Muziek / Algemeen / Help! Ik zoek een album!
zoeken in:
0
geplaatst: 23 april 2009, 11:42 uur
In Muziek > Koop en Ruil > Op zoek naar gevin friday cd Each man kills....:
Gavin Friday & The Man Seezer - Each Man Kills the Thing He Loves (1989)
Wie o wie kan mij helpen aan deze cd?
Mocht ie bij je in de kast staan en je wilt hem verkopen, neem dan alsjeblieft contat op.
Gavin Friday & The Man Seezer - Each Man Kills the Thing He Loves (1989)
Wie o wie kan mij helpen aan deze cd?
Mocht ie bij je in de kast staan en je wilt hem verkopen, neem dan alsjeblieft contat op.
0
geplaatst: 19 juni 2009, 10:40 uur
In Muziek > Koop en Ruil > Gezocht !! LP "Stereomuziek voor filmers":
Ik zoek deze LP in redelijke staat.
Wie heeft hem?
Ik kan een foto mailen.
Ik zoek deze LP in redelijke staat.
Wie heeft hem?
Ik kan een foto mailen.
0
geplaatst: 25 juni 2009, 00:18 uur
De eerste opgenomen versie van "The House of the Rising Sun" is die van (Tom "Clarence" ) Ashley & (Gwen) Foster uit 1934. In de uitvoering van Ashley & Foster heette dit nummer nog "The Rising Sun Blues". Kent iemand een (verzamel)album waarop dit nummer te vinden is? Bij voorbaat dank. 

0
geplaatst: 27 juni 2009, 17:14 uur
Ik vind wel een nummer van Gwen Foster op deze verzamelaar en dacht wellicht via dat label nog iets interessants te vinden, maar krijg steeds een foutmelding.
0
geplaatst: 27 juni 2009, 23:31 uur
Help! Ik zoek Revolutionary Volume 2 van Immortal Technique. Weet iemand of dit album nog ergens te koop is?
0
geplaatst: 31 augustus 2009, 01:40 uur
Ik zoek een album met een pikzwarte LP hoes waarop een heel groot rood driehoek staat. Beetje uit mijn vaders tijd. In het eerste nummer hoor je een trein als het goed is.
0
geplaatst: 31 augustus 2009, 23:15 uur
KampF schreef:
Ik zoek een album met een pikzwarte LP hoes waarop een heel groot rood driehoek staat. Beetje uit mijn vaders tijd. In het eerste nummer hoor je een trein als het goed is.
Misschien helpt het als je iets meer over de muziek kan vertellen behalve dat je een trein hoort.
0
geplaatst: 24 september 2009, 21:21 uur
In Muziek > Algemeen > Ik zoek een CD:
Ik zoek de CD "Archive Compendium" van Die Sonne Satans. Ik heb alleen nog het lege doosje en kan de cd nergens meer vinden.
De cd is nauwelijks te krijgen en toch hoop ik dat er hier iemand is die weet waar ik hem kan vinden.
Het is niet de meest gangbare titel, maar misschien heb ik geluk?
Ik zoek de CD "Archive Compendium" van Die Sonne Satans. Ik heb alleen nog het lege doosje en kan de cd nergens meer vinden.
De cd is nauwelijks te krijgen en toch hoop ik dat er hier iemand is die weet waar ik hem kan vinden.
Het is niet de meest gangbare titel, maar misschien heb ik geluk?
0
geplaatst: 26 september 2009, 22:25 uur
In Genres > Overigen > Spaanse Reggae:
Ik ben op zoek naar een album oid met liedjes die of spaans of reggae of een combinatie van zijn. Eén die een ontspannende sfeer geeft. Ik hoorde laatst een paar nummers van zulu (mil tormentas YouTube - Zulu 9.30 - 1000 Tormentas. Alvast bedankt voor de tip.
Ik ben op zoek naar een album oid met liedjes die of spaans of reggae of een combinatie van zijn. Eén die een ontspannende sfeer geeft. Ik hoorde laatst een paar nummers van zulu (mil tormentas YouTube - Zulu 9.30 - 1000 Tormentas. Alvast bedankt voor de tip.
0
geplaatst: 28 januari 2010, 17:04 uur
In Overigen > Algemeen > purple crush album?:
Wie kan mij vertellen of er een album van deze band bestaat?
purple crush
purple crush
0
The Oath
geplaatst: 1 februari 2010, 02:38 uur
http://www.youtube.com/watc...
Nummer van 0:31 - 0:43. (Lijkt me iets van Queen aan die stem te horen?)
Nummer van 0:31 - 0:43. (Lijkt me iets van Queen aan die stem te horen?)
0
geplaatst: 1 februari 2010, 03:10 uur
0
The Oath
geplaatst: 2 februari 2010, 02:14 uur
MichelDumoulin schreef:
Dat is het nummer 'Bicycle Race' van Queen. Voor het eerst verschenen op hun album Jazz uit 1978.
(quote)
Dat is het nummer 'Bicycle Race' van Queen. Voor het eerst verschenen op hun album Jazz uit 1978.
Thx!

0
geplaatst: 21 mei 2010, 20:41 uur
In Muziek > Algemeen > Hulp gevraagd:
Ik was een paar weken geleden in een muziekzaak en daar zag ik een verzamelalbum van Buddy Holly en de cover maakte zoveel indruk dat ik hem nu dus naarstig nazoek.
Helaas ben ik de titel kwijt van het album en leun daarom op jullie rijke kennis.
(De muziekzaak had de lp al verkocht, ontdekte ik later)
De cover laat 'Buddy's' bekende bril zien die op de kop op een gele ondergrond ligt.
Een van de glazen is gebroken en hij strekt een lange schaduw uit.
Alvast bedankt.
Ik was een paar weken geleden in een muziekzaak en daar zag ik een verzamelalbum van Buddy Holly en de cover maakte zoveel indruk dat ik hem nu dus naarstig nazoek.
Helaas ben ik de titel kwijt van het album en leun daarom op jullie rijke kennis.
(De muziekzaak had de lp al verkocht, ontdekte ik later)
De cover laat 'Buddy's' bekende bril zien die op de kop op een gele ondergrond ligt.
Een van de glazen is gebroken en hij strekt een lange schaduw uit.
Alvast bedankt.
0
Misterfool
geplaatst: 22 mei 2010, 20:23 uur
een album met een rode achtergrond met daarop een horus oog
de naam van de arriest was iets in de trand van sarj takin of zo
hij stond bij de frs bij metal.
de naam van de arriest was iets in de trand van sarj takin of zo
hij stond bij de frs bij metal.
0
geplaatst: 22 mei 2010, 21:37 uur
Serj Tankian. Die knakker van System Of A Down.
Het album heet Elect The Dead. Het gaat vast over Pim Fortuyn. De special edition uitvoering om precies te zijn. Andere coverart dan hier op MuMe afgebeeld.
Het album heet Elect The Dead. Het gaat vast over Pim Fortuyn. De special edition uitvoering om precies te zijn. Andere coverart dan hier op MuMe afgebeeld.
0
geplaatst: 13 juli 2010, 12:11 uur
jvdh schreef:
purple crush
purple crush
Volgens mij is dit album alleen als download verkrijgbaar.
0
geplaatst: 13 augustus 2010, 15:00 uur
In Muziek > Algemeen > Weet iemand iets over 'Lily wood & the prick'?:
Ik was een tijd terug in Frankrijk en zag in een boekje daar dat binnenkort het album van Lily wood & the prick zou verschijnen, de recensie leek erg positief dus ik werd nieuwsgierig en zodra ik thuis was wilde ik het album downloaden, alleen heb ik nooit ergens iets over het album kunnen vinden, weet iemand iets over deze artiest en/of een album?
Alvast bedankt.
Ik was een tijd terug in Frankrijk en zag in een boekje daar dat binnenkort het album van Lily wood & the prick zou verschijnen, de recensie leek erg positief dus ik werd nieuwsgierig en zodra ik thuis was wilde ik het album downloaden, alleen heb ik nooit ergens iets over het album kunnen vinden, weet iemand iets over deze artiest en/of een album?
Alvast bedankt.
0
geplaatst: 13 augustus 2010, 15:42 uur
http://musique.fnac.com/a28...
Hier is ie te koop. Verder hebben ze ook een myspace en als je lilly wood invinceble intikt op google, vind je genoeg.
Hier is ie te koop. Verder hebben ze ook een myspace en als je lilly wood invinceble intikt op google, vind je genoeg.
0
geplaatst: 17 augustus 2010, 13:59 uur
Kan iemand me ook helpen met het album: Travie McCoy - Lazarus. Hij is in de reguliere zaken in Nederland amper te vinden, en vind je hem op het internet betaal je zo 15 euro. Ik heb al rond gekeken op diverse amerikaanse muzieksites (daar kost ie bijv. maar 9,99 dollar) maar daar heb ik weer onduidelijkheid over bestellen en dat soort dingen. Ik heb ook geen creditcard, aangezien je bij veel online shops alleen creditcard kan gebruiken. Kent iemand een goede/betrouwbare site of een winkel met een breed aanbod waar ik dit album voor een beetje een mooie prijs kan vinden?
0
geplaatst: 17 augustus 2010, 14:06 uur
Deze is in ieder geval alweer drie euro minder dan die 15 euro. Er komen namelijk ook geen verzendkosten bij. 

0
geplaatst: 2 oktober 2010, 23:29 uur
Weet iemand of Alfredo Zitarrosa - Canta Zitarrosa nog ergens op cd verkrijgbaar is? Alvast bedankt!
0
geplaatst: 16 december 2010, 14:12 uur
In Genres > Electronic > Waar kopen jullie hardcore?:
Ben op zoek naar de CD Blackbox van Ophidian en ook Betrayed by Daylight van Ophidian.
Wie kan me helpen ??
Ben op zoek naar de CD Blackbox van Ophidian en ook Betrayed by Daylight van Ophidian.
Wie kan me helpen ??
0
geplaatst: 22 december 2010, 18:41 uur
In Muziek > Koop en Ruil > Gezocht: John Carpenter & Alan Howarth - Halloween III: Season Of The Witch:
Ik ben op zoek naar de cd van John Carpenter & Alan Howarth - Halloween III: Season Of The Witch. Soundtrack van de film Halloween III.
Ik ben op zoek naar de cd van John Carpenter & Alan Howarth - Halloween III: Season Of The Witch. Soundtrack van de film Halloween III.
* denotes required fields.