Muziek / Algemeen / Eurovisie Songfestival #3
zoeken in:
0
geplaatst: 19 december 2024, 16:07 uur
Ongelofelijk, kunnen ze niet één keer een kwalitatief goede artiest sturen?
Ik hoopte op Anouk.
Nope, dit gaat niks worden. Laatste zullen we niet worden, denk ergens in de middenmoot.
Ik hoopte op Anouk.
Nope, dit gaat niks worden. Laatste zullen we niet worden, denk ergens in de middenmoot.
1
geplaatst: 19 december 2024, 16:09 uur
Juul1998B schreef:
Ongelofelijk, kunnen ze niet één keer een kwalitatief goede artiest sturen?
Ik hoopte op Anouk.
5 jaar geleden winst, 10 jaar geleden tweede, ook nog een aantal top-10 noteringen... nee, ik durf wel te beweren dat ze zijn geslaagd kwalitatief goede artiesten te sturen. Wat je van Claude vindt, is tot daar aan toe. Alles valt of staat met het nummer, maar ik zie wel potentie met zijn frisheid.Ongelofelijk, kunnen ze niet één keer een kwalitatief goede artiest sturen?
Ik hoopte op Anouk.
0
geplaatst: 19 december 2024, 16:09 uur
Jij begint ook al vroeg op de dag met drinken of niet?
Maar goed, heel goede keus!
0
geplaatst: 19 december 2024, 16:11 uur
Nope, ik ben gwn realistisch. Had niet mijn keuze geweest, zeker als anouk de andere optie was.
0
geplaatst: 19 december 2024, 16:11 uur
Prima keuze, lekkere nummers.
Nu maar hopen dat ze ook zo'n knaller sturen naar het Songfestival, want de naam alleen is niet genoeg.
Nu maar hopen dat ze ook zo'n knaller sturen naar het Songfestival, want de naam alleen is niet genoeg.
4
geplaatst: 19 december 2024, 16:12 uur
Juul1998B schreef:
Nope, ik ben gwn realistisch. Had niet mijn keuze geweest, zeker als anouk de andere optie was.
Anouk is te oud. Klinkt lullig maar is gewoon zo. De ouwetjes doen het maar zelden goed (ook grote namen niet).
En willen we vooraf al gezeik hebben over haar transgender uitspraken?!
1
geplaatst: 19 december 2024, 16:35 uur
Ik zat juist niet te hopen op Anouk. Zoals aero al zegt was dat niks geworden. Anouk is te oud, is al een keer geweest (vele artiesten waaronder voormalige winnaars flopten de tweede keer of vielen op zijn minst heel erg tegen) en suggeerde dat ze met rocknummer was gegaan. Ik denk dat ze de finale niet gehaald had. Haar rockkant zou echt niets zijn geworden.
Claude is niet direct mijn smaak. Maar daar is met het juiste nummer zeker wat van te maken.
Claude is niet direct mijn smaak. Maar daar is met het juiste nummer zeker wat van te maken.
1
geplaatst: 19 december 2024, 16:39 uur
Leuk dat er een Westfries gaat! Twee jaar geleden werd een Westfries elfde, benieuwd of Claude dat nog kan verbeteren.
0
geplaatst: 19 december 2024, 16:53 uur
Poek schreef:
Leuk dat er een Westfries gaat! Twee jaar geleden werd een Westfries elfde, benieuwd of Claude dat nog kan verbeteren.
Ja, zo kun je er ook naar kijken.Leuk dat er een Westfries gaat! Twee jaar geleden werd een Westfries elfde, benieuwd of Claude dat nog kan verbeteren.
1
geplaatst: 19 december 2024, 17:22 uur
Ben er ook geen fan van, voor mij een beetje Stromae light tot nu toe. Maar ach, het kan alleen maar meevallen (hij heeft in ieder geval een goede stem) en ik denk dat hij ook wel Europese doorbreekpotentie heeft.
0
geplaatst: 19 december 2024, 17:36 uur
Leuke keuze! Ik dacht eigenlijk altijd dat hij een Belg was.
1
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 19 december 2024, 18:05 uur
herman schreef:
Ben er ook geen fan van, voor mij een beetje Stromae light tot nu toe. Maar ach, het kan alleen maar meevallen (hij heeft in ieder geval een goede stem) en ik denk dat hij ook wel Europese doorbreekpotentie heeft.
(quote)
Zeg maar Stromae 0.0
Voor de rest ben ik het met je eens
0
Onweerwolf
geplaatst: 19 december 2024, 19:58 uur
Letterlijk wat ik ook dacht.
Zou kunnen verrassen met een goed nummer maar ik vind het ook wel weer erg veilig.
1
geplaatst: 19 december 2024, 20:00 uur
Stromae light is het zeker maar juist daardoor wel slim om te sturen. Ligt bekend in de oren voor velen en het Songfestival is nooit origineel geweest als trendsetter, integendeel: altijd achter de feiten aanhobbelen dus het is helemaal niet verkeerd om zoiets eens te sturen (moet dat wel gebeuren natuurlijk).
Het is veilig maar nog een keer de Joost hype was onmogelijk: dat gaan we niet snel meer meemaken, dus prima. En dan liever weer een nieuw iemand dan Anouk of Douwe Bob.
Het is veilig maar nog een keer de Joost hype was onmogelijk: dat gaan we niet snel meer meemaken, dus prima. En dan liever weer een nieuw iemand dan Anouk of Douwe Bob.
1
Onweerwolf
geplaatst: 19 december 2024, 20:05 uur
Waarom zou de Joost hype niet opnieuw kunnen? Er zijn toch wel meer creatieve artiesten te vinden? Gewoon zoeken naar eentje zonder stoornis.
Maar goed als je die jury ziet dan weet je wel dat de Troskompascore voorrang blijft hebben.
Zo'n Jaap Reesema, die maakt echt wanstaltige bagger en z'n populariteit bewijst wel dat Nederland geen smaak heeft.
Maar goed als je die jury ziet dan weet je wel dat de Troskompascore voorrang blijft hebben.
Zo'n Jaap Reesema, die maakt echt wanstaltige bagger en z'n populariteit bewijst wel dat Nederland geen smaak heeft.
0
Onweerwolf
geplaatst: 19 december 2024, 20:09 uur
Gezien dat filmpje van de camping TV is het maar goed dat we Claude sturen en niet de palingdroomvrouw van GrafGantz. 

0
geplaatst: 19 december 2024, 20:13 uur
Onweerwolf schreef:
Waarom zou de Joost hype niet opnieuw kunnen? Er zijn toch wel meer creatieve artiesten te vinden?
Waarom zou de Joost hype niet opnieuw kunnen? Er zijn toch wel meer creatieve artiesten te vinden?
Vast. En vast eentje die MuMe-proof is. Maar eentje die aanslaat op de basisscholen, in de bejaardentehuizen, bij het alternatieve publiek en bij de top 40 liefhebber? Zou er geen eentje weten (maar goed ik had dat succes van Joost vooraf ook niet verwacht: dat ie populair was bij een bepaald publiek wist ik, maar dat ie zo zou aanslaan, ook in Europa was toch best bijzonder).
Ik heb wel een hekel aan tweetalige nummers en dat gaat het worden las ik (niet verrassend natuurlijk).
0
geplaatst: 19 december 2024, 20:16 uur
Bijzondere mensen zullen altijd opvallen, en juist om die reden gaat claude geen succes worden. Prima kerel hoor, prima stem maar allemaal erg veilig en gewoontjes.
2
geplaatst: 19 december 2024, 20:29 uur
Onweerwolf schreef:
Gezien dat filmpje van de camping TV is het maar goed dat we Claude sturen en niet de palingdroomvrouw van GrafGantz.
*palindroom. GrafGantz is geen Volendammer.
1
geplaatst: 19 december 2024, 20:40 uur
Juul1998B schreef:
Bijzondere mensen zullen altijd opvallen, en juist om die reden gaat claude geen succes worden. Prima kerel hoor, prima stem maar allemaal erg veilig en gewoontjes.
Mwoah, Duncan? Måns? Emmelie? Ell & Niki? Lena? schattebout Alexander Rybak?
Zijn die zo opvallend? Genoeg gekkigheid wat totaal niet wist te scoren. Bij het Songfestival is niets gegarandeerd

Het is zeker veilig. Maar ach: even een jaartje veilig is niet erg. De man schijnt een top 10 hit in Italië gehad te hebben en scoorde ook in andere landen. Blijkbaar slaat het internationaal aan en dat lijkt me wel zo handig.
0
geplaatst: 19 december 2024, 21:05 uur
Over mans gesproken. Die wil een loreentje doen. Doet weer mee aan melfest. Ik zie het niet direct voor me.
2
geplaatst: 19 december 2024, 21:14 uur
Ik vind Claude ook veel te veilig, onopvallend en saai. En echt goede liedjes heeft ie ook niet. De eerste hit was wel catchy, maar verder: mwoah.
0
geplaatst: 19 december 2024, 23:48 uur
"Over het liedje, dat pas op 6 november klaar was, mag Claude nog niets zeggen. "Behalve dat het tweetalig is. Welke twee talen wil ik nog even geheimhouden.""
Ik heb een vermoeden!
Ik heb een vermoeden!
0
geplaatst: 19 december 2024, 23:59 uur
Poek schreef:
Ik heb een vermoeden!
Ik heb een vermoeden!
Engels/Frans.....

Schijnt ie in Italië mee gescoord te hebben begreep ik.
Overigens net z'n album beluisterd: wel aardig, maar ook niet iets waar ik enorm voor warm loop of zo.
* denotes required fields.