MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Guns N' Roses - Chinese Democracy

zoeken in:
de band living collour is toegevoegd aan de line up voor het goffert park wedden dat er nog meer bands gaan volgen en dat het uit eindelijk een soort festival gaat worden moet ook wel wand axl gaat de goffert echt niet in ze eentje uit verkopen

hellhouse schreef:
de band living collour is toegevoegd aan de line up voor het goffert park wedden dat er nog meer bands gaan volgen en dat het uit eindelijk een soort festival gaat worden moet ook wel wand axl gaat de goffert echt niet in ze eentje uit verkopen

Absoluut wel, dat is hem een aantal jaar geleden in Het Gelredome ook gelukt, alleen is dat concert gecanceled, Maar het was al uitverkocht.

Eddie schreef:
(quote)

Absoluut wel, dat is hem een aantal jaar geleden in Het Gelredome ook gelukt, alleen is dat concert gecanceled, Maar het was al uitverkocht.

nou ik hoop dat het hem lukt maar ik hoorde op de radio wel dat er nog best wel veel kaarten over zijn maar wie weet wat er nog komen gaat

GN'R doet het al heel erg goed...zonder dat ze in jaren iets uitgebracht hebben.
En zonder enige promotie,zie dat nog geen andere band doen;)

Let maar op hoe snel het gelredom vol was geweets als ze wel al een single of cd hadden uitgebracht.....

poppetjes doe nou niet zo naive het goffert park kunnen vier keer zoveel mensen in als in de gelredome daar bij het gelredome was helemaal nog niet uitverkocht hoor ik weet niet hoe jullie daar nou bij komen maar het gelredome was niet uitverkocht

Vind ik toch vreemd, ik had destijds een kaartje en wilde er voor een vriend een bijhalen en bij zowel het postkantoor als het GWK werd ik weer weggestuurd omdat ze geen kaarten meer hadden. Dat noemen ze doorgaans uitverkocht, toch???

kaarten huizen JAWEL ZE BESTAAN NOG!!! hier in delft tenminste printen op eigen risico altijd meer kaarten uit om ze later door te verkopen dat gebeurd echter alleen bij grote bands als guns n roses, u2 , metallica , e.t.c. en zo kan het dus zijn dat er geen kaarten bij het postkantoor of gwk te verkrijgen zijn maar nog wel bij de kaarten huizen en dus kan het zijn zoals bij guns n roses dat de kaarten op zijn maar het concert nog niet uitverkocht is dat verlies haald zo n kaarten huis weer in met kaarten van andere bands of als guns n roses zoals gewoonlijk weer eens afzegd

Dus de kaartenhuizen kopen veel kaarten op om extra winst te maken?

Zo worden fans met een krappe portomenee benadeelt...

Op ebay staan nu al kaarten te koop voor de Gnr warming up shows in NY voor tussen de 200/400 dollar...terwijl ze nog niet eens verkrijgbaar zijn,het moet niet gekker worden....

ja ik weet het het is echt heel bizar en dan te bedenken dat guns al zo lang niets meer uit gebracht heeft en dan toch nog zo populair

tja,denk omdat ze heel lang niets meer uitbrachten toen ze op hun top punt waren.

En wees eerlijk is er momenteel een rockband die beter is als guns n roses? dan zou ik die graag willen leren kennen;)

ik wil jou wel beter leren kennen ha ha ha lol geintje nee er is op het moment alleen maar yoy,yo de yo yo bands of hiphoppers moet ik zeggen en ali b o my god!!!! maar gelukkig komt guns n roses weer terug om de muziek wereld weer eens ouderwets wakker te schudden net als in 87 toen we gek werden van bandjes als wham en duran duran GUNS N ROSES ARE THE BEST FUCK THE REST!!! heb niet voor niets een tattoo van ze

Je mag me natuurlijk altijd beter leren kennen;), mn email is niet zoo moeilijk te vinden hehe.

Nee maar echt momenteel is er alleen nog maar troep, op natuurlijk een paar goede bands na.Laat guns n roses over 3 weken maar losbarsten in NY,jammer dat ik daar niet bij kan zijn.
Een tattoo van GNR dan valt niet te ontkennen dat je een echte fan bent;).....wat voor plaatje heb je?

heb de zelfde tattoo als duff een roos met twee pistolen er doorheen echt super cool

Hallo
Ik ga ook naar het concert. Een dream come true. Maar is het album al uit weet iemand dat??

xxx karin

hoi karin nee het album is nog steeds niet uit maar waarschijnlijk komt de nieuwe singel volgende maand uit en het album ergens in augustus

hellhouse schreef:
hoi karin nee het album is nog steeds niet uit maar waarschijnlijk komt de nieuwe singel volgende maand uit en het album ergens in augustus

eerst zien dan geloven

Eddie schreef:
(quote)

eerst zien dan geloven

Hij komt idd waarschijnlijk deze zomer uit.

http://www.gunsnroses.us/news/article.php3?id_article=55

Tja, dit jaar maar de maand is nog steeds niet duidelijk.
Het album heeft inmiddels iets van 13 miljoen dollar gekost....

Ze zeggen voor de zomer..

Je ziet in ieder geval dat de media machine omtrend GnR / Axl Rose zo naderhand een nieuw leven ingeblazen wordt. Je hoort en ziet steeds meer erover, en daar lijdt de betrouwbaarheid van de informatie helaas onder.

Ik vrees dat we alleen maar kunnen afwachten. Al raakt mijn geduld wel op als het niet in de komende maanden gebeurt.

Heb zo'n vermoeden dat er met de NY shows 12,14,15 en 17 mei een einde komt aan alle speculaties over wanneer de single en CD uitkomt....niet voor niets hadden de echte fans 2 dagen voorrang op een kaartje voor de shows......ik kijk er alvast naar uit!!!

op de site van rock in rio lisboa staat een gesprek met axl die daar dood leuk zit te vertellen dat het nieuwe album zowieso voor de zomer uit gaat komen dus ben benieuwd

op de site van rock in rio lisboa staat een gesprek met axl die daar dood leuk zit te vertellen dat het nieuwe album zowieso voor de zomer uit gaat komen dus ben benieuwd

Ik ben ook benieuwd of er met de NY shows officiele aankondigingen worden gedaan. Veel vertrouwen heb ik er niet in, maar ja..

Dat gezegd, ik zit bijna dagelijks naar het nummer The Blues te luisteren en het blijft maar in mijn hoofd hangen.

Hmm.

shappy1010
De roemruchte nieuwe album van Axl. Ben toch wel erg benieuwd. Alhoewel GnR natuurlijk een schromelijke geproduceerde platenmaatschappij act was en vreselijk uncool is voor metal/rock liefhebbers van nu, hebben ze mbv hun producers toch een paar hele mooie songs op hun naam gezet. Axl is een ongelooflijke eikel en dat zal die altijd blijven, maar ben toch benieuwd of ie met deze plaat wat zieltjes weet terug te winnen buiten de die hard fans.

Ik heb nu eindelijk eens naar de volledige versies van Better en Catcher in the Rye kunnen luisteren.

Wat mij opvalt, is dat het niet typische GnR nummers zijn en dat Axl hiermee wel wat duidelijker zijn eigen pad inslaat. Misschien moeten we toch maar wel de Axl Rose band ervan maken

De eerste keer dat ik Catcher in the Rye hoorde, vond ik hem eigenlijk niet zo leuk omdat ik iets anders ervan verwachtte. Na verloop van tijd begin ik het nummer toch leuker te vinden, maar meer omdat ik het niet als een GnR nummer zie Toch heeft het iets extra's, waardoor het niet standaard is. Hmm.

Anyway, bij Better heb ik bij het eerste gedeelte wel het idee naar een GnR nummer te luisteren.. waar bij het tweede gedeelte een einde aan wordt gemaakt. Wat ik leuk vind zijn de verrassende wendingen en de agressie die dan naar buiten komt. En natuurlijk de gitaarsolo

Al met al kan ik de nummers zeker waarderen.

Nu moet dat album nog komen

http://www.gunsnroses.us/news/article.php3?id_article=57

Album komt pas in de herfst uit.

Pfff.. ik zie wel wanneer het komt, maar dit lijkt verdacht veel op de jaren ervoor. Oh ja, en het is maar 1 CD.

ik hebh het gelezen ja echt bale axl zegt dat het album en de us tour in de herfst is van 2006 of 2007 of 2008 of 2009 of 2010 of toch in de zomer of mischien wel rond de kerst gezellie onder de kerst boom of voor sinterklaas of mischien met de pasen van 2090 hoewel als die paas haas al die keren dat chinese democracy uit komt die plaat in ze mantje moet stoppen heeft tie nu een hernia ik hoop niet dat er een huodbaarheids datum op zit wand dan ben ik bang dat die al verlopen is ik begrijp niet waarom axl de plaat niet uit durft te brengen ik heb lietjes gehoord en het is een goede plaat beter dan ali b in iedergeval ha ha ha ook al klinkt het niet als guns n roses hoop echt dat tie snel uit komt moet ook wel denk ik ik bedoel waar moet axl anders die botox in ze gezicht van betalen wandt hij zal toch wel wat meer moeten bij schaven kan niet zo zijn dat chinese democracy uit komt en axl is een gerimpelde kleibind omdat tie in middels 80 jaar is toch??? ha ha ha ik ben denk een van de grootste guns n roses fans ik volg de band al vanaf 1987 heb reizen gemaakt om ze te kunnen zien maar van uit de grond van me hart zeg ik nu toch echt AXL????JE BENT EEN EIKEL!!!!!!!!!! zo he he dat lucht op zeg

htgth meld dat chinese democracy einde herfst uit komt en dat izzy bij komende optredens af en toe mee gaat spelen en nog een bericht mijnerzijds duff gaat mee spelen met alice in chains en we weten allemaal dat alice in chain als speciaalgeust mee komen naar nijmegen dus dat wordt nog interesant

Nu is het alweer einde herfst?
Het wordt steeds later en later.

De herfst,dat klinkt zeer reel.
dan hebben ze genoeg tijd om een mooie reclame campagne op te zetten.
En in de zomer een single te releasen...

Dit keer heb ik er echt vertrouwen in,zo vaak heeft axl niet gezegd dat het uit zou komen( de andere bandleden wel).
In 2002 zei axl al soon isn't the word...dat was het inderdaad niet:p

Erg leuk dat ie sinds jaren weer eens een radio intervieuw gaf,super om te horen al coole die verhalen!
Dat Izzy bij sommige shows zal verschijnen is echt een verassing,dat zal de naam GN'R zeker goed doen!!!!

Gast
geplaatst: vandaag om 20:43 uur

geplaatst: vandaag om 20:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.