menu

Muziek / Algemeen / Help! Ik zoek een videoclip

zoeken in:
avatar van Poek
Sjappoo schreef:
Hoi, ik ben op zoek naar een videoclip en bijbehorend nummer, eind jaren negentig. Het nummer is 'who Let the dogs out', maar dan niet van de baha men maar van een stel skater achtige types die in een bejaardenhuis optreden en de boel op stelden zetten. Als ik zoek vind ik alleen maar de baha men, maar ik weet zeker dat die andere versie bestaat en veel meer rockt. Alvast dank!


Ben je zeker van de titel? Niet in de war met b.v. de band Dog Eat Dog?

Hallo allemaal,

Ik kwam deze site met toeval tegen omdat ik al heel lang opzoek ben na een liedje hoe die heet plus artiest
en hoop dat jullie me uit de brand kunnen helpen.

Het is een nummer die eind jaren 90 begin 00 uit kwam,
En begint met gitaar en drum intro, en later zingt de zanger iets van love is a bullet waiting for shoot me.

En in de video clip zie je een soort ja podium achtige draaimolen zegmaar waar de zanger opgeven moment ook op gaat liggen.

Hopelijk kunnen jullie me veder op weg helpen

Hey, ik ben op zoek naar een pop/dance nummer uit de jaren 90. Wat ik me kan herinneren van de videoclip is dat een man voor een spiegel zijn make up op en af doet. Hij was een travestiet en de make up up zijn gezicht was wit. Iemand toevallig een idee over welk nummer dit zou kunnen gaan? Alvast bedankt!!!

avatar van pureshores
Jordigielen schreef:
Hey, ik ben op zoek naar een pop/dance nummer uit de jaren 90. Wat ik me kan herinneren van de videoclip is dat een man voor een spiegel zijn make up op en af doet. Hij was een travestiet en de make up up zijn gezicht was wit. Iemand toevallig een idee over welk nummer dit zou kunnen gaan? Alvast bedankt!!!


Mirwais-Naïve song?

Yes!! Dat is m. Merci

Hallo allemaal, ik ben op zoek naar een dance nummer/videoclip uit 2018 denk ik. In de clip zie je 3 of 4 getinte gogo danseressen, met hoge blonde staart in, die zich aan het opmaken zijn in een kleedruimte, ze spreken Spaans maken grapjes en lachen. Daarna gaan ze de danszaal binnen. In die zaal staat een blonde zangeres (van dit nummer) op een blok te dansen en zingen.... Het nummer heeft een vakantie gevoel met mensen binnen en buiten in feeststemming... wie o wie...

In Muziek > Algemeen > videoclip met inzoomende foto's en zalige muziek:

rond de jaren 2000 was er een videoclip op de videozenders...
een clip met landschappen en inzoomende beelden in die landschappen en door kaders op een muur en in mensen hun ogen en dan weer landschappen...
ik denk dat het een nummer zonder tekst was of weinig tekst,
wat mss ook helpt voor die er iets van kennen is:

als tiener zat ik op de trein en luisterde ik op mp3 naar het lied en keek ik zo van links naar rechts en van onder naar boven op het voorbijgaand landschap. en deed ik die clip zowat na,

ik zoek al jaren naar dit lied, I WAN IT

avatar van Michiel Cohen
Koenvanengelgom schreef:
In Muziek > Algemeen > videoclip met inzoomende foto's en zalige muziek:

rond de jaren 2000 was er een videoclip op de videozenders...
een clip met landschappen en inzoomende beelden in die landschappen en door kaders op een muur en in mensen hun ogen en dan weer landschappen...
ik denk dat het een nummer zonder tekst was of weinig tekst,
wat mss ook helpt voor die er iets van kennen is:

als tiener zat ik op de trein en luisterde ik op mp3 naar het lied en keek ik zo van links naar rechts en van onder naar boven op het voorbijgaand landschap. en deed ik die clip zowat na,

ik zoek al jaren naar dit lied, I WAN IT

Dit lijkt wel een beetje op jouw beschrijving.


Ik ben op zoek naar ik denk een hardstyle nummer, ik gok rond 2010 ooit geluisterd. In de videoclip is een of andere enge vent die iets met kinderen doet. Uiteindelijk turft hij met het bloed op de muren hoe veel hij er al gehad heeft (als ik het me goed herinner)

hoop dat iemand dit snapt hahah

avatar van Bakema NL
Maraloe schreef:
Ik ben op zoek naar ik denk een hardstyle nummer, ik gok rond 2010 ooit geluisterd. In de videoclip is een of andere enge vent die iets met kinderen doet. Uiteindelijk turft hij met het bloed op de muren hoe veel hij er al gehad heeft (als ik het me goed herinner)

hoop dat iemand dit snapt hahah


Dat moet Skrillex - First of the year zijn.

En het is het kleine meisje dat afturft.

Voor nog meer enge kindjes/mannekes en muziek raad ik je Aphex twin - Come to daddy aan.

Omg jaaaa dankje!!!!

avatar van *Cynthia*
In Muziek > Algemeen > Zanger op rots bij strand:

Beste forum leden,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een liefdesliedje eind jaren 80 begin jaren 90.
In de clip zie je de zanger op een rots bij het strand staan samen met een vrouw.
Een heel romantische zoet sappig nummer, het was naar mijn weten geen bekende zanger maar eerder een zogeheten eendagsvlieg. Wie weet welk nummer ik bedoel, ben er al een tijd naar opzoek.
Groetjes Cynthia

avatar van Poles Apart
Jon Secada - Just Another Day??




avatar van nlkink
Er is toch al een forum topic dat ik zoek of i.d. heet?


avatar van *Cynthia*
Dit is hem, dank je wel !
Scheelt mij een hoop fustratie, was al een behoorlijk tijdje aan het zoeken.
Groetjes Cynthia

avatar van *Cynthia*
@Poles Apart

Dit is hem niet, evengoed bedankt.
Het is het nummer wat Arrie heeft gedeelt Glenn Nedeiros - Nothing's gonna change my love for you

Herkent iemand deze: denk tweede helft jaren 90, electroliedje, beetje Royksopp-achtig, met een nogal vage clip waarbij een paar koks uit een vliegtuig vallen en gaan pingpongen, soms hoor je een vrouwenstem die zegt "I love it".

avatar van GrafGantz
Flavio schreef:
Herkent iemand deze: denk tweede helft jaren 90, electroliedje, beetje Royksopp-achtig, met een nogal vage clip waarbij een paar koks uit een vliegtuig vallen en gaan pingpongen, soms hoor je een vrouwenstem die zegt "I love it".


Geen koks, maar bakkers. En ook nog eens uit 1989.



Bedankt maar die is het helaas niet. Al begin ik wel te twijfelen of ik niet twee videoclips door elkaar haal...

avatar van pureshores



Deze waarschijnlijk Flavio

Dat is hem inderdaad thanks!

edit: had dus de clip van Bakerman in mijn hoofd gemorpht met deze...

Hoi! Ik zoek nn liedje en ik weet enkel de muziekvideo. Het is vermoedelijk een volledig muzikaal elektronisch liedje... het begint met een meisje/vrouw me nn vreemd glitchend/bliksemschicht achtig been. ze rijdt met haar motor op de autosnelweg en ineens komen andere bikers haar achtervolgen en ze vecht ermee met haar vreemd been. Ik dacht dat het iets met dusk of dawn was maar ik vind het echt nergens .

Avdl schreef:
Hoi! Ik zoek nn liedje en ik weet enkel de muziekvideo. Het is vermoedelijk een volledig muzikaal elektronisch liedje... het begint met een meisje/vrouw me nn vreemd glitchend/bliksemschicht achtig been. ze rijdt met haar motor op de autosnelweg en ineens komen andere bikers haar achtervolgen en ze vecht ermee met haar vreemd been. Ik dacht dat het iets met dusk of dawn was maar ik vind het echt nergens .
gevonden twas van dusk till dawn van the subs

Sjappoo schreef:
Hoi, ik ben op zoek naar een videoclip en bijbehorend nummer, eind jaren negentig. Het nummer is 'who Let the dogs out', maar dan niet van de baha men maar van een stel skater achtige types die in een bejaardenhuis optreden en de boel op stelden zetten. Als ik zoek vind ik alleen maar de baha men, maar ik weet zeker dat die andere versie bestaat en veel meer rockt. Alvast dank!


Hoi Sjappoo: Zoek je Fire water burn? van de Bloodhound Gang?

avatar van EttaJamesBrown
DeGrave.Celine hier past vraag

Hallo allemaal,

Ik ben al eindeloos lang opzoek naar een ouder lied
Ik heb er niet veel informatie over
Ik weet alleen dat in de videoclip een vrouw tussen allemaal rode 'blokken' loopt
En denk namelijk dat ze goed op p!nk lijkt
Ze heeft ook kort wit/blond haar

Wie kan mij helpen
Alvast bedankt

De omschrijving van de clip zegt me niks, maar wellicht iets van Roxette? Of Eurythmics/Annie Lennox anders?

avatar van ranboy
Misschien deze?

Robyn with Kleerup - With Every Heartbeat - YouTube

Begint vooral met blauw, maar later ook rood...

Yess super bedankt!

Gast
geplaatst: vandaag om 13:57 uur

geplaatst: vandaag om 13:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.