Muziek / Algemeen / Ondergewaardeerde albums (op MusicMeter)
zoeken in:
0
geplaatst: 30 januari 2006, 23:45 uur
rayman schreef:
De albums van de Fine Young Cannibals. Geen stemmen, geen berichten. Weird.
De albums van de Fine Young Cannibals. Geen stemmen, geen berichten. Weird.
Apart....gelijk ff stemmen.
3 stemmen slechts voor In the hell of Patchanka van Mano Negra...

0
geplaatst: 31 januari 2006, 07:27 uur
DutchViking schreef:
Mijn persoonlijke mening is dat Hysteria van Def Leppard er nogal karig van afkomt. Een klein meesterwerkje als je het mij vraagt. Veelzijdig, inventief en erg origineel plaatje.
Mijn persoonlijke mening is dat Hysteria van Def Leppard er nogal karig van afkomt. Een klein meesterwerkje als je het mij vraagt. Veelzijdig, inventief en erg origineel plaatje.
Naar aanleiding van je prachtige gepassioneerde recensie ergens in een ander topic over Def Leppard en omdat onze muzikale smaken aardig overeenkomen heb ik enkele cd's van hun beluisterd(kende wel de bekendste singles van hun Animal .Love bites en Hysteria))
maar kon het mij toch niet voor de volle 100% overtuigen
Overigens zeker niet slecht maar de muziek deed mij soms te veel denken aan mede generatie genoten Bon Jovi !
0
DutchViking
geplaatst: 31 januari 2006, 11:12 uur
Leuk dat je de moeite hebt genomen ze te luisteren. Persoonlijk vind ik Def Leppard op alle fronten beter dan Bon Jovi, maar dat is ook maar een mening (Bon Jovi is voor mij niet meer dan een slap aftreksel van Leppard, ze hebben de stijl van Leppard proberen te kopiëren en komen er ook nog mee weg).
Het is inderdaad zo dat ze wat van elkaar weghebben, dat hoor ik vaker. Maar Leppard is steeds wel vernieuwend geweest en hun sound is m.i. ook veel unieker (uit duizenden herkenbaar).
Het is inderdaad zo dat ze wat van elkaar weghebben, dat hoor ik vaker. Maar Leppard is steeds wel vernieuwend geweest en hun sound is m.i. ook veel unieker (uit duizenden herkenbaar).
0
geplaatst: 31 januari 2006, 19:08 uur
Vind Bon Jovi eerlijk gezegd, sorry voor de verstokte fans, eerder een band die surrogaat muziek maakt !
0
DutchViking
geplaatst: 31 januari 2006, 19:55 uur
Ja, een mede-Viking die ook nog eens Nederlands spreekt, kom je niet zo snel tegen 

0
geplaatst: 4 februari 2006, 13:19 uur
ALLE muziek waar ik zo intens van hou, wordt sowieso ondergewaardeerd. Ook hier. 

0
geplaatst: 4 februari 2006, 15:19 uur
Nou Coen, verlicht ons! Uit die éne stem op een avant-garde boxje worden we natuurlijk niet veel wijzer. 

0
geplaatst: 4 februari 2006, 15:23 uur
Zowat alles van Jason Becker, een van de best gitaristen ooit (die nu in een rolstoel zit), wordt ondergewaardeerd.
0
DutchViking
geplaatst: 4 februari 2006, 17:30 uur
Ik ben het volledig met Arno eens. Wat ik van Jason Becker ken, zoals dit is echt erg goed. Helaas heeft hij door zijn ziekte (MS?) nooit meer echt gitaar kunnen spelen.
0
geplaatst: 4 februari 2006, 17:33 uur
Ja dat was MS denk ik. Speed Metal Symphony is voor mij een van de beste gitaarstukken ooit. 

0
geplaatst: 4 februari 2006, 19:39 uur
Antimatter- Planetary Confinement

Ik ben de enige op MuME die hierop zijn stem heeft uitgebracht. Eigenlijk best wel schrikken! Jammer
, het verdient meer aandacht. Een pracht van een plaat. Ik hoop dat ik het een beetje in de aandacht breng!

Ik ben de enige op MuME die hierop zijn stem heeft uitgebracht. Eigenlijk best wel schrikken! Jammer
, het verdient meer aandacht. Een pracht van een plaat. Ik hoop dat ik het een beetje in de aandacht breng!
0
aslan (crew)
geplaatst: 4 februari 2006, 19:47 uur
Snappy schreef:
Eigenlijk best wel schrikken
Eigenlijk best wel schrikken
ja dat begrijp ik
heb hetzelfde met de melvins voorgehad haha
0
DutchViking
geplaatst: 6 februari 2006, 00:46 uur
Alles van Harem Scarem wordt m.i. schromelijk ondergewaardeerd. Een geweldige Canadese rockband die van vele markten thuis is. De band begon in de vroege jaren '90 als melodieuze rockband, maar verwerkte gaandeweg ook psychedelische en grungy elementen in haar muziek. Op de laatste platen is de 'oude' rocksound weer wat meer naar de voorgrond getreden. De band is vernieuwend maar heeft ook een heel herkenbare sound. Harem Scarem is de moeite van het beluisteren m.i. zeker waard.
0
geplaatst: 6 februari 2006, 20:03 uur
Dat daar zoveel aandacht aan wordt geschonken duidt eerder op overwaardering. 

0
geplaatst: 7 februari 2006, 09:12 uur
Eric Sardinas word ook ondergewaardeerd hier op MusicMeter !
0
geplaatst: 7 februari 2006, 11:00 uur
Met 187 stemmen en een gemiddelde boven de 3,5 zou ik die eerder overgewaardeerd noemen. 

0
geplaatst: 15 februari 2006, 17:40 uur
Pain of Salvation - BE. daar zijn nog veel te weinig stemmen op, waar blijven de prog rockers?
Mr Bungle is ook hier een beetje te onbekend, maar krijgt wel hoge rating.
Mr Bungle is ook hier een beetje te onbekend, maar krijgt wel hoge rating.
0
geplaatst: 15 februari 2006, 20:03 uur
Goede tip Fianosther, veel van gehoord! Maar nooit de moeite genomen. Binnenkort ga ik een paar cd's aanschaffen. Waar kan ik het beste mee beginnen?
0
geplaatst: 15 februari 2006, 21:07 uur
Pain of Salvation - gewoon met hun laatste plaat beginnen, BE dus.
Mr Bungle - California zou ik als eerste luisteren, is ook meteen hun beste werk.
Mr Bungle - California zou ik als eerste luisteren, is ook meteen hun beste werk.
0
geplaatst: 17 februari 2006, 22:28 uur
1. Lullaby for the Working Class -
I Never Even Asked for Light (1997)
2. The Fiery Furnaces -
Blueberry Boat (2004)
3. Joseph Arthur -
Redemption's Son (2003)
4. Captain Beefheart and the Magic Band -
Trout Mask Replica (1969)
5. Ed Harcourt -
Here Be Monsters (2001)
I Never Even Asked for Light (1997)
2. The Fiery Furnaces -
Blueberry Boat (2004)
3. Joseph Arthur -
Redemption's Son (2003)
4. Captain Beefheart and the Magic Band -
Trout Mask Replica (1969)
5. Ed Harcourt -
Here Be Monsters (2001)
0
geplaatst: 15 december 2006, 14:42 uur
Alle Tom Waits fans zouden naar dit album moeten luisteren!
0
geplaatst: 15 december 2006, 15:05 uur
Roxy Music - For Your Pleasure
Modern English - After The Snow (volgens mij zullen heel veel mensen dit een goede plaat vinden als ze het eens proberen)
Ozzy Osbourne - Blizzard Of Ozz en Diary Of A Madman (worden op allerlei muzieksites geroemd als metalmeesterwerkjes, maar hier waarschijnlijk geassocieerd met die dronken parodie die Ozzy nu is ofzo..)
The Police - Zenyatta Mondatta (zelfde verhaal als met Ozzy, is gewoon een meesterwerk mensen, alleen al het drumwerk van Copeland!!)
Modern English - After The Snow (volgens mij zullen heel veel mensen dit een goede plaat vinden als ze het eens proberen)
Ozzy Osbourne - Blizzard Of Ozz en Diary Of A Madman (worden op allerlei muzieksites geroemd als metalmeesterwerkjes, maar hier waarschijnlijk geassocieerd met die dronken parodie die Ozzy nu is ofzo..)
The Police - Zenyatta Mondatta (zelfde verhaal als met Ozzy, is gewoon een meesterwerk mensen, alleen al het drumwerk van Copeland!!)
0
geplaatst: 15 december 2006, 15:46 uur
65daysofstatic - Fall Of Math
Eva De Roovere - De Jager
Sun Kil Moon - Ghosts Of The Great Highway
Okkervil River - Black Sheep Boy
Eva De Roovere - De Jager
Sun Kil Moon - Ghosts Of The Great Highway
Okkervil River - Black Sheep Boy
* denotes required fields.