Muziek / Algemeen / CSL (Cyber Stereo Listening)
zoeken in:
0
geplaatst: 21 juni 2023, 20:27 uur
0
geplaatst: 21 juni 2023, 22:24 uur
Johnny Marr schreef:
Te veel gegeten, sorry jongens
Te veel gegeten, sorry jongens
Vinger achter in keel, echte mannen weten!
2
geplaatst: 29 juni 2023, 20:46 uur
1
geplaatst: 30 juni 2023, 17:17 uur
Johnny Marr schreef:
Gisteren lukte niet, kunnen jullie morgenavond?
Gisteren lukte niet, kunnen jullie morgenavond?
Eigenlijk moet ik je boycotten na je stem bij een bepaald topic, maar ik vind je zo woest aantrekkelijk met je wilde manen dat ik wel langs moet komen!
1
geplaatst: 30 juni 2023, 20:13 uur
ForWhomThePeteTolls schreef:
Eigenlijk moet ik je boycotten na je stem bij een bepaald topic, maar ik vind je zo woest aantrekkelijk met je wilde manen dat ik wel langs moet komen!
(quote)
Ik heb best een heel hectische periode achter de rug, waarvan ik aan het bijkomen ben. Ik ga nu liggen en zie jullie op een later tijdstip op CSL!
1
geplaatst: 2 juli 2023, 13:25 uur
0
geplaatst: 2 juli 2023, 19:50 uur
Ja vanavond is goed, ik ben er rond half tien. (want morgen weer vroeg op)
1
geplaatst: 2 juli 2023, 20:18 uur
Bericht weggehaald, huilend persoon net aan de deur die ik niet kon weigeren... Moet ik met mijn depressieve kop iemand moed in gaan praten... Misschien dat ik nog kom!
1
geplaatst: 5 juli 2023, 11:15 uur
Vanavond nog es een good ol' CSL sessie, ter ere dat ik Critical Beatdown op vinyl heb besteld? ForWhomThePeteTolls?
0
geplaatst: 5 juli 2023, 13:15 uur
staralfur schreef:
Vanavond kan ik niet, morgen avond wel.
Vanavond kan ik niet, morgen avond wel.
Dat kan ook voor mij.
0
geplaatst: 5 juli 2023, 17:12 uur
Johnny Marr schreef:
Vanavond nog es een good ol' CSL sessie, ter ere dat ik Critical Beatdown op vinyl heb besteld? ForWhomThePeteTolls?
Re-issue of een 2de hands OG?
* denotes required fields.