MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival #3

zoeken in:
Joy4ever schreef:
Verveelt echt snel dat Zweden
Vind je? Ik heb dit al weken in m'n hoofd

SAUNAAAAA!!

Ineens krijg ik het gevoel dat Finland dit kan gaan winnen van deze Finse Zweden. Geen idee waarom.

Dit gaat een traditie worden: een stadion met schermen. Let maar op.

Waterloo het beste nummer van vanavond

Onweerwolf
Die drag queen is leuk.

aERodynamIC schreef:
Ineens krijg ik het gevoel dat Finland dit kan gaan winnen van deze Finse Zweden. Geen idee waarom.

Zingen allebei over handelingen waarbij je je kleren uitdoet. En waar je heet van wordt.

En dan nu het nummer waarvan ik nu verwacht dat het gaat winnen: Frankrijk.

Laten we hopen van niet

Dit gaat gegarandeerd 12 punten van het Nederlandse publiek krijgen. Die vallen hier als bakvissen voor.

Jury winnaar mogelijk wel, public votes niet. Maar erg mooi nummer.

Onweerwolf
Ward schreef:
Laten we hopen van niet

Dat zou echt een deceptie zijn van Maneskin proporties ja. Toen moest Frankrijk wel winnen.

Frankrijk wil heel graag winnen. Vroeger stuurden ze gewoon waar ze zin in hadden. Tegenwoordig sturen ze nummers om te winnen. Van grote artiesten daar. Ik denk dat het niet dit jaar gaat zijn. Maar een Franse winst binnen enkele jaren is niet te vermijden.

Ik kijk op de bbc, fijn om te horen dat Graham Norton ook aan spetterpoep moest denken bij de staging

Louane heeft wel mooiere liedjes. Zeker niet slecht, maar ik hoor er geen winnaar in

Kan vriezen kan dooien als het gaat om meedoen voor de winst. Een kurkregen is het sowieso.

Zwitserland is veel mooier in de categorie ballads met zangeres. Dit is veel beter dan Israel, dat dan weer wel.

Onweerwolf
Ik vind haar niet fijn aanwezig.

Frankrijk mag ook winnen van mij. Erg mooi nummer

Franse liedjes moeten het blijkbaar hebben van de herhaling. Claude had de lalalala’s het hele nummer door. Louane de mamamamamans

Dan nu het themanummer van San Remo, die voor San Marino optreedt.

Waarom zingt iedereen over Italië?

San Marino stuurt gewoon het thema van San Remo, De staging werkt echter niet en het feestje blijft een beetje uit. Ik denk dat Say Na Na Na de hoogste Sanmarinese inzending blijft.

De zangers mochten zelfs niet mee in de vlaggenparade. Blijft wat raar.

Leuk geprobeerd. En nu van dat podium af. Had bij de tweede halve finale moeten blijven. Mijn hands gaan hier niet van up.

Poek schreef:
Waarom zingt iedereen over Italië?
Nog niet in Bella Italia geweest?

Matig liedje

Onweerwolf
San Marino is wel beter dan in de semi.

Zwitserland klinkt zeker mooi, maar ik heb meer met Frankrijk. Ik mis mijn moeder ook na het nummer maman

Wacht! Hij kan wel zingen! 1-2-3-4.

Zjerm! Heerlijke afsluiter.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:28 uur

geplaatst: vandaag om 15:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.