MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Artiesten waar je een gruwelijke hekel aan hebt

zoeken in:
Kos
Nu-metal sucks in alle opzichten en Bloodhound gang is 2 minuten leuk, maar daarna nooit meer.

SoaD vind ik geen nu metal. Het is iig een wereld van verschil vergeleken met Linkin Park, dat ook nu-metal genoemd wordt. WTF is nu metal anyway? Iemand een goede definitie?

Metal met scratchgeluidjes?

Kos
En schreeuwende figuren die alsof het nog niet erg genoeg is soms ook nog eens proberen te rappen?

Dit soort discussies zijn altijd zo lekker onzinnig zeg. Ieder zijn meug...........
Ik vind het veel interessanter om meningen van liefhebbers van een bepaalde band te horen. Waarom vind je als Suede-fan de laatste cd van de band niks (zoiets bijvoorbeeld).
Mensen die 0,5 sterren neerzetten bij zo'n band omdat ze hem sowieso ruk vinden, maar eigenlijk de cd niet kennen, snap ik niet zo. Net zo min als ik dit soort discussies niet begrijp. Discussies voer ik liever binnen "mijn eigen muziek-terrein" en dus met mensen die daar ook binnen bewegen

Metal met scratchgeluidjes?

En schreeuwende figuren die alsof het nog niet erg genoeg is soms ook nog eens proberen te rappen?

Je hebt SoaD wel ooit gehoord neem ik aan? Deze twee uitspraken hebben dus niets met hen van doen. Behalve dat schreeuwende figuren gedeelte maar Tankian kan ook nog eens erg goed zingen.

Muziek die "normaal" in mijn straatje ligt:

* Faithless : vooral live een regelrechte grap.
* Prodigy : (afgezien van hun 1e CD). Imago dat ze zelf niet kunnen waarmaken. 't Ziet er wel ruig uit, 't klinkt zielig.
* Daft Punk : Disco was dood ... ik had het liever zo gehouden. Experimenteel my ass.
* Moloko : dat zoiets gewoon onder dance geklasseerd wordt ...

... en muziek die niet echt in m'n straatje ligt :

* Nirvana : Wat een depri geneuzel.
* U2 : Platte pop.
* The Beatles : hun tijd is ook zo'n beetje voorbij
* Elvis : Hij schijnt een lekkere kont gehad te hebben.

Norah Jones: ontzettend saai en eentonig
en
Sean Paul: wat wil die gast nou met die achterlijke, hoogst irritante stem van 'm?

Sammy schreef:

Sean Paul: wat wil die gast nou met die achterlijke, hoogst irritante stem van 'm?

Seks met zoveel mogelijk meisjes. Aan zijn teksten te horen dan.

titan schreef:
(quote)

inderdaad!!!! onvoorstelbaar.... (ja ik ben achterlijk groot suede fan en als ik ook maar iets hoor dat op de stem van Brett Anderson lijkt is er een kans van 95% dat ik het geweldig vind..)

Kos
Koop 'n kat zou ik zeggen.

(oke, flauw )

Kos schreef:

Koop 'n kat zou ik zeggen.

(oke, flauw )

heb er al een (http://www.glitzz.net/tragic/amen_paradiso/zeist003.jpg)

Kos
Hij ziet er aardig boos uit

Hij is de schrik van de buurt, maar stiekem een ontzettend schatje...

Suede
Starsailor
Sinead O Connor
Prince
Michael Jackson
Moloko
Frank Boeijen
Van Dik Hout
Guns n Roses
Korn

Bløf!!!!

wat is er mis met Van Dik Hout??

Gezapige muziek... Alhoewel ik een paar oude hitjes stiekem wel leuk vind. Maar goed, ik vind ze persoonlijk veel minder erg dan Bluf.

Yak
Ik heb een teringhekel aan latino-crossover-poeha à la Zuco 103.

Yak schreef:

Ik heb een teringhekel aan latino-crossover-poeha à la Zuco 103.

Ik ook!

HarmJan schreef:

wat is er mis met Van Dik Hout??

Zie de eerste post. Van Dik Hout is toch wel een van de slechtste bands van Nederlandse bodem, waar ik ooit in aanraking mee ben gekomen. Bah!

HammerHead schreef:

Zie de eerste post. Van Dik Hout is toch wel een van de slechtste bands van Nederlandse bodem, waar ik ooit in aanraking mee ben gekomen. Bah!

Ik ben bepaald geen fan, maar ik kan zo 80 bands opnoemen die ik (veel) erger vind.

Ruby1966
Ik heb een vreselijke hekel aan :

Shania Twain...brrr.....die kan ik echt niet aanhoren.

Iets minder erg, maar nog steeds erg :

Dire Straits
Acda en De Munnik
Michael Jackson
No Doubt

Ruby1966 schreef:

Ik heb een vreselijke hekel aan :

Shania Twain...brrr.....die kan ik echt niet aanhoren.

Heel erg eens.

Meatloaf en Mariah Carey gaan zekersteweten uit als die voorbij komen op de radio en per definitie wat mijn moeder leuk vindt, vind ik stom.

starbright boy schreef:
(quote)

Ik ben bepaald geen fan, maar ik kan zo 80 bands opnoemen die ik (veel) erger vind.

Ik denk ik ook wel, maar die komen niet uit Nederland of behoren tot genres waar ik het niet eens over wil hebben.

Ik bedoel 80 Nederlandse. En geen Frans Bauer-achtige zaken.

Sean Paul en Usher (hoewel ik 'Burn' wel een mooi nummer vindt maar zijn kop staat me gewoon nie aan)

Anastacia. Ze kan best normaal zingen maar daar lijkt ze niet veel zin in te hebben.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:44 uur

geplaatst: vandaag om 12:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.