MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Artiesten waar je een gruwelijke hekel aan hebt

zoeken in:
Bij welke bands/artiesten hebben jullie de neiging meteen de radio uit te zetten, bloemkool in je oren te proppen of andere drastische maatregelen te nemen. En kom nu niet met Frans Bauer of Ski-hut muziek, ik heb het over muziek die over het algemeen wel goed gevonden wordt.

Voor mij,
- Oasis, zeikstem
- Van Dik Hout, idem + enorme houten klaas (ik heb ze 2x live gezien)
- Moby, altijd weer die irritante piano riedeltjes
- Toto, met dank aan bepaalde users hier
- Acda en de Munnik, leuk tweestemmig
- Live, al vind ik de oudere platen nog wel om aan te horen, tegenwoordig is het om te huilen zo slecht

Ik hoorde vanochtend de poema's op de radio (nee niet m'n eigen), dus ik moest het even kwijt.

Blöf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja, Blöf is echt verschrikkelijk inderdaad. De eerste paar hits waren nog wel mooi, maar wat ze nu uitbrengen is echt vreselijk. Ze zullen het vast goed bedoelen, maar toch...

Ik vind het precies andersom. De eerste hits van Blöf vind ik echt vreselijk, maar later zaten er nummers tussen die ik wel mooi vond.

titan (crew)
- Missy Elliot
- Limp Bizkit
- Acda & de Munnik
- Nickelback, Staind e.d.

Blof, Volumia, Celine Dion, Britney Spears, Sean Paul, Destiny's Child, Whitney Houston and so on...

Sean Paul, BoozyWoozy, Anastacia, Janet Jackson, Mariah Carey, Jim.

titan (crew)
tovenaar schreef:

Mariah Carey, Jim.

Ik dacht dat het vooral ging om muziek die in het algemeen goed wordt gevonden .

-Dido
-Dire Straits
-Limp Bizkit
-Celine Dion
-Nickelback
-Creed
-Staind
-Guns n Roses
-Kane
-Bryan Adams
enz.

titan schreef:

Ik dacht dat het vooral ging om muziek die in het algemeen goed wordt gevonden .

Haha ow dat had ik niet gelezen .

Alle (c)rap artiesten , waardeloze muziek

Heerlijk, alles over één kam scheren

Kos
Queen
Alanis Morrisette
Pulp
Blur
Sinead O Connor
Van Dik Hout/Blof/Acda en De Munnik
Paul de Leeuw
Rage against the Machine
Suede
System of a Down
Blink 182
The Offspring
Bloodhound Gang
Green Day
The Smiths
Madness
Boy George/Culture Club
Enya
Chris Isaak
En natuurlijk de meeste top 40 bagger

De rest kan ik momenteel even niet opkomen.

Van Dik Hout

titan (crew)
Kos schreef:
Pulp
Blur
Suede

Kos
Ik heb een hekel aan de stem van die gasten, gaat bij mij door merg en been

De stemmen van Jarvis, Damon en Brett lopen anders bijzonder uiteen...

Kos
Klopt, maar ik heb het bij alle drie. Of het is te hoog, of te vals.

Bij mij zijn stemmen wel een van de laatste dingen waar ik op afknap... maar goed, Sinead O'Connor en Thom Yorke trek je dus wel?

titan (crew)
Kos schreef:

Klopt, maar ik heb het bij alle drie. Of het is te hoog, of te vals.

Je kan er veel van zeggen, behalve dat ze vals zijn.

Kos
herman schreef:
Sinead O'Connor
Zie boven.

Thom Yorke
Vreemd genoeg wel, hoewel niet altijd. Hij heeft duidelijk niet de beste stem, maar bij hun muziek kan ik het wel hebben.

Heb ik trouwens de Cranberries vergeten, ook zo'n walgelijk geval van stemterrorisme.

Kos
titan schreef:

Je kan er veel van zeggen, behalve dat ze vals zijn.
Damon Albarn vind ik erg vals zingen. Alsof hij geen 1 noot vast kan houden.

titan (crew)
Dat heb ik nog nooit iemand over Damon horen zeggen en ik ben het ook helemaal niet met je eens wat dat betreft.

Kos schreef:
(quote)
Zie boven.

Even over het hoofd gezien, sorry. Als zij niet voor de helft 100th Window had volgezongen, had die plaat een nog hogere stem van je gehad?

Ik ken trouwens wel meer mensen die Suede niet trekken vanwege de stem, maar dat heb ik over Blur en Pulp nog nooit gehoord. Het verbaast me een beetje. Jammer, want hun albums zijn stuk voor stuk geweldig.

Kos
herman schreef:

Even over het hoofd gezien, sorry. Als zij niet voor de helft 100th Window had volgezongen, had die plaat een nog hogere stem van je gehad?
Die kans bestaat zeker

Ik ken trouwens wel meer mensen die Suede niet trekken vanwege de stem, maar dat heb ik over Blur en Pulp nog nooit gehoord. Het verbaast me een beetje. Jammer, want hun albums zijn stuk voor stuk geweldig.
Ik weet het, ik ken zoveel fans van die bands maar mij hebben ze nooit getrokken. Muzikaal vind ik het ook niet zo denderend, maar ik moet zeggen dat ik maar enkele platen van hen ken.

Kos schreef:
Die kans bestaat zeker [/quote]

Aha. Ik vind haar ijle stem wel wat hebben. En The Lion And The Cobra is een mooie, intense plaat. Verder ken ik Sinead ook niet zo. Het schijnt dat ze tegenwoordig een priestersopleiding oid doet.

Ik weet het, ik ken zoveel fans van die bands maar mij hebben ze nooit getrokken. Muzikaal vind ik het ook niet zo denderend, maar ik moet zeggen dat ik maar enkele platen van hen ken.

Zonde. Zowel Suede als Blur vind ik bij vlagen geniaal, Pulp is zelfs een van mijn favoriete bands allertijden.

Kos
Tja, what can I say...

Jij vind vast veel van mijn favoriete artiesten ook ruk hoor, niks mis mee.

Valt eigenlijk wel mee. Ik heb je halve top 10 hier in de kast staan en dat vind ik stuk voor stuk geweldige platen. Ik ben juist minder thuis in hiphop. Public Enemy moet ik nog eens kopen, de rest kan me gestolen worden.

Nu we toch allemaal massaal Kos aan het aanvallen zijn : wat heb je tegen SoaD en The Bloodhound Gang?

Gast
geplaatst: vandaag om 20:46 uur

geplaatst: vandaag om 20:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.