Muziek / Algemeen / Help! Ik zoek een album!
zoeken in:
0
Dr.Greenthump
geplaatst: 15 december 2006, 23:33 uur
Helluuuup! ik zoek een album van waarschijnlijk een Franse artiest die electronic maakt. Denk dat dit zo'n beetje alle informatie is, lol! Toch kan ik wel zeggen dat het een vrij hoog gemiddelde had en het vrij toegankelijk klonk. Wie mij helpt moet mij maar een PM sturen met zijn of haar gegevens zodat ik een euro kan sturen 
p.s. - de euro is exclusief verzendkosten!

p.s. - de euro is exclusief verzendkosten!
0
geplaatst: 15 december 2006, 23:37 uur
Stuart Price: Alternative artiestnamen: Zoot Woman, Jacques Lu Cont en Les Rythmes Digitales?
0
aslan (crew)
geplaatst: 15 december 2006, 23:44 uur
sulphuric saliva
communication zero
laurent garnier
miss kittin
communication zero
laurent garnier
miss kittin
0
Dr.Greenthump
geplaatst: 16 december 2006, 12:27 uur
Sorry jongens het is wellicht geen van alle. Tja ik kan echt niet meer vertellen behalve dat er één of meerdere videoclips bij zaten. Zat te luisteren en het klonk echt damn nice alleen weet ik nu niet meer wat ik heb geluisterd. Bedankt in iedergeval voor de moeite 

0
Dr.Greenthump
geplaatst: 16 december 2006, 13:39 uur
Nopes, want het is een relatief onbekende band / artiest.
0
geplaatst: 16 december 2006, 15:10 uur
Je kan zo ook eens proberen.
http://www.musicmeter.nl/list/topmisc/electronic
Of zo.
http://www.musicmeter.nl/list/topmisc/FRA
http://www.musicmeter.nl/list/topmisc/electronic
Of zo.
http://www.musicmeter.nl/list/topmisc/FRA
0
geplaatst: 21 december 2006, 18:25 uur
Is er iemand die weet waar je Rave the Xmas kan pindakezen? Ik zoek deze cd al jaren, of weet je iemand die hem heeft zodat ik hem kan overkopen of overpindakezen, hopelijk kan iemand mij helpen deze zoektocht van jaren te beeindigen.
0
geplaatst: 22 december 2006, 15:19 uur
Is er dan niemand die mij kan helpen.....snif.....snif.....snif.... 

0
geplaatst: 25 december 2006, 21:26 uur
Ik ben op zoek naar de plaat In your space van Discobar Galaxie. Vind hem echt nergens. 

0
geplaatst: 30 december 2006, 22:10 uur
ik ben op zoek naar het album van een afrikaans uitziende mevrouw, ik denk uit de VS die een maandje of 2-3 nog een hitje had met een soort soul nummer waarop ze aan het fietsen is door een mooi groen lansdschap met lang gras en mooie groene bomen en een lekker zonnetje en geen wolkje aan de lucht, het album zelf (of cd) is geel van kleur en zo'n beetje dit jaar uitgekomen schat ik.
had m toevallig in de trein gezien maar ben benieuwd of t wat is
had m toevallig in de trein gezien maar ben benieuwd of t wat is

0
geplaatst: 5 januari 2007, 02:13 uur
Corrine is geboren in Leeds ( UK) , niet de VS, en in haar jonge jaren was ze groot fan van Led Zeppelin, en wilde ze niets liever dan in zo'n band spelen. Haar vader komt uit de Caribean, haar moeder is zo engels als steak and kidney pie.
0
geplaatst: 26 maart 2007, 17:43 uur
dvdschaaf schreef:
Ik zoek al een tijdje de 12" van Cultural vibe - Ma foom bey, het gaat me vooral om de B-side
Ik zoek al een tijdje de 12" van Cultural vibe - Ma foom bey, het gaat me vooral om de B-side
link
0
Bobiej
geplaatst: 26 maart 2007, 17:45 uur
Een leven.
En Through Silver In Blood van Neurosis, weet iemand waar ik die kan bestellen?

0
geplaatst: 31 maart 2007, 20:59 uur
cd van
B.G.k. - a Dutch Feast
Pandemonium - Sex Drugs Stocks........
Kan ze nergens vinden, behalve een amerikaanse site, maar ik heb geen credit-card.
B.G.k. - a Dutch Feast
Kan ze nergens vinden, behalve een amerikaanse site, maar ik heb geen credit-card.
0
Sheplays
geplaatst: 4 april 2007, 15:13 uur
platedraaier schreef:
cd van
B.G.k. - a Dutch Feast
cd van
B.G.k. - a Dutch Feast
B.G.K. is ook te verkrijgen bij de
Duitse vestiging van de amerikaanse site.
Pandemonium is zelfs op deze Nederlandse site verkrijgbaar, geen creditcard nodig!
0
geplaatst: 4 april 2007, 22:22 uur
Dank je Janine. Pandemonium heb ik besteld en B.G.K ga ik eens even uitzoeken hoe dat werkt daar in Duitsland. Zelfs Alternative Tentacles (het label zelf) had BGK niet meer dus dit is een gouden tip 

0
geplaatst: 30 juni 2007, 01:31 uur
In Genres > R&B en Hip-Hop > Gezocht::
Ik ben op zoek naar het album Deja Vu, it's '82 van The Crusaders of Real Hip Hop met Tony D. Ze hadden een video van hun single Thats how it is volgens mij uit '92. Wie heeft die video? Op youtube is tie niet te vinden.
Volgens mij kwamen ze uit de stal van de Poor righteous teachers en Yz g Rock, maar dat weet ik niet zeker.
Ik ben op zoek naar het album Deja Vu, it's '82 van The Crusaders of Real Hip Hop met Tony D. Ze hadden een video van hun single Thats how it is volgens mij uit '92. Wie heeft die video? Op youtube is tie niet te vinden.
Volgens mij kwamen ze uit de stal van de Poor righteous teachers en Yz g Rock, maar dat weet ik niet zeker.
0
geplaatst: 15 november 2007, 20:17 uur
In Genres > Rock > Mustasch:
Ik ben al tijden op zoek naar de cd 'Ratsafari' van de zweedse rockband 'Mustasch'.
Het nummer "black city" kwam enkelt wel eens voorbij tijdens de rockavonden van The Box.
Ik ben al tijden aan het zoeken, maar weet niet waar ik dit album kan krijgen.
Iemand enig idee?
Alvast bedankt.
Grtzz Sabine.
Ik ben al tijden op zoek naar de cd 'Ratsafari' van de zweedse rockband 'Mustasch'.
Het nummer "black city" kwam enkelt wel eens voorbij tijdens de rockavonden van The Box.
Iemand enig idee?
Alvast bedankt.
Grtzz Sabine.
0
geplaatst: 16 november 2007, 09:12 uur
Ik zoek het album van:
Artiest: Power of Dreams
Album: Become Yourself
Dit was een Japan release only, maar hopelijk heeft iemand dit (in welk formaat dan ook!).
Artiest: Power of Dreams
Album: Become Yourself
Dit was een Japan release only, maar hopelijk heeft iemand dit (in welk formaat dan ook!).
0
CaliLove
geplaatst: 18 november 2007, 18:51 uur
In Muziek > Koop en Ruil > Gezocht: Eminem - Infinite:
Hey,
Ik ben namelijk op zoek naar Eminem's debuutalbum Infinite waar er maar een stuk of 1000 zijn van gemaakt en wat ie destijds vanuit z'n kofferbak verkocht. Ik weet dat het niet gemakkelijk te vinden is, maar ik vroeg me gwn af of iemand hier dit album in bezit heeft.
Hey,
Ik ben namelijk op zoek naar Eminem's debuutalbum Infinite waar er maar een stuk of 1000 zijn van gemaakt en wat ie destijds vanuit z'n kofferbak verkocht. Ik weet dat het niet gemakkelijk te vinden is, maar ik vroeg me gwn af of iemand hier dit album in bezit heeft.
0
geplaatst: 21 augustus 2008, 01:18 uur
gremlin schreef:
Iemand enig idee?
Alvast bedankt.
Grtzz Sabine.
Iemand enig idee?
Alvast bedankt.
Grtzz Sabine.
- downloadlink verwijderd - of kopen?
* denotes required fields.