Muziek / Algemeen / Ondergewaardeerde albums (op MusicMeter)
zoeken in:
0
fredpit
geplaatst: 15 december 2006, 17:22 uur
stephan stills - stephan stills : het album waar zowel Jimmy H als Eric C op spelen...
The Police las ik hierboven....ben ik het mee eens.
Fine Young Cannibals
Chris isaak
Joan baez
ETC ETC....voor de (openminded) liefhebber van onbekende ondergewaardeerde pareltjes (ook de bekende) is er het boek : "1001 Albums you must hear before you die" van Michael Lydon. Ik geloof dat er ondertussen ook een nederlandse vertaling is.
The Police las ik hierboven....ben ik het mee eens.
Fine Young Cannibals
Chris isaak
Joan baez
ETC ETC....voor de (openminded) liefhebber van onbekende ondergewaardeerde pareltjes (ook de bekende) is er het boek : "1001 Albums you must hear before you die" van Michael Lydon. Ik geloof dat er ondertussen ook een nederlandse vertaling is.
0
geplaatst: 20 december 2006, 19:07 uur
http://www.musicmeter.nl/album/35486
Dit kleine lieve folksplaatje is toch wel onderschat. Zeker met deze donkere, koude dagen is dit een topplaat om te beluisteren. Kaarsje aan, kaasje, wijntje...traantje.
Dit kleine lieve folksplaatje is toch wel onderschat. Zeker met deze donkere, koude dagen is dit een topplaat om te beluisteren. Kaarsje aan, kaasje, wijntje...traantje.

0
geplaatst: 3 maart 2008, 21:52 uur
Zelf verbaas ik met over het gemiddelde van Pearl Jam - Binaural%u2026.. gem is 3,56.
Toch wel zeer laag voor een ijzersterke plaat. Vandaag meerdere malen gedraaid en het blijft een plaat met zeer veel sterke nummers die ook zeer mooi tot hun recht komen op de plaat "Live: October 22 2003 Benaroya Hall" die gewaardeerd wordt met een 4,10
Plaat met een belachelijk hoog gemiddelde zoek ik nog ff op.
Toch wel zeer laag voor een ijzersterke plaat. Vandaag meerdere malen gedraaid en het blijft een plaat met zeer veel sterke nummers die ook zeer mooi tot hun recht komen op de plaat "Live: October 22 2003 Benaroya Hall" die gewaardeerd wordt met een 4,10
Plaat met een belachelijk hoog gemiddelde zoek ik nog ff op.
0
sxesven
geplaatst: 3 maart 2008, 22:28 uur
3,75 voor Joanna Newsom's Ys. Gaat nergens over natuurlijk.
0
geplaatst: 4 maart 2008, 03:12 uur
Guru Guru - UFO met 3,77*
En dan nog maar 9 stemmen
En Queen - Flash Gordon met 2,53*
Ik vind hem wel goed
En dan nog maar 9 stemmen
En Queen - Flash Gordon met 2,53*
Ik vind hem wel goed
0
geplaatst: 4 maart 2008, 06:48 uur
Bon Chic Bon Genre van Campag Velocet
2,83 onwerkelijk voor een uitstekende plaat
2,83 onwerkelijk voor een uitstekende plaat
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 4 maart 2008, 09:27 uur
Nena - Feuer und Flamme
Uit 16 stemmen een gemiddelde van slechts, u leest dit goed, 2.75
Uit 16 stemmen een gemiddelde van slechts, u leest dit goed, 2.75
0
geplaatst: 4 maart 2008, 09:33 uur
sxesven schreef:
De stemmen op Joanna Newsom hebben gewoon een hele grote spreiding. Typisch een artieste die de meningen verdeeld (wat mij betreft een hele goede eigenschap). Een ander voorbeeld van zo'n soort plaat is Drum's Not Dead van Liars.
0
geplaatst: 4 maart 2008, 21:26 uur
Belachelijk laag gemiddelde: Marillion - Anoraknophobia. Kan zeker tippen aan albums als Brave, Seasons End of Marbles.
Verder bijzonder veel platen van Camel. Een van de meest belangrijke bands die het proggenre op de beentjes heeft geholpen en toch scoort er geen een studio-album boven de 4*.
Verder bijzonder veel platen van Camel. Een van de meest belangrijke bands die het proggenre op de beentjes heeft geholpen en toch scoort er geen een studio-album boven de 4*.
0
geplaatst: 4 maart 2008, 21:48 uur
Judas Priest - Point of Entry (1981)
Groot Brittannië
Rock/Metal
Label: CBS
gemiddelde: 2,96 (25 stemmen), jouw stem voor dit album is 4,0
15 berichten, laatste bericht: 23 februari 2008, 16:07 uur
Belachelijk slechte score. Heading out to the highway wordt door de hele rockwereld aanzien als een regelrechte klassieker!
Dan zegt men vaak: "het is ook het enige goede dat er op staat".
Echt niet waar hoor! De rest mag er ook zijn! Op track 7 en 8 na is alles van zeer goed!
Heading out to the highway. Let niet op de laatste 1,5 minuten: Dat is het meest gayse ooit vasgelegd op videoclip
Groot Brittannië
Rock/Metal
Belachelijk slechte score. Heading out to the highway wordt door de hele rockwereld aanzien als een regelrechte klassieker!
Echt niet waar hoor! De rest mag er ook zijn! Op track 7 en 8 na is alles van zeer goed!
Heading out to the highway. Let niet op de laatste 1,5 minuten: Dat is het meest gayse ooit vasgelegd op videoclip

0
geplaatst: 4 maart 2008, 21:57 uur
AGE-411 schreef:
Let niet op de laatste 1,5 minuten: Dat is het meest gayse ooit vasgelegd op videoclip
Let niet op de laatste 1,5 minuten: Dat is het meest gayse ooit vasgelegd op videoclip

Ah, een kenner van de zakdoeken-codes?

0
geplaatst: 4 maart 2008, 22:03 uur
Meneer staat toch met een zakdoek te zwaaien wat jij bestempelt als het meest 'gayse ooit op video vastgelegd' (ja je zult nu weten wat je gezegd hebt
).................
).................
0
WernerGSF
geplaatst: 4 maart 2008, 22:31 uur
misschien een cliché maar Queen - A Night at the Opera met een gemiddelde van 3.89 is best wel laag.
0
WernerGSF
geplaatst: 4 maart 2008, 22:37 uur
omdat Queen over het algemeen nogal laag gewaardeerd wordt op MusicMeter, maar als een album van bijvoorbeeld Led Zeppelin flink boven de 4.10 scoort, dan mag A Night at the Opera ook wel wat hoger uitkomen toch?
0
geplaatst: 4 maart 2008, 22:45 uur
Om heel eerlijk te zijn ken ik dat album niet eens
Maar ben het wel met je eens dat ze hier erg laag gewaardeerd worden.
Maar ben het wel met je eens dat ze hier erg laag gewaardeerd worden.
0
geplaatst: 4 maart 2008, 23:03 uur
WernerGSF schreef:
misschien een cliché maar Queen - A Night at the Opera met een gemiddelde van 3.89 is best wel laag.
laag gemiddelde

Er staan 2 albums in de top-10 van de algemene toplijst met een nog lager gemiddelde! Ik vind 3.89 eigenlijk nog belachelijk hoog

0
geplaatst: 5 maart 2008, 11:50 uur
Kasperbert schreef:
Belachelijk laag gemiddelde: Marillion - Anoraknophobia. Kan zeker tippen aan albums als Brave, Seasons End of Marbles.
Dat is pertinent onwaar

Kasperbert schreef:
Hier heb je wel gelijk in natuurlijk Moonmadness en Snow Goose mogen zeker boven 4* gemiddeld staan van mij. Maar ja, wie ben ik?
0
geplaatst: 5 maart 2008, 19:26 uur
aERodynamIC schreef:
Meneer staat toch met een zakdoek te zwaaien wat jij bestempelt als het meest 'gayse ooit op video vastgelegd' (ja je zult nu weten wat je gezegd hebt
).................
)................. ik bedoelde eigenlijk: "zakdoekcodes? Wat zijn zakdoekcodes?"
En tis wel grappig dat ie daarbij van die rare pasjes en gebaren moet maken.

Maar voor moest je het nog niet weten: Rob Halford heeft in 1998 toegegeven dat ie homo was en nog steeds is.
0
geplaatst: 5 maart 2008, 19:35 uur
Dat laatste weet ik en daarom ook de zakdoeken-code grap die blijkbaar nog steeds niet aankomt omdat je er niet mee bekend bent, geeft niet, de grap is wel weer over en de insiders hebben hun lol gehad 

0
geplaatst: 6 maart 2008, 01:03 uur
AGE-411 schreef:
Groot Brittannië
Rock/Metal
(embed)
Groot Brittannië
Rock/Metal

(embed)
Waarom vind je 2,96 een belachelijk slechte score, terwijl je het album zelf 3 sterren geeft?
(en niet vier zoals in deze quote staat)Dat lijkt me spot on.
0
geplaatst: 6 maart 2008, 01:07 uur
0
wcs
geplaatst: 8 maart 2008, 11:28 uur
marc almond wordt ondergewaardeerd, bijna niemand kent hem hier terwijl albums als torment and toreros of mother fist toch geniaal zijn. Radiohead wordt dan af en toe weer overgewaardeerd, serieus goeie band maar niet alles wat ze doen is even sterk, na kid a hebben ze wat mij betreft nooit meer hetzelfde niveau gehaald
0
geplaatst: 21 juni 2009, 12:38 uur
Ondergewaardeerde albums op MusicMeter:
Mason Proper - There Is a Moth in Your Chest (2006)
videoclip
No and The Maybes - No and The Maybes (2008)
videoclip
Mason Proper - There Is a Moth in Your Chest (2006)
videoclip
No and The Maybes - No and The Maybes (2008)
videoclip
0
geplaatst: 24 juni 2009, 13:41 uur
50 Cent krijgt onterecht toch wel aardig lage stemmen. Ik wil niet zeggen dat hij per defenitie goed is maar sommige cijfers zijn overdreven dit mede dankzij ruzies en z'n commerciele status.
* denotes required fields.