Muziek / Algemeen / Ondergewaardeerde albums (op MusicMeter)
zoeken in:
0
geplaatst: 24 juni 2009, 18:56 uur
0
geplaatst: 9 augustus 2009, 12:11 uur
In Muziek > Toplijsten en favorieten > Ondergewaardeerde Albums:
Dit topic gaat over albums die naar jouw mening betere kritiek hadden verdient.
* Pipes Of Peace: Paul McCartney
* Easy Come, Easy Go: Elvis Presley
* Two Virgins: John And Yoko
* Here And There: Elton John
* Give My Regards To Broad Street: Paul McCartney
Dit topic gaat over albums die naar jouw mening betere kritiek hadden verdient.
* Pipes Of Peace: Paul McCartney
* Easy Come, Easy Go: Elvis Presley
* Two Virgins: John And Yoko
* Here And There: Elton John
* Give My Regards To Broad Street: Paul McCartney
0
geplaatst: 9 augustus 2009, 17:52 uur
Van Halen III is een bijzonder goed album dat compleet ten onrechte door critici en publiek volledig is neergesabeld.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 10 augustus 2009, 10:55 uur
Kan een moderator de naam van dit topic even veranderen in "Ondergewaardeerde Kaskrakers"?
0
geplaatst: 10 augustus 2009, 12:03 uur
inderdaad wat is ondergewaardeerd?? Want welke albums nu allemaal voorbij komen zijn toch minimaal een miljoen keer over de toonbank gegaan vrees ik....
0
geplaatst: 10 augustus 2009, 12:44 uur
Van Halen III heeft beduidend minder verkocht dan andere platen van Van Halen. Naar mijn mening onterecht.
0
geplaatst: 10 augustus 2009, 15:32 uur
vigil schreef:
inderdaad wat is ondergewaardeerd?? Want welke albums nu allemaal voorbij komen zijn toch minimaal een miljoen keer over de toonbank gegaan vrees ik....
inderdaad wat is ondergewaardeerd?? Want welke albums nu allemaal voorbij komen zijn toch minimaal een miljoen keer over de toonbank gegaan vrees ik....
Ondanks het grote commerciele succes kregen de albums veel kritiek te verduren. Veel critici en publiek vinden ze slecht. Als je het daar niet mee eens bent, kun je ze hier opnoemen.
Het commerciele succes is niet zozeer van belang. De albums die opgenoemd worden, zoals Easy Come, Easy Go en Give My Regards To Broad Street, zijn goede voorbeelden van albums die op massale wijze zijn afgekraakt. Naar mijn mening onterecht.
0
Misterfool
geplaatst: 22 oktober 2009, 19:33 uur
alles van the animals na 1966. blues gecombineerd met psychedelica. heerlijk muziek
haast niemand die het kent
haast niemand die het kent
0
geplaatst: 8 november 2009, 17:39 uur
Korn - Unplugged
Ik schrok zelfs een beetje van de score. Vind het zeker geen slecht concert.
Ik schrok zelfs een beetje van de score. Vind het zeker geen slecht concert.
0
Misterfool
geplaatst: 8 november 2009, 18:36 uur
David Sylvian - Alchemy - an Index of Possibilities (1985)
en zo zijn er wel meer albums van sylvian die zeer de moeite waard zijn. de man is niet slechts goed op secret's of the beehyves en brilliant trees
en zo zijn er wel meer albums van sylvian die zeer de moeite waard zijn. de man is niet slechts goed op secret's of the beehyves en brilliant trees
0
geplaatst: 9 november 2009, 18:42 uur
Ben hier net komen kijken , heb gus ( nog ) niet alle topics gelezen maar tot nu toe ben ik het beste live album tot nu toe nog niet tegen gekomen
Live at the Fillmore East -The Allman Brothers band
Live at the Fillmore East -The Allman Brothers band
0
geplaatst: 9 november 2009, 18:49 uur
't Staat nochtans hier met een heel hoog gemiddelde (4,22* op 111 stemmen).
0
bennerd
geplaatst: 14 april 2010, 17:14 uur
Vreemd dat er geen enkel Chuck Berry-album is met meer dan 50 stemmen. Had verwacht dat die man hier wel veel populairder zou zijn.
0
The Oath
geplaatst: 15 april 2010, 02:05 uur
Motörhead is hier ook wel ondergewaardeerd. Als je het vergelijkt met andere metalbands alhier.
0
bennerd
geplaatst: 15 april 2010, 11:59 uur
Er staan 45 albums van deze artiest op MusicMeter. Er is in totaal 1009 keer op deze albums gestemd, met een gemiddelde van 3,70 sterren. De standaardafwijking van deze stemmen is 0,71.
Ik denk het niet...
0
geplaatst: 15 april 2010, 12:40 uur
Ik sta er nog steeds van te kijken dat dit plaatje niet wat meer aandacht heeft gekregen alhier. Band is al weer uit elkaar ook. Een mooi aanvullend ingredient voor het verkrijgen van de "onbekend gebleven parel" award.
Screaming Lights
Screaming Lights
0
_Lynn_
geplaatst: 15 april 2010, 12:56 uur
The Oath schreef:
Motörhead is hier ook wel ondergewaardeerd. Als je het vergelijkt met andere metalbands alhier.
Motörhead is hier ook wel ondergewaardeerd. Als je het vergelijkt met andere metalbands alhier.
Inderdaad.
0
_Lynn_
geplaatst: 25 april 2010, 13:21 uur
Blue Öyster Cult - Secret Treaties (1974)
Een kei van een album. Verdient meer aandacht.
Steppenwolf - Steppenwolf (1968)
Ze hadden misschien vroeger wel een paar hitjes, maar toch blijf ik erbij dat ze erg ondergewaardeerd zijn!
Een kei van een album. Verdient meer aandacht.
Steppenwolf - Steppenwolf (1968)
Ze hadden misschien vroeger wel een paar hitjes, maar toch blijf ik erbij dat ze erg ondergewaardeerd zijn!
0
geplaatst: 25 april 2010, 18:24 uur
Pink Floyd - The Division Bell. Die plaat MOET de top 250 ingeknald worden!!!
0
Misterfool
geplaatst: 25 april 2010, 18:25 uur
vind het vergeleken met de jaren 70 pink floyd albums maar een weinig beklijvend staaltje middelmatigheid
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 25 april 2010, 18:30 uur
_Lynn_ schreef:
Blue Öyster Cult - Secret Treaties (1974)
Een kei van een album. Verdient meer aandacht.
Blue Öyster Cult - Secret Treaties (1974)
Een kei van een album. Verdient meer aandacht.
En zo is dat!
The Division Bell heeft zelfs een tijdje in de top 250 gestaan. Te belachelijk voor woorden gewoon...
0
geplaatst: 25 april 2010, 20:38 uur
jellecomicgek72 schreef:
Pink Floyd - The Division Bell. Die plaat MOET de top 250 ingeknald worden!!!
Pink Floyd - The Division Bell. Die plaat MOET de top 250 ingeknald worden!!!
Van mij MOET dat zeker niet...
0
geplaatst: 4 mei 2010, 13:40 uur
Onzin, heeft niks in de Top 250 te zoeken...
The Clash - Give 'm Enough Rope
Ik praat niet over een toplijst notering maar dat stemgemiddelde ligt werkelijk veel te laag.
The Clash - Give 'm Enough Rope
Ik praat niet over een toplijst notering maar dat stemgemiddelde ligt werkelijk veel te laag.
0
_Lynn_
geplaatst: 15 mei 2010, 12:37 uur
Waarom krijgt één van de eerste (en de beste) doom metal bands hier zo weinig aandacht?
Pentagram - First Daze Here (2002)
Pentagram - Day Of Reckoning (1987)
Pentagram - First Daze Here (2002)
Pentagram - Day Of Reckoning (1987)
* denotes required fields.