Muziek / Algemeen / CSL (Cyber Stereo Listening)
zoeken in:
1
geplaatst: 19 maart 2024, 02:24 uur
The Scientist schreef:
Het is rustig zonder je, maar de kwaliteit van de muziek is wel beter
Het is rustig zonder je, maar de kwaliteit van de muziek is wel beter
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
2
geplaatst: 19 maart 2024, 20:46 uur
Als er iemand zin heeft, ik wil wel een keertje ouderwets een avondje muziekjes draaien met wat mensjes!
0
geplaatst: 19 maart 2024, 21:18 uur
ForWhomThePeteTolls schreef:
Als er iemand zin heeft, ik wil wel een keertje ouderwets een avondje muziekjes draaien met wat mensjes!
Nice Pete! Ik zit er al. Als er iemand zin heeft, ik wil wel een keertje ouderwets een avondje muziekjes draaien met wat mensjes!

0
geplaatst: 19 maart 2024, 22:45 uur
ForWhomThePeteTolls schreef:
Graag! Morgenavond?
1
geplaatst: 21 maart 2024, 12:31 uur
Helaas kwam er ineens een vriend op bezoek. Ja, die heb zelfs ik! Ik ga graag in de herkansing... Ik zal het topic in de gaten houden, en jullie op de hoogte houden als er iets tussen komt!
0
geplaatst: 27 maart 2024, 13:15 uur
berend94 schreef:
Vnv? Gisteren speelde Oranje.
Vnv? Gisteren speelde Oranje.
Neen, vanavond ga ik naar een optreden. Morgen past trouwens ook niet. Vrijdagavond?
1
geplaatst: 27 maart 2024, 13:17 uur
Johnny Marr schreef:
Neen, vanavond ga ik naar een optreden. Morgen past trouwens ook niet. Vrijdagavond?
Is goed!(quote)
0
geplaatst: 30 maart 2024, 21:15 uur
staralfur schreef:
Vanavond iemand?
Vanavond iemand?
Vanavond niet, misschien morgen.
1
geplaatst: 30 maart 2024, 21:17 uur
1
geplaatst: 1 april 2024, 19:26 uur
Later vanavond kom ik nog wel even kijken.. maar gok dat dat niet voor een uur of 10/half 11 is
0
geplaatst: 1 april 2024, 21:15 uur
Ik drop wel even langs ergens, en zie dan wel hoeveel mensen er zijn... Met zijn 2en werkt voor mij gewoon niet, of ik moet met Don zijn... die al jaren uit beeld lijkt te zijn...
* denotes required fields.