MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / CSL (Cyber Stereo Listening)

zoeken in:
Hm, verwacht vrijdagavond geen tijd te hebben en tegen de tijd dat ik zaterdag terug ben van de MuMe-meeting...

Gaat hem niet worden vrees ik, typisch geval van een slechte keuze qua datum.

Tsjah, er staat nog te weinig in de suggestielijst om je echt wakker te houden. Dus: Lightning Bolt - Hypermagic Mountain

Assassin - L'homicide Volontaire
Amon Tobin - Bricolage
As the Sun Sets - 7744
Baby Huey - The Baby Huey Story : The Living Legend
Black Sheep - A Wolf in Sheep's Clothing
Boards of Canada - Music Has the Right To Children
Bob Marley & The Wailers - Exodus
Butthole Surfers - Locust Abort Technician
Caribou - Swim
Dead Kennedys - Fresh Fruit for Rotting Vegetables
DJ Shadow - Endtroducing.....
Dälek - Absence
Frank Ocean - Channel Orange
Gazpacho - Night
John Zorn - Astronome
John Zorn - Naked City
Lightning Bolt - Hypermagic Mountain
Painkiller - Guts of a Virgin
Pink Floyd - Wish You Were Here
Tricky - Maxinquaye
Typhoon - Tussen Licht en Lucht
Ufomammut - Oro
Chamillionaire - Ultimate Victory

Het voorlopige afspeelschema:

23.00:

Blokje techniek, denk ik:

Amon Tobin – Bricolage 1.19.21
Boards of Canada - Music Has the Right To Children 1.02.58
DJ Shadow - Endtroducing..... 1.05.55
Tricky – Maxinquaye 57.01
Massive Attack - Mezzanine 1.03.29
Portishead - Third 50.06
Godspeed You Black Emperor! - F♯A♯∞ 1.03.27

Totale speelduur: 8 uur, 23 minuten en 17 seconden

7.23u:

Blokje van alles en nog wat + meer van dat:

Gazpacho – Night 53.21
Bob Marley & The Wailers - Exodus 37.28
Arcade Fire - Funeral 47.59
Ufomammut – Oro 51:04
Miles Davis - Bitches Brew 1.33.54
Primal Scream - Screamadelica 1.04.48
Caribou – Swim 43.16

Totale speelduur: 6 uur, 32 minuten en 10 seconden

13.55u

Blokje progressieve hiphop voor de Slowgazes onder ons:

Madvillain - Madvillainy 46.20
Aesop Rock - None Shall Pass 58.18
El-P - C4C 49.06
Dälek – Absence 57.14

Totale speelduur: 3 uur, 30 minuten en 58 seconden

17.26u:

Blokje filosofie en Kanye West:

Kanye West - My Beautiful Dark Twisted Fantasy 1.08.43
CYNE - Time Being 32.42
Typhoon - Tussen Licht en Lucht 55.49

Totale speelduur: 2 uur, 37 minuten en 14 seconden

20.03u

Blokje hartverwarmende soulvibes (hoop je dan maar):

Baby Huey - The Baby Huey Story : The Living Legend 41.09
Curtis Mayfield - Curtis 40.36
Frank Ocean – Channel Orange (ongeveer 60 minuten)
The Roots - undun 38.41

Totale speelduur: circa 3 uur, 20 minuten en 26 seconden.

Ongeveer afgelopen om 23.24u

Maar er kan nog eenvoudig geschoven worden in dit schema. Toch zou ik alvast willen weten wie er mee willen doen aan de CSL-marathon en hoe laat. Ik vrees nog altijd dat 's nachts een probleem gaat worden...

De datum lijkt voor veel mensen het struikelblok, jammer want de dag valt voor velen toch in de vakantie (the scientist hield zijn CSL op een vergelijkbare dag) en ook nog eens in het weekend. Dus ik hoop dat er nog genoeg mensen mee kunnen doen om de CSL-dag te vullen. Nogmaals: per deelnemer (al is het maar voor één album) gaat er 1 euro naar het goede doel.

Nog maar eens 70 pm's verzonden.

leuk initiatief, echter is 28/07 ook de meeting in amsterdam!

Ja, maar daar doen maximaal 15 mensen aan mee. We zijn hier met duizenden users op de site. En er zitten 24 uur in een dag, zo'n meeting duurt pak en beet 8 uur.

Ik zal normaal gezien wel meedoen, al kan ik nu nog niet zeggen wanneer precies. Dat is iets dat ik de 27e juli moet overwegen.

Rob, ik zal je ergens in de vroege uurtjes komen steunen Ik hoop dat ik al tijdens Boards of Canada tijd heb, maar ik vrees dat dat nog te vroeg is. Moet daarvoor namelijk wel eerst alle shit voor de vakantie van de volgende dag hebben geregeld.

Iedereen die meedoet is superawesome en knap en mag met mij een kopje thee komen drinken.

Massive Attack en Portishead zou ik niet achter elkaar plaatsen, misschien teveel van hetzelfde.. Zou daar wel aan mee willen doen, maar waarschijnlijk starten die vrij laat? Als ik er ben, ga ik rond 3 uur snachts naar bed.

Je hele 13.55 HipHop blokkje zie ik wel zitten, denk dat ik daar dan ook wel bij ben.

En Tricky zit ook in die hoek, maar ik denk dat Rob daar wel over na heeft gedacht. Ik weet nog niet hoe ik dan zit in mijn tijd, maar zal vast wel aanhaken voor een paar albums.

Doe dan Shlohmo - Bad Vibes in de plaats van een van die drie

EDIT: Of twee Burial EP'tjes, Street Halo en Kindred.

Er kan nog eenvoudig geschoven worden in het programma, dus dat is geen probleem. Wat herman zegt klopt ook: het is wel een bewuste keuze geweest.

Onweerwolf
Ik zou op zich best mee willen doen maar helaas ben ik de 27e 's avonds op een verjaardag, waar ik blijf logeren en de 28e op een festival, waarna ik pas de 29e weer terug ben als R&P net in coma ligt.

pqt
Vet idee! Denk dat ik wel meedoe

Ga zeker wel een deel proberen mee te pikken als ik eruit kom met facebook enzo, de mogelijkheid bestaat wel dat Vadertje Slaap mij op een bepaald moment inhaalt omdat ik de dag ervoor gewoon moet werken.

Rhythm & Poetry schreef:
Iedereen die meedoet is superawesome en knap

Ik weet toch.

Ik ben op zich wel van plan om hier en daar een plaatje mee te pakken. Ik zal proberen 's nachts wat mee te pakken (waarschijnlijk Amon Tobin/Boards of Canada of Portishead/Godspeed). 's Middags wil ik Caribou/Madvillain wel meepakken en misschien dat ik de afsluiter van The Roots ook nog wel meedoe.

Ik mis toch echt een beetje Jimi Hendrix.

Leuke suggestie, komt er waarschijnlijk wel tussen.

En nu komen er ook al wat meer bemoedigende reacties binnen (ook via PM), helemaal geweldig!

Ik zal er 's middags zijn (pik dus wat hiphop mee) en waarschijnlijk ook bij het begin van je soulblokje.

Volgens mij heb je de tijd van het eerste blok verkeerd opgeteld, Rob. Ik denk dat je een uur teveel geteld hebt. Dat betekent dat je weer extra ruimte hebt voor onze nominaties

Daar heb je gelijk in, ik zal daar uiteindelijk wel een album weggehaald hebben en toen vergeten zijn een nieuwe berekening te maken. Maar goed, de definitieve lijst zal ik pas rond 20 juli plaatsen.

Ik zit dan in Spanje, maar misschien CSL ik in de nacht wel een album mee.

(alhoewel, waarschijnlijk in de ochtend met m'n wazige kop )

Rhythm & Poetry schreef:
Portishead - Third 50.06
Rhythm & Poetry schreef:
Maar er kan nog eenvoudig geschoven worden in dit schema.
Doe maar Dummy.

Overigens, waarom begin je om 11 uur 's avonds pas? En betekent dat dat je die donderdag daarvoor begint of loopt het van vrijdag op zaterdag?

Even teruglezen, Che:
Rhythm & Poetry schreef:
Vrijdag 27 juli, ik start om 23.00u (zodat ik zaterdag 28 juli lekker kan gaan slapen als de CSL afgelopen is).

Ik zou wel mee willen doen! Geen idee hoe dat werkt dan... Maar dat kan vast wel geregeld worden (heb wel skype, msn etc.)

Sowieso het hiphop-blokje is leuk (None Shall Pass )

wellicht lees ik er volledig overheen, maar elke datum gaat het gebeuren....????

Goed idee, ik wil graag meedoen. En alleen hiphop albums !!

Het staat gewoon 2-3 berichten boven jullie (of trap ik nu in een hele slechte grap?)

Gast
geplaatst: vandaag om 01:02 uur

geplaatst: vandaag om 01:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.