr. 42 van David Guetta, wat betekent dat ie ondertussen erg dicht bij het record van Normaal komt, namelijk: 46 hits zonder een nummer 1-hit te scoren.

Say My Name is nummer 45!

Hoeveel van die 45 zal ie zelf geproduceerd hebben?

Gast
geplaatst: vandaag om 09:09 uur

geplaatst: vandaag om 09:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.