menu

Muziek / Algemeen / Help! Ik zoek een album!

zoeken in:

In Genres > Rock > 2003 Cranberries, AC/DC en Stones in Oberhausen:

Ik was een gelukkig persoon toen ik voor mijn werk met enkele klanten naar een Concert van The Rolling Stones mocht gaan. Na al vele concerten van ze te hebben bijgewoond wilde ik deze zeker niet missen.
Met een man of 30 in de bus naar Oberhausen en die stopt precies voor de deur terwijl de poorten open gaan (lekker vooraan staan dus).
Eenmaal daar aangekomen hoorde ik wie er in het voorprogramma komen.
Beginnen met The Cranberries
Amuse van AC/DC (90 minuten lang)
Hoofdgerecht van The Rolling Stones

Met veel plezier denk ik terug aan deze dag. Ik zou er wat voor over hebben om het nog een keer te horen en zeker om het te zien.

Weet iemand of hier een bootleg van uit gekomen is of een officiele registratie van deze dag? Google kan me niet echt goed helpen.


(afbeelding)

avatar van platedraaier
Vision Zukunftspark, Oberhausen, Germany, June 13, 2003
â– Full Moon Night / Oberhausen 2003 (2CD) no credit

Dit zou de bootleg moeten zijn. Even zoeken op titel Full Moon Night - Bootleg - Rolling Stones. Schijnt wel een audience recording te zijn, maar wie weet kun je hem vinden.

hier meer info.

@ platendraaier

alvast bedankt, ga daar verder zoeken.

In Overigen > Algemeen > Album niet in Nederland te krijgen.:

Hey iedereen!

Ik ben helemaal fan geworden van Cryoshell.
Meestal download ik CD's (ik weet dat het slecht is),
maar als ik een band de moeite waard vindt koop ik hun CD('s).
Nu mijn Probleem:
De CD van Cryshell (de CD zelf heet ook Cryoshell) is alleen te koop in Denemarken.
Dan zou je zeggen: internet. Dat helpt ook niet, ik kom op allerlei Deense site's die ik niet kan lezen (de vertaler helpt ook niet echt), hier en daar een Amerikaanse site die beweert alle CD's ter wereld te hebben, maar nergens de CD die ik wil hebben.
Weet iemand hoe ik wel aan die CD kan komen, zonder helemaal naar Denemarken te hoeven gaan?
Alvast heel erg bedankt!

Een wanhopige, die-hard, Cryoshell fan,
Rinze

avatar van aERodynamIC
Ik heb hier niet lang geleden een cd besteld: http://www.imusic.dk/

Gewoon in het engels en ging goed. Ja, ze zijn wat aan de prijs en er komt dan zo'n 5 euro verzendkosten bij.
Ik had daar geen moeite mee. Ik koop zoveel lekker goedkoop dan mag het een keertje wat duurder als ik het echt wil hebben.

CD: Cryoshell: Cryoshell (2010) - iMusic.dk Web-Shop

Je bent omgerekend zo'n 18, 75 kwijt en tel daar dan nog verzendkosten bij op. Bedenk maar zo dat bol.com ook niet altijd even goedkoop is.

Mijn ervaring met dat bedrijf was in elk geval erg goed.

Succes.

avatar van oceanvolta
Weet iemand de naam van de band die het voorprogramma voor Radiohead verzorgde in de HMH? Ik denk dat het in augustus 2006 was. Het concert was in eerste instantie eerder gepland maar was geannuleerd omdat de moeder van Phil was overleden.

De band die ik bedoel bestaond uit drie personen. Een zangeres/bassist (aziatisch), een gitarist en een drummer die ongeloofelijk stond de beuken op een veel te klein drumstel.

Er zijn vast een aantal gebruikers bij dat concert geweest. ik hoop dat iemand het weet.

avatar van Arrie
Ik ben er niet geweest, maar even zoeken op het net levert de volgende naam op: Deerhoof

avatar van oceanvolta
Thanx! Ik had weer eens met mn neus gezocht.

avatar van Jordipordie
In Genres > Electronic > Dubfire/Past, Present and future: Zoo Brazil & Delete, Your Way , Flight Schedule:

Bovenstaand nummer staat op een mix CD van Dubfire. Weet iemand toevallig of het origineel op een CD van Zoo Brazil (oid) staat? Ik kan het iig nergens vinden


avatar van Sandokan-veld
Puzzeltje:

2011 of misschien eind 2010 kwam een plaat uit, die weer een re-release was van een plaat die een tijdje eerder al op een ander label (?) was uitgekomen. Het betreft een plaat van een Amerikaanse act, vrij rustige, melancholieke indierock met een beetje een folk/americana-sfeertje. Het timbre van de zanger deed een beetje denken aan Thom Yorke. Ik meen me ook te herinneren dat er vrij veel toetsen en strijkers voorkwamen in de muziek, en dat de hoes van de plaat een soort huiskamer liet zien waarin de kleur rood of roodbruin overheersend was.

Verder weet ik alleen nog bijna zeker dat ik een paar berichten van Aerodynamic had gelezen bij dit album, dus ik had hem gisteren al om hulp gevraagd, met helaas als enige resultaat dat er op het einde van de avond twee mensen waren met dezelfde frustratie. Weinig concrete aanwijzingen, dus wie de oplossing weet is een Totale Held.


avatar van Sandokan-veld
Nee volgens mij niet, hoewel ik wel onder de indruk ben van hoe snel je iets weet te produceren dat zo goed aan de criteria weet te voldoen

Ik herinner me toch meer een soort americana-sfeertje dat de plaat uitstraalde. Voor de zekerheid zal ik die van jou thuis eens beluisteren, maar ik vrees het ergste.


avatar van Sandokan-veld
Neen, helaas, het is een betrekkelijk nieuwe en obscure act zover ik me herinner, geen gevestigde naam zoals Harcourt.

avatar van NL_RAPPIN
In Muziek > Koop en Ruil > Gezocht: CD Wiz Khalifa - Show and Prove:

Beste mensen,
ik ben een verzamelaar van Rap/HipHop CD's en ben nu al enige tijd op zoek naar het debuut album van Wiz Khalifa; Show and Prove maar kan het nergens vinden. Mijn vraag is of jullie misschien weten waar ik het kan kopen of dat jullie er misschien 1 zelf hebben en hem willen verkopen?

Alvast bedankt!

Raffael1977
Alleen bij amazon.com op cd en anders iTunes als mp3.

Amazon.com levert niet buiten US dus zal je ff UK of DE versie kunnen proberen.

avatar van Shangri-la
Amazon.com levert ook buiten de US hoor, ik bestel er zelf ook wel eens.

avatar van Sandokan-veld
@ Graf: De plaat die ik zocht was de voorlaaste van Lost In The Trees. Bedankt nog voor het meedenken!

avatar van NL_RAPPIN
Helaas daar heb ik geen succes er staat er 1 voor used maar die kost $130. Echt absurd. Weet iemand misschien een andere (online) winkel. (Sorry voor de erg late reactie.)

avatar van Joeri_000
NL_RAPPIN schreef:
Helaas daar heb ik geen succes er staat er 1 voor used maar die kost $130. Echt absurd. Weet iemand misschien een andere (online) winkel. (Sorry voor de erg late reactie.)

Misschien overbodige reactie maar kwam ten minste 1 tegen die de cd in ieder geval in het asortiment HAD.. misschien dat ie ooit weer terugkomt of dat je ze kan mailen.
op de site van cosmox.

avatar van DjFrankie
DjFrankie (moderator)
NL_RAPPIN schreef:
Helaas daar heb ik geen succes er staat er 1 voor used maar die kost $130. Echt absurd. Weet iemand misschien een andere (online) winkel. (Sorry voor de erg late reactie.)


Zie p.m. !!

avatar van NL_RAPPIN
Heb 'm gevonden dankzij DjFrankie, iedereen hartelijk bedankt!

avatar van Eveningguard
In Muziek > Koop en Ruil > Gezocht: Red House Painters - Down Colorful Hill:

Ik ben op zoek naar een exemplaar vam dit album. Cd of Lp maakt niet uit. Over de prijs kunnen we onderhandelen.


avatar van Arrie
Ha, die heb ik op cd, is die zo zeldzaam dan?

Edit: nee dus.

avatar van Eveningguard
Vader wil dat ik alleen via bank transfer betaal omdat ie bang is dat er anders wat misgaat. Vandaar.

avatar van Don Cappuccino
Bij Velvet kun je hem bestellen maar dan gaat het even duren, namelijk 91 werkdagen!

avatar van GrafGantz
Eveningguard schreef:
Vader wil dat ik alleen via bank transfer betaal omdat ie bang is dat er anders wat misgaat. Vandaar.


Inderdaad, er gaat aan de lopende band wat mis met de muziekaankopen die ik (en vele andere MuMe-ers) met een creditcard doen

Ik geef je notabene een Amazon link, hoeveel meer betrouwbaar wil je het hebben?

Gast
geplaatst: vandaag om 01:37 uur

geplaatst: vandaag om 01:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.