MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Computer-muzikanten, ja/nee?

zoeken in:
shappy1010
In Muziek > Algemeen > Nieuwe muzikale ontwikkelingen:

@brooklyn
Ik ben in de eerste plaats muzikant en daarom vind ik het prima dat 100.000 man naar U2 gaat, want daar staat tenminste een band, muzikanten en een zanger die toonladders kennen, een instrument kunnen bespelen, lyrics kunnen schrijven etc. of het dan Mac Donalds, massamuziek etc. is laat ik aan de muziekcritici over, maar er wordt tenminste MUZIEK gemaakt. Nogmaals, ik bezie muziek vanuit een muzikanten oogpunt, ik vind het echt jammer als kinderen geen pianoles of gitaarles meer nemen omdat ze liever plaatjes draaien (als DJ dan). Ik wil er ook niet eindeloos over doorzeiken, maarja emotie he. Hebben we het wel meer over hier.

Welkom in de 21e eeuw ettettummu, waar de computer een volwaardig muziekinstrument is.

alleen voor de gebruikers, lijkt me
daarnaast zijn er dan ook nog "liefhebbers" die 't gaan kopen
computer een muziekinstrument...

Toine Rorije
waarom een computer niet en een gitaar wel? leg even uit

omdat je geen e-mailtje naar een gitaar kunt sturen

Gitaren waar je een e-mail naar kunt versturen komen er vast ook nog wel

Toine Rorije
Nou en? je kunt een piano ook als een eettafel gebruiken.
Het gaat erom dat je ergens iets van muziek uit krijgt, niet wat je er nog meer mee kunt

@scientist:

ettettummu schreef:
omdat je geen e-mailtje naar een gitaar kunt sturen

Helaas Et het kan wel

Gitaar die kan emailen enz..

Over de samples laat ik mij niet uit.

Toine Rorije schreef:
Nou en?
Het gaat erom dat je ergens iets muziek uit krijgt, niet wat je er nog meer mee kunt
nee, het gaat er DUS om dat je ergens IETS uit krijgt
en jullie noemen dat dan muziek, ik dus niet

Et. Ik kan het niet méér eens zijn met je.

HiLL schreef:
Helaas Et het kan wel

HiLL schreef:
(quote)

Helaas Et het kan wel

Gitaar die kan emailen enz..

Over de samples laat ik mij niet uit.