Muziek / Algemeen / Guns N' Roses - Chinese Democracy
zoeken in:
0
geplaatst: 24 februari 2006, 09:55 uur
Ik heb ook al wat flarden en slechte live opnames gehoord en ik moet zeggen dat het me niet tegenviel inderdaad.
Ik denk ook dat de release eerder rond juni dan in maart zal zijn.
Ik denk ook dat de release eerder rond juni dan in maart zal zijn.
0
geplaatst: 24 februari 2006, 13:00 uur
Arno schreef:
Da's goed nieuws.
Maar bestaat die site www.chinesedemocracy.com wel, want bij mij lukt het niet
Da's goed nieuws.
Maar bestaat die site www.chinesedemocracy.com wel, want bij mij lukt het niet
Bij mij deed hij het in ieder geval.
0
geplaatst: 25 februari 2006, 15:55 uur
melvinsfan schreef:
Van de site van RTL nieuws:
Guns N' Roses komt eindelijk met nieuw album
De Amerikaanse rockband Guns N' Roses komt in maart met een nieuw album genaamd 'Chinese democracy'.
Voormalig bandlid Slash heeft dit gezegd in een interview met het Britse radiostation Virgin Radio. De gitarist is blij dat leadzanger Axl Rose het album eindelijk heeft afgemaakt. Rose begon in 1996 aan de opnamen van 'Chinese democracy', maar de releasedatum van het album is steeds verschoven.
Ruzie
Slash zegt in het interview dat iedereen erg benieuwd is wat Axl hierna gaat doen. Rose is het enige originele overgebleven bandlid dat nog in de rockband zit. Slash en bassist Duff McKagan vertrokken tien jaar geleden met ruzie en gitarist Izzy Stradlin en drummer Steve Adler keerden de band al eerder de rug toe.
Van de site van RTL nieuws:
Guns N' Roses komt eindelijk met nieuw album
De Amerikaanse rockband Guns N' Roses komt in maart met een nieuw album genaamd 'Chinese democracy'.
Voormalig bandlid Slash heeft dit gezegd in een interview met het Britse radiostation Virgin Radio. De gitarist is blij dat leadzanger Axl Rose het album eindelijk heeft afgemaakt. Rose begon in 1996 aan de opnamen van 'Chinese democracy', maar de releasedatum van het album is steeds verschoven.
Ruzie
Slash zegt in het interview dat iedereen erg benieuwd is wat Axl hierna gaat doen. Rose is het enige originele overgebleven bandlid dat nog in de rockband zit. Slash en bassist Duff McKagan vertrokken tien jaar geleden met ruzie en gitarist Izzy Stradlin en drummer Steve Adler keerden de band al eerder de rug toe.
echt niemand op internet zegt erbij dat dizzy toevallig ook nog in gnr zit ma da's zeker niet belangerijk genoeg!
0
geplaatst: 25 februari 2006, 16:11 uur
Niet zo zeer inderdaad nee. Zijn aandeel in de gnr songs is altijd zeer beperkt geweest.
0
geplaatst: 26 februari 2006, 21:02 uur
Maar even speciaal voor aan gemeld, meestal plaats ik geen reactie's op forums namelijk maar toch even een vraagje.
Ik kreeg vandaag een cd opgestuurd van een vriend van mij met de titel:
Chinese Democracy - Live in Japan
Daar staan onder andere de volgende nrs op:
Chinese Democracy - Aint Goin' Down
- Baby's Screaming (live at house of blues)
- Buckethead Solo
- Chinese Democracy
- Dust in the Wind
- Just Another Sunday
- Livin' Loud (unreleased)
- Madagascar
- My Fellow Americans
- Oh My God
- Oklahoma
- Preechin' n' Screechin' (unreleased).
- Prostitute
- Rhiad and the Bedouins
- Shadow of Your Love
- Silk Worms
- Somethin' 4 Nothin' (unreleased)
- Sucker Punched
- The Blues
- The Powers That Be
- There Was A Time
Live in Boston 02 - Chinese democracy
Ik ging er dus vanuit dat dit de nieuwe cd was, maar dat is dus niet het geval omdat die nog niet uit is.
Nu vind ik de muziek van GNR geweldig maar volg het nieuws rond hun verder niet zo. Dus weet iemand dan toevallig wat ik hier heb liggen?
Ik kreeg vandaag een cd opgestuurd van een vriend van mij met de titel:
Chinese Democracy - Live in Japan
Daar staan onder andere de volgende nrs op:
Chinese Democracy - Aint Goin' Down
- Baby's Screaming (live at house of blues)
- Buckethead Solo
- Chinese Democracy
- Dust in the Wind
- Just Another Sunday
- Livin' Loud (unreleased)
- Madagascar
- My Fellow Americans
- Oh My God
- Oklahoma
- Preechin' n' Screechin' (unreleased).
- Prostitute
- Rhiad and the Bedouins
- Shadow of Your Love
- Silk Worms
- Somethin' 4 Nothin' (unreleased)
- Sucker Punched
- The Blues
- The Powers That Be
- There Was A Time
Live in Boston 02 - Chinese democracy
Ik ging er dus vanuit dat dit de nieuwe cd was, maar dat is dus niet het geval omdat die nog niet uit is.
Nu vind ik de muziek van GNR geweldig maar volg het nieuws rond hun verder niet zo. Dus weet iemand dan toevallig wat ik hier heb liggen?
0
geplaatst: 26 februari 2006, 23:54 uur
Dat zijn vooral nummers die ze live hebben gespeeld,zowel in de jaren 90 als met de nieuwe line up in 2002.
Maar wat me opvalt; nummer oklahoma en riad and the beduins moet hetzelfde nummer zijn aldus axl in een interview.
En ik weet heel zeker,dat prostitute nog nooit live is uitgevoerd en de afgelopen dagen is daar nog geen leak van verschenen.
Dus dat zal vast wel een nummer zijn van een andere band...waarvan ze de naam verandert hebben.
Of weet je zeker dat het axl is?(zou je me anders dat nummer willen mailen?)
En het nummer There was a time is onlangs ook gelekt(verschijnt waarschijnlijk ook op chin dem)dus dat kan hem goed zijn.
Veel andere nummers zijn ook demo's die net niet de use your illusion albums hebben gehaald en ook niet chinese democracy gaan halen.
Het is een verzameling van erg leuk(voor velen) onbekend(live)materiaal.
-VEGA
Maar wat me opvalt; nummer oklahoma en riad and the beduins moet hetzelfde nummer zijn aldus axl in een interview.
En ik weet heel zeker,dat prostitute nog nooit live is uitgevoerd en de afgelopen dagen is daar nog geen leak van verschenen.
Dus dat zal vast wel een nummer zijn van een andere band...waarvan ze de naam verandert hebben.
Of weet je zeker dat het axl is?(zou je me anders dat nummer willen mailen?)
En het nummer There was a time is onlangs ook gelekt(verschijnt waarschijnlijk ook op chin dem)dus dat kan hem goed zijn.
Veel andere nummers zijn ook demo's die net niet de use your illusion albums hebben gehaald en ook niet chinese democracy gaan halen.
Het is een verzameling van erg leuk(voor velen) onbekend(live)materiaal.
-VEGA
0
geplaatst: 27 februari 2006, 08:14 uur
Oké, dan is dat duidelijk.
Sommige nummers zijn idd erg leuk om te horen die ik niet kende vandaar dat ik dacht dat het misschien het nieuwe album was. Heb de gelekte nummers ondertussen ook bijna allemaal gehoord, moet zeggen dat het niet slecht klinkt maar ik vind het niet helemaal bij GNR passen. Maar goed maar gewoon wachten tot hij te koop is en dan horen of de cd wat is.
De nummers Oklahoma en Rhiad and the Bedouins die ik hier heb zijn wel 2 verschillende nummers.
''Of weet je zeker dat het axl is?(zou je me anders dat nummer willen mailen?)''
Nee bij dit nr weet ik niet zeker of het wel van GNR is, moeilijk te zeggen ook omdat er in het nr dat ik hier heb geen tekst zit. Lijkt me heel sterk dat iemand zo'n nr op zijn nieuwe cd gaat zetten.
Sommige nummers zijn idd erg leuk om te horen die ik niet kende vandaar dat ik dacht dat het misschien het nieuwe album was. Heb de gelekte nummers ondertussen ook bijna allemaal gehoord, moet zeggen dat het niet slecht klinkt maar ik vind het niet helemaal bij GNR passen. Maar goed maar gewoon wachten tot hij te koop is en dan horen of de cd wat is.
De nummers Oklahoma en Rhiad and the Bedouins die ik hier heb zijn wel 2 verschillende nummers.
''Of weet je zeker dat het axl is?(zou je me anders dat nummer willen mailen?)''
Nee bij dit nr weet ik niet zeker of het wel van GNR is, moeilijk te zeggen ook omdat er in het nr dat ik hier heb geen tekst zit. Lijkt me heel sterk dat iemand zo'n nr op zijn nieuwe cd gaat zetten.
0
thru life
geplaatst: 27 februari 2006, 15:15 uur
Gun and roses bestaat gewoon niet meer voor mij nu nog alleen die ego van axel rose.
nee ik kijk hier neit naar uit
nee ik kijk hier neit naar uit
0
geplaatst: 27 februari 2006, 16:10 uur
In iedergeval erg bedankt dat je me het nummer mailde,
Het is inderdaat erg moeilijk te zeggen of het guns n roses is.
Maar ik weet bijna zeker dat het niet het nummer is dat op chinese democracy zal komen.
De pas verschenen demo's zijn inderdaad een beetje anders als het oude werk,maar zitten muziekaal erg goed in elkaar.
Vind het opzich wel goed dat ze een andere weg zijn ingeslagen,het is erg vernieuwend.
Voor fans van de oude guns(waaronder ik zelf) is er natuurlijk nog Velvet revolver,heerlijke rock & roll !
Het is inderdaat erg moeilijk te zeggen of het guns n roses is.
Maar ik weet bijna zeker dat het niet het nummer is dat op chinese democracy zal komen.
De pas verschenen demo's zijn inderdaad een beetje anders als het oude werk,maar zitten muziekaal erg goed in elkaar.
Vind het opzich wel goed dat ze een andere weg zijn ingeslagen,het is erg vernieuwend.
Voor fans van de oude guns(waaronder ik zelf) is er natuurlijk nog Velvet revolver,heerlijke rock & roll !
0
geplaatst: 27 februari 2006, 17:25 uur
Ja geen probleem.
Idd hele andere weg dan dat je gewent bent van gnr. Nu is het te hopen dat het niet zoals bij de Metallica albums load en reload (heten ze volgens mij) gaat. Die gingen toen ook een hele nieuwe weg in maar dat werd niet zo goed ontvangen.
Idd hele andere weg dan dat je gewent bent van gnr. Nu is het te hopen dat het niet zoals bij de Metallica albums load en reload (heten ze volgens mij) gaat. Die gingen toen ook een hele nieuwe weg in maar dat werd niet zo goed ontvangen.
0
geplaatst: 27 februari 2006, 20:58 uur
Ik heb net een soort van demo cd gehoord en ik moet zeggen dat er een paar bizarre nummers op staan, die ik zeker aan mijn favoriete lijst van nummers ga toevoegen.
Vooral There Was A Time klinkt erg goed, vind ik
Nu nog wachten op de uiteindelijke release!
Vooral There Was A Time klinkt erg goed, vind ik

Nu nog wachten op de uiteindelijke release!
0
geplaatst: 27 februari 2006, 23:15 uur
Klopt,het was erg jammer dat metallica de andere weg insloeg.maar load en reload zijn opzich helemaal niet slecht,maar wel heel iets anders dan we gewend waren.
Maar de nieuwe guns plaat zal zeker niet zo dramatisch worden als de nu-metal plaat st.anger:p
Ik heb wel goede hoop voor chinese democracy,vooral het hele nummer "better" vond ik ongelofelijk en i.r.s en t.w.a.t zijn ook toppers,gelukkig komen silkworms en rhiad er niet op;)
Welke nummers heb jij op die demo cd staan Lethalis?
De laatste geruchten op de forums zijn,dat slash mischien tijdelijk de plek van buckethead vervangt....lijkt me zeer onwaarschijnlijk ook de stijl van slash is heel anders!
In iedergeval denk ik dat het een mooie tijd word voor de gnr fan!!!
Maar de nieuwe guns plaat zal zeker niet zo dramatisch worden als de nu-metal plaat st.anger:p
Ik heb wel goede hoop voor chinese democracy,vooral het hele nummer "better" vond ik ongelofelijk en i.r.s en t.w.a.t zijn ook toppers,gelukkig komen silkworms en rhiad er niet op;)
De laatste geruchten op de forums zijn,dat slash mischien tijdelijk de plek van buckethead vervangt....lijkt me zeer onwaarschijnlijk ook de stijl van slash is heel anders!
In iedergeval denk ik dat het een mooie tijd word voor de gnr fan!!!
0
geplaatst: 28 februari 2006, 07:57 uur
VEGA schreef:
1. IRS
2. Just another sunday
3. Better
4. There was a time (TWAT)
5. CD (Chinese Democracy)
6. Madagascar
7. The Blues
8. Rhiad and the bedouins
9. Oh my god
10. Silkworms
11. Oklahoma
12. Crash diet
13. Sex, Drugs and Rock n Roll
14. Shadow of your love
15. Dust in the wind
16. Protitute
De kwaliteit wisselt heel erg, van goed tot erg slecht.. ik weet ook niet waar de CD vandaan komt. Iemand van mijn werk had hem ineens

IRS en There was a time klinken nog het beste. Van Better heb ik maar de eerste 2 minuten.. soms staat er ook Bloody Roses Remix achter en is het volgens mij nog niet eens echt van GnR

Bij IRS en TWAT hoor je echter wel duidelijk Axl en die nummers vind ik ook het beste.. dus er is hoop!
0
miloz
geplaatst: 28 februari 2006, 10:23 uur
Dit album staat bij de albums die deze week uit komen. Maar wat is dan precies de releasedate? want hier boven zie ik alleen staan: in maart te koop.
Ben wel benieuwd naar dit album ga hem zeker weten kopen.
Ben wel benieuwd naar dit album ga hem zeker weten kopen.
0
geplaatst: 28 februari 2006, 13:05 uur
Veel sites zeggen dat het album in maart uitkomt,maar ze basseren dat op het feit wat slash een maand geleden heeft gezegd en op wat geruchten van forums.
Maar er is nog geen officieel pers bericht vrij gegeven over wanneer het album verschijnt.
Het meest logische is de zomer,want er zal een goede marketings campagne komen en eind mei/juni zijn er datums bevestigd dat ze weer optreden!
Wel erg leuk zo'n cd! het zijn wel degelijk guns n roses nummers...op een paar na.
Waar bloody roses remix achter staat,dat is een live nummer die een fan zelf heeft gemixd zodat je haast niet hoort dat het van een live optreden is geweest.
Wel jammer dat je niet de volledige versie van Better hebt,zelf vind ik het de topper onder de nieuwe demo's!!
-VEGA
Maar er is nog geen officieel pers bericht vrij gegeven over wanneer het album verschijnt.
Het meest logische is de zomer,want er zal een goede marketings campagne komen en eind mei/juni zijn er datums bevestigd dat ze weer optreden!
Wel erg leuk zo'n cd! het zijn wel degelijk guns n roses nummers...op een paar na.
Waar bloody roses remix achter staat,dat is een live nummer die een fan zelf heeft gemixd zodat je haast niet hoort dat het van een live optreden is geweest.
Wel jammer dat je niet de volledige versie van Better hebt,zelf vind ik het de topper onder de nieuwe demo's!!
-VEGA
0
geplaatst: 28 februari 2006, 16:58 uur
ik heb nu een paar demo's en live nr's gehoord van Chinese Democracy maar k moet zeggen dat Axl's stem minder is geworden naar mijn mening, ik vind dat het goed duidelijk te horen is dat hij veel moeite moet doen om hoog te zingen...
maja, dat is mijn mening...
maja, dat is mijn mening...
0
geplaatst: 28 februari 2006, 17:31 uur
Lethalis
Die zelfde cd heb ik hier nu ook liggen. IRS vind ik persoonlijk het beste, erg lekker nummer is dat.
Better vind ik ook wel goed alleen op die cd duurt hij maar 2 minuut 6 hoe dat nummer verder gaat weet ik dus niet weet iemand toevallig waar ik dat hele nummer kan vinden?
Die zelfde cd heb ik hier nu ook liggen. IRS vind ik persoonlijk het beste, erg lekker nummer is dat.
Better vind ik ook wel goed alleen op die cd duurt hij maar 2 minuut 6 hoe dat nummer verder gaat weet ik dus niet weet iemand toevallig waar ik dat hele nummer kan vinden?
0
geplaatst: 28 februari 2006, 20:05 uur
Lone_Stone schreef:
Lethalis
Lethalis
hoe kan je die cd nu hebben liggen hij is tog nog niet uit?
0
geplaatst: 28 februari 2006, 21:14 uur
De 2de helft van het nummer better,word heel anders maar erg goed!
Je kan hem niet meer op forums vinden enzo.
Maar ik meel hem wel even!!!
biggnr,die cd is een compilatie van live nummers,demo's en wat nummers die voorgaande albums net niet gehaald hebben.
Het nieuwe album heeft helaas nog niemand
Je kan hem niet meer op forums vinden enzo.
Maar ik meel hem wel even!!!
biggnr,die cd is een compilatie van live nummers,demo's en wat nummers die voorgaande albums net niet gehaald hebben.
Het nieuwe album heeft helaas nog niemand

0
geplaatst: 28 februari 2006, 21:14 uur
Heb het over de cd waar Lethalis het over heeft.
Deze:
1. IRS
2. Just another sunday
3. Better
6. Madagascar
7. The Blues
9. Oh my god
10. Silkworms
11. Oklahoma
12. Crash diet
14. Shadow of your love
15. Dust in the wind
16. Protitute
Daar staan dus ook die demo opnamen staan. Maar dit is niet een officiele cd.
Edit:
Vega was me al voor zie ik.
Thx voor mailtje trouwens, als ik vanavond thuis kom zal ik hem meteen even luisteren
Deze:
1. IRS
2. Just another sunday
3. Better
6. Madagascar
7. The Blues
9. Oh my god
10. Silkworms
11. Oklahoma
12. Crash diet
14. Shadow of your love
15. Dust in the wind
16. Protitute
Daar staan dus ook die demo opnamen staan. Maar dit is niet een officiele cd.
Edit:
Vega was me al voor zie ik.
Thx voor mailtje trouwens, als ik vanavond thuis kom zal ik hem meteen even luisteren

0
geplaatst: 1 maart 2006, 10:57 uur
Net even het nummer Better gehoord. 2de helft is idd heel anders dan de eerste maar klinkt erg lekker.
Vega nogmaals bedankt
Vega nogmaals bedankt

0
geplaatst: 2 maart 2006, 21:52 uur
Het zal dus maart moeten worden maar het zal niemand verbazen als het een maandje of wat uitgesteld zal worden. 

0
geplaatst: 3 maart 2006, 10:14 uur
avdj schreef:
Het zal dus maart moeten worden maar het zal niemand verbazen als het een maandje of wat uitgesteld zal worden.

Misschien dat het maart 2007 had moeten zijn

0
geplaatst: 3 maart 2006, 19:50 uur
avdj schreef:

nou ik hoop het van niet, en ik denk ook eigenlijk van niet want ze gaan ook weer optreden en ze komen zelfs naar Nederland heb ik gelezen op www.newgnr.com
0
geplaatst: 3 maart 2006, 21:12 uur
Maar die 14 nummers die hier boven genoemd zijn staan dus op het album. Wel jammer dat het nummer Better er niet opstaat dan.
0
geplaatst: 3 maart 2006, 21:30 uur
chinese democracy wrdt echt een super cool album ik heb echt al heel erg veel nieuwe shit gehoord en ik denk dat het echt een heftig album wordt wel heel anders dan appetitte en illusion maar de tracks die ik tot nu toe gehoord heb zijn echt rete strak i love axl
0
geplaatst: 4 maart 2006, 11:01 uur
Ik weet niet of het hier al bekend was maar ik hoorde vanmorgen op de radio dat Brian May een riedeltje may gaat spelen op de plaat. Ik weet niet meer op welk nummer. ...(eddie schrikt een beetje)...
Ik bedenk me nu als Brian May mee gaat spelen dan is dus nog niet eens alles opgenomen is, en denk ik dat we erg voorbarig zijn om te zeggen dat de plaat dit jaar uitkomt.
Ik bedenk me nu als Brian May mee gaat spelen dan is dus nog niet eens alles opgenomen is, en denk ik dat we erg voorbarig zijn om te zeggen dat de plaat dit jaar uitkomt.
* denotes required fields.