MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Help! Ik zoek een videoclip

zoeken in:
In Muziek > Algemeen > Nummer en uitvoerder bij videoclip:

Ik ben op zoek naar het nummer en uitvoerder van een videoclip die ik enkele maanden geleden heb zien voorbijkomen maar helaas nergens meer kan terugvinden. Ik meen me te herinneren dat het een soort rapnummer was met in aanklacht het vrije wapenbezit in de VS, maar dat weet ik niet meer zeker. De clip begint met de zanger die een ondergrondse parking inwandelt (redelijk vredige muziek)naar een man ( vastgebonden? ) op een stoel. Plots neemt de zanger dan een geweer en schiet de man op de stoel dood. De rest van de clip zit vol van deze afwisseling in vrolijke vreedzame rap en choreografie met moordpartijen , ook weer zeer goed choreografie aaneengerijgd.. ik weet er dus niet veel meer van maar kan wel zeggen dat de clip binnenkwam toen ik hem zag. Weet iemand waarover ik het heb?

Kapae schreef:
In Muziek > Algemeen > Nummer en uitvoerder bij videoclip:

Ik ben op zoek naar het nummer en uitvoerder van een videoclip die ik enkele maanden geleden heb zien voorbijkomen maar helaas nergens meer kan terugvinden. Ik meen me te herinneren dat het een soort rapnummer was met in aanklacht het vrije wapenbezit in de VS, maar dat weet ik niet meer zeker. De clip begint met de zanger die een ondergrondse parking inwandelt (redelijk vredige muziek)naar een man ( vastgebonden? ) op een stoel. Plots neemt de zanger dan een geweer en schiet de man op de stoel dood. De rest van de clip zit vol van deze afwisseling in vrolijke vreedzame rap en choreografie met moordpartijen , ook weer zeer goed choreografie aaneengerijgd.. ik weet er dus niet veel meer van maar kan wel zeggen dat de clip binnenkwam toen ik hem zag. Weet iemand waarover ik het heb?

Lees vooral ook This Is America (song) - Wikipedia - en.wikipedia.org

Wow, super bedankt voor dit snelle antwoord. Dat is em! je maakt me superblij...! Goeie start dit jaar

Dat is inderdaad een clip die indruk maakt zeg...

Helpppp!!!!! Ik ben opzoek naar een nummer dat ik rond 2009 had gehoord en gezien op XITe/SlamTv het nummer werd gezongen door een licht getinte vrouw in een schitterende grijs glimmende achtige jurk(kostuum). Ze was buiten op een soort afgelegen plek ergens buiten dr stad volgens mij.En er was ook een blanke man in de videoclip te zien die uiteindelijk bij haar kwam( hij bleek opzoek te zijn naar iets volgens mij?). Het lied had ook een goeie beat bijv net als die beats van Avicii. Iets wat ik me van de lyrics kan herinneren zijn de woorden “ with u right then “ “ of right back” ( denk ik) hele vage herinnering maar zoek het lied al jaren

Hey allemaal, ik ben op zoek naar een Nummer en de Videoclip daarvan.

In de clip zie je een meid die terug komt van een feest, onder invloed is van drug en probeerd te slapen maar elke keer dat ze zich omdraait en overal waar ze kijk ziet de een klein irritant ventje met ADHD dansen, op der kussen, bed, nachtkastje en die houd maar niet op met dansen en raar lachen..
Is er hier iemand die mij kan vertellen welk nummer dit is

Alvast bedankt, Greetz Coert.

Hoi, ik ben op zoek naar 2 videoclips/artiesten.

Van de eerste kan ik mij herinneren dat je een familie ziet in hun ouderlijk huis, de vader is overleden en heeft een video achter gelaten waarin hij de kinderen opdracht geeft om op te zoek gaan naar iets. Je ziet allemaal flashbacks naar vroeger toen ze klein waren.
Ze eindigen op zolder en en vinden dan een brief? dat de vader het huis laat slopen op dat tijdstip.

De tweede is iets met een jongen en meisje die een disco of iets in glippen en dat ze betrapt worden en dan weg moeten komen van de bewakers.

Alvast bedankt voor het meedenken!

Lolopolo123 schreef:
Helpppp!!!!! Ik ben opzoek naar een nummer dat ik rond 2009 had gehoord en gezien op XITe/SlamTv het nummer werd gezongen door een licht getinte vrouw in een schitterende grijs glimmende achtige jurk(kostuum). Ze was buiten op een soort afgelegen plek ergens buiten dr stad volgens mij.En er was ook een blanke man in de videoclip te zien die uiteindelijk bij haar kwam( hij bleek opzoek te zijn naar iets volgens mij?). Het lied had ook een goeie beat bijv net als die beats van Avicii. Iets wat ik me van de lyrics kan herinneren zijn de woorden “ with u right then “ “ of right back” ( denk ik) hele vage herinnering maar zoek het lied al jaren

Kan het zijn dat het dit nummer/deze video is? Voldoet slechts deels aan de omschrijving maar wie weet.

Wowww het komt er wel heel erg in de buurt ervan vooral de stijl enzo heel erg bedankt maar dit is hem
Nog niet, ik ben zo benieuwd naar welke het wel is als je meer suggesties hebt kun je die aub delen? Nogmaals bedankt:) de omgeving en kostuum ect kloppen echt goed met wat ik bedoel

https://youtu.be/_GenVbVFdYw
^ de beat van t lied dat ik zoek had zon soortgelijke beat met een andere eindmelodie

Hallo,

Ik ben op zoek naar een nummer met een wat reggae achtig deuntje. De videoclip was geanimeerd, met zwarte vogels als personages. Het deuntje was heel erg vrolijk.

De lyrics bevatte iets als in de zin van:

"She didn't really really hurt me, she didn't really make make me cry. She didn't really go my way, but that's ok"

En iets met een vader van het personage dat steeds zingt:
"You're always gettin' into trouble!" ...

De lyrics via google heeft ook niet het juiste resultaat opgeleverd.

Is er iemand die weet wat het is?

Ik zoek een videoclip waarin een man een woestijnstadje binnenrijdt, en vervolgens allemaal zwangere vrouwen tegenkomt. Volgens mij was er ook nog iets met een hondsdolle man die vastgebonden in een kooi zat.

Wie oh wie?

Hoi ik ben op zoek naar een videoclip van een Nederlandse artiest. Het merendeel van de clip zie je hem optreden voor een zaal met publiek wat bestaat uit mensen aan kleine tafeltjes en kaarslicht. Het is een liefdesverhaal over de artiest en een meisje die bij hem weg is gegaan. Deze videoclip is tussen 2011 en 2014 gemaakt. Merendeel van de clip zie je de artiest optreden maar ook ff het meisje uit een auto komen. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Ik zoek een clip/song uit ik meen de early zeroes. De setting is een soort badhuis waarin twee dames aan het zwemmen en rondlopen zijn. De sfeer is donker en blauwgroen van het water. In mijn herinnering elektronisch/trance. Wie maakt een eind aan mijn zoektocht thanks!

Groenveld schreef:
Ik zoek een clip/song uit ik meen de early zeroes. De setting is een soort badhuis waarin twee dames aan het zwemmen en rondlopen zijn. De sfeer is donker en blauwgroen van het water. In mijn herinnering elektronisch/trance. Wie maakt een eind aan mijn zoektocht thanks!

deze misschien?//

Hoi! Ik zoek een videoclip welke ik nog vaag herinner uit mijn jeugd, ik kan me herinneren dat ik weg was van het nummer maar geen idee wie of wat het meer was, hopelijk kunnen jullie mij helpen! Hier een omschrijving van de video: Het is een vrouwelijke zangeres, a la Anouk. Ik denk Nederlands maar zingt in het Engels. De vudeoclip speelt zich af in de jaren 90 op straat, beetje donkere dag met veel auto's en ik herinner mij een viaduct. De vrouw heeft zwart/bruine dreadlocks maar is in mijn herinnering wel wit. Er gebeurt niet veel in de video anders dan dat de zangeres rondloopt? Hopelijk zegt iemand dit iets!

Germ (crew)
Dncbb schreef:
Hoi! Ik zoek een videoclip welke ik nog vaag herinner uit mijn jeugd, ik kan me herinneren dat ik weg was van het nummer maar geen idee wie of wat het meer was, hopelijk kunnen jullie mij helpen! Hier een omschrijving van de video: Het is een vrouwelijke zangeres, a la Anouk. Ik denk Nederlands maar zingt in het Engels. De vudeoclip speelt zich af in de jaren 90 op straat, beetje donkere dag met veel auto's en ik herinner mij een viaduct. De vrouw heeft zwart/bruine dreadlocks maar is in mijn herinnering wel wit. Er gebeurt niet veel in de video anders dan dat de zangeres rondloopt? Hopelijk zegt iemand dit iets!

Ik denk graag met je mee, maar dit is een lastige. Wat weet je nog van het nummer, is het een ballad of een up-tempo song? En over welk jaar hebben we het ongeveer?

Germ schreef:
(quote)

Ik denk graag met je mee, maar dit is een lastige. Wat weet je nog van het nummer, is het een ballad of een up-tempo song? En over welk jaar hebben we het ongeveer?

Hoi Germ, dank voor het meedenken. In mijn herinnering ziet de zangeres er een beetje r&b uit (zou zweren dat het een jonge Anouk was, maar dan met zwart haar). Het liedje is in mijn herinneren een typische 90's pop-song, up-tempo , jaar zou ergens rond 1995-2000 moeten liggen, hopelijk zegt dit wat meer!

Dncbb schreef:

Misschien deze uit 1995.

Dncbb schreef:

a very very long shot...........maar er zijn wel auto's en er wordt vooral rondgelopen

Germ (crew)
Dncbb schreef:
(quote)

Hoi Germ, dank voor het meedenken. In mijn herinnering ziet de zangeres er een beetje r&b uit (zou zweren dat het een jonge Anouk was, maar dan met zwart haar). Het liedje is in mijn herinneren een typische 90's pop-song, up-tempo , jaar zou ergens rond 1995-2000 moeten liggen, hopelijk zegt dit wat meer!

Ik dacht aan deze

Hoi! Ik ben al zo lang op zoek naar een nummer. Ik weet er nog heel weinig van. Ik herinner me van de videoclip dat het een zanger is die door de straten (lijkt op de VS) zingend aan het huppelen/wandelen/dansen is.

De zon schijnt, volgens mij klopt hij ook nog ergens aan. Mensen uit de buurt zijn ook te zien dacht ik. Het is een vrolijk nummer. Ik dacht ook van een bandje.

Ik weet nog zo weinig… Alleen wel dat ik het een leuk nummer vond. Taal: engels

Hopelijk is er iemand die nu met dit minimale zegt: ja ik weet het!

Nummer zal rond de 10-20 jaar oud zijn

De beschrijving heeft wel iets van Happy van Pharell, maar die zal het vast niet zijn.

Haha begrijp het idee, maar nee idd! Dat is hem niet.

Die past zeker bij m’n omschrijving, helaas niet de gene die ik zoek!

BrotherJohn
Drie die mij te binnen schieten:
- Coldplay - A Sky Full of Stars (maar is geen VS maar Australié)
- R.E.M. - ÜBerlin (maar is niet de zanger)
- Kiesza - Hideaway (maar is geen zanger en geen bandje)

Waarschijnlijk niet maar er gaat wel iemand huppelend door de straten

https://www.youtube.com/watch?v=mns9VeRguys&ab_channel=BobDylanVEVO

Nee helaas ook niet! Wel super bedankt voor al jullie antwoorden.

Uptown Funk van Bruno Mars misschien?

Gast
geplaatst: vandaag om 20:15 uur

geplaatst: vandaag om 20:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.