Muziek / Algemeen / CSL (Cyber Stereo Listening)
zoeken in:
0
geplaatst: 3 januari 2022, 22:06 uur
ForWhomThePeteTolls schreef:
Iemand vanavond, Darts boeit alleen die tokkies JM en Jordi...dusseh!?
Iemand vanavond, Darts boeit alleen die tokkies JM en Jordi...dusseh!?
Ben er over ongeveer een kwartier!
3
geplaatst: 4 januari 2022, 15:45 uur
Johnny Marr schreef:
Vanavond nog een keer? Of woensdagavond?
Vanavond nog een keer? Of woensdagavond?
Woensdagavond it is. Dan gaan ArthurDZ en ik helemaal loooos in de beatroom!
2
geplaatst: 4 januari 2022, 16:10 uur
Ondergetekende werpt al voorzichtig het idee op van een Engelse folk/Fairport-Convention thema-CSL. 

0
geplaatst: 4 januari 2022, 19:22 uur
Vanavond en morgenavond ga ik niet redden, maar voor een folk avondje ben ik altijd in.
1
geplaatst: 8 januari 2022, 18:46 uur
Don Cappuccino schreef:
Gaat er vanavond activiteit op de BeatSense plaatsvinden?
Gaat er vanavond activiteit op de BeatSense plaatsvinden?
0
geplaatst: 12 januari 2022, 10:20 uur
Ik kon het niet redden door plots optredende vermoeidheid...
0
geplaatst: 12 januari 2022, 10:24 uur
En vanavond?
1
geplaatst: 12 januari 2022, 10:27 uur
Over beloftes gesproken...deze joint al gecheckt? Floating Points, Pharoah Sanders & The London Symphony Orchestra - Promises (2021) - MusicMeter.nl
Ik denk dat dit wel des Petes is...
2
geplaatst: 16 januari 2022, 21:09 uur
2
geplaatst: 17 januari 2022, 19:44 uur
Don Cappuccino schreef:
Vanavond nog animo om te BeatSensen?
Vanavond nog animo om te BeatSensen?
Vond het gisteren een topsessie, Don die ook plusjes geeft voor Hip Hop en zelfs een Hip Hop track het bonusje geeft... Om het zo maar even te noemen... Moet ook zeggen, iedereen die van Hip Hop houdt of van StoryTelling tracks hoort die joint te horen. Vanavond ben ik waarschijnlijk echt te moe om langs te komen. Maar ik wilde hier voorstellen om een avondje 80s hits als thema te doen. Je kent ze wel, want ze komen altijd langs bij het foute uur... Al die 80s hits, keer op keer. Anyway, wie er in is... Laat het ff weten.
2
geplaatst: 18 januari 2022, 13:50 uur
Vond het gisteren een topsessie, Don die ook plusjes geeft voor Hip Hop en zelfs een Hip Hop track het bonusje geeft... Om het zo maar even te noemen... Moet ook zeggen, iedereen die van Hip Hop houdt of van StoryTelling tracks hoort die joint te horen. Vanavond ben ik waarschijnlijk echt te moe om langs te komen. Maar ik wilde hier voorstellen om een avondje 80s hits als thema te doen. Je kent ze wel, want ze komen altijd langs bij het foute uur... Al die 80s hits, keer op keer. Anyway, wie er in is... Laat het ff weten.
(quote)
80s hits pas ik even voor, maar een reguliere sessie vanavond lijkt me wel ballin’
3
geplaatst: 18 januari 2022, 16:02 uur
jordidj1 schreef:
80s hits pas ik even voor, maar een reguliere sessie vanavond lijkt me wel ballin’
Reguliere sessie vind ik ook een goed plan, zal bij mij dan weer rond een uur of 22:00 zijn.
0
geplaatst: 18 januari 2022, 19:16 uur
jordidj1 schreef:
(quote)
80s sessie was ook voor een andere keer als er wat mensen zijn die er belangstelling in hebben...Ik ben down vanavond trouwens... Log rond 21.30 in gok ik.
2
geplaatst: 20 januari 2022, 21:07 uur
Vanavond de beat sensen, Jordi zou ook komen. Jullie zijn welkom/gewaarschuwd...
1
geplaatst: 23 januari 2022, 17:48 uur
1
geplaatst: 23 januari 2022, 19:28 uur
0
geplaatst: 24 januari 2022, 19:58 uur
Wil iemand mij roepen als er ten minste 5 leuke users online zijn? Gr.
1
geplaatst: 24 januari 2022, 20:28 uur
-SprayIt- schreef:
Ik ga even hardlopen en dan ben ik er sowieso wel. Ik tel voor twee, dus dat komt wel goed.
* denotes required fields.