Sietse
kijk en nu heb je eindelijk in mijn inziens wat argumenten aangegeven waar je iets mee kunt.
Jij haalt twee dingen naar voren, waar ik dus zo iets van heh...beperkte kijk op de werkelijkheid.
Je lijkt er van uit te gaan dat iemand op de pc [i]alleen[/] maar dingen jat. En dat is dus niet zo. Er gebeurd een hele hoop met samples, maar er zijn genoeg mensen die juist net helemaal geen samples gebruiken en dat is dus heel wat anders dan heel de tijd loopt te verkondigen. Dan ben wel degelijk bezig met zelf het geluid te creeeren en niet met te "jaten"
En om ff verder te gaan op jouw moeder die je aan de praat laat gaan met een computer programmatje....voor mij is ook niet iedereen die iets met geluid op de pc doet een muzikant. Ik ben van mening dat je wel bewust moet zijn van wat je doet. Weten dat als ik dit doe, dan krijg ik dit resultaat. En om nog maar eens een keer een oud huisgenoot van me aan te halen "van betere software word je geen betere muzikant" wat sommige mensen wel denken...
goed bezoek, ik moet het hier bij laten