menu

Muziek / Algemeen / Ondergewaardeerde albums (op MusicMeter)

zoeken in:
avatar van kappeuter
Dit album vind ik ook ondergewaardeerd op MusicMeter:

Rio en Medio - Frontier (2008)



avatar van Elvis Hitchcock
In Muziek > Toplijsten en favorieten > Ondergewaardeerde Albums:

Dit topic gaat over albums die naar jouw mening betere kritiek hadden verdient.

* Pipes Of Peace: Paul McCartney

* Easy Come, Easy Go: Elvis Presley

* Two Virgins: John And Yoko

* Here And There: Elton John

* Give My Regards To Broad Street: Paul McCartney

avatar van ArthurDZ
A Momentary Lapse Of Reason- Pink Floyd

avatar van Bollieblauw
Van Halen III is een bijzonder goed album dat compleet ten onrechte door critici en publiek volledig is neergesabeld.

avatar van Casartelli
Casartelli (moderator)
Kan een moderator de naam van dit topic even veranderen in "Ondergewaardeerde Kaskrakers"?

avatar van vigil
inderdaad wat is ondergewaardeerd?? Want welke albums nu allemaal voorbij komen zijn toch minimaal een miljoen keer over de toonbank gegaan vrees ik....

avatar van Bollieblauw
Van Halen III heeft beduidend minder verkocht dan andere platen van Van Halen. Naar mijn mening onterecht.

avatar van laboomzaa
Wild Mood Swings van The Cure.

avatar van Elvis Hitchcock
vigil schreef:
inderdaad wat is ondergewaardeerd?? Want welke albums nu allemaal voorbij komen zijn toch minimaal een miljoen keer over de toonbank gegaan vrees ik....


Ondanks het grote commerciele succes kregen de albums veel kritiek te verduren. Veel critici en publiek vinden ze slecht. Als je het daar niet mee eens bent, kun je ze hier opnoemen.

Het commerciele succes is niet zozeer van belang. De albums die opgenoemd worden, zoals Easy Come, Easy Go en Give My Regards To Broad Street, zijn goede voorbeelden van albums die op massale wijze zijn afgekraakt. Naar mijn mening onterecht.

avatar van vigil
oke duidelijk...

Misterfool
alles van the animals na 1966. blues gecombineerd met psychedelica. heerlijk muziek

haast niemand die het kent

avatar van Hendrix4live
Korn - Unplugged

Ik schrok zelfs een beetje van de score. Vind het zeker geen slecht concert.

Misterfool
David Sylvian - Alchemy - an Index of Possibilities (1985)

en zo zijn er wel meer albums van sylvian die zeer de moeite waard zijn. de man is niet slechts goed op secret's of the beehyves en brilliant trees

Ben hier net komen kijken , heb gus ( nog ) niet alle topics gelezen maar tot nu toe ben ik het beste live album tot nu toe nog niet tegen gekomen

Live at the Fillmore East -The Allman Brothers band

avatar van freddze
't Staat nochtans hier met een heel hoog gemiddelde (4,22* op 111 stemmen).

Niet gezien gezocht,dank voor de link

bennerd
Vreemd dat er geen enkel Chuck Berry-album is met meer dan 50 stemmen. Had verwacht dat die man hier wel veel populairder zou zijn.

The Oath
Motörhead is hier ook wel ondergewaardeerd. Als je het vergelijkt met andere metalbands alhier.

bennerd
Er staan 45 albums van deze artiest op MusicMeter. Er is in totaal 1009 keer op deze albums gestemd, met een gemiddelde van 3,70 sterren. De standaardafwijking van deze stemmen is 0,71.


Ik denk het niet...

avatar van VanDeGriend
Ik sta er nog steeds van te kijken dat dit plaatje niet wat meer aandacht heeft gekregen alhier. Band is al weer uit elkaar ook. Een mooi aanvullend ingredient voor het verkrijgen van de "onbekend gebleven parel" award.

Screaming Lights

bennerd
Schrik om je hoed op te eten?

_Lynn_
The Oath schreef:
Motörhead is hier ook wel ondergewaardeerd. Als je het vergelijkt met andere metalbands alhier.

Inderdaad.


_Lynn_
Blue Öyster Cult - Secret Treaties (1974)
Een kei van een album. Verdient meer aandacht.

Steppenwolf - Steppenwolf (1968)
Ze hadden misschien vroeger wel een paar hitjes, maar toch blijf ik erbij dat ze erg ondergewaardeerd zijn!

avatar van jellecomicgek72
Pink Floyd - The Division Bell. Die plaat MOET de top 250 ingeknald worden!!!

Misterfool
vind het vergeleken met de jaren 70 pink floyd albums maar een weinig beklijvend staaltje middelmatigheid

avatar van Casartelli
Casartelli (moderator)
_Lynn_ schreef:
Blue Öyster Cult - Secret Treaties (1974)
Een kei van een album. Verdient meer aandacht.

En zo is dat!

The Division Bell heeft zelfs een tijdje in de top 250 gestaan. Te belachelijk voor woorden gewoon...

avatar van vigil
jellecomicgek72 schreef:
Pink Floyd - The Division Bell. Die plaat MOET de top 250 ingeknald worden!!!



Van mij MOET dat zeker niet...

avatar van avdj
Onzin, heeft niks in de Top 250 te zoeken...


The Clash - Give 'm Enough Rope

Ik praat niet over een toplijst notering maar dat stemgemiddelde ligt werkelijk veel te laag.

_Lynn_
Waarom krijgt één van de eerste (en de beste) doom metal bands hier zo weinig aandacht?

Pentagram - First Daze Here (2002)
Pentagram - Day Of Reckoning (1987)

Gast
geplaatst: vandaag om 10:22 uur

geplaatst: vandaag om 10:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.